اولین دوربین هوشمند هواوی با سیستم عامل HarmonyOS عرضه شد اخبار

اولین دوربین هوشمند هواوی با سیستم عامل HarmonyOS عرضه شد

نوامبر سال میلادی گذشته هواوی محصول خود با نام Smart Selection Camera Pro را به عنوان دوربین هوشمند هواوی با سیستم عامل هارمونی معرفی کرد و این روزها فروش دوربین هوشمند هواوی با HarmonyOS با قیمت 299 یوان چین (معادل 46 دلار) آغاز شده است.

ماه قبل هواوی نسخه 32 گیگابایتی دوربین هوشمند Smart Selection Camera Pro را با قیمت 299 یوان در بازار چین عرضه کرده بود اما حالا نوبت نسخه 64 گیگابایتی آن فرا رسیده است که 399 یوان چین یا حدود 62 دلار قیمت دارد.

Huawei Smart Choice Camera Pro یک دوربین نظارتی است که از چهار ویژگی برجسته بهره می‌برد. این چهار ویژگی متمایز کننده متشکل از سیستم عامل HarmonyOS، حافظه داخلی امن، تشخیص هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی و کیفیت تصویر 2K هستند.

دوربین هوشمند Smart Choice Camera Pro را می‌توان در اتاق کودک نصب کرد تا افزون بر دستیابی به دید 360 درجه، کودک به طور خودکار دنبال شود و همواره در معرض نظارت والدین قرار داشته باشد. همچنین می‌توان این دوربین را به تلویزیون نصب شده در اتاق پذیرایی یا اتاق والدین متصل کرد تا همواره از وضعیت فرزند دلبندشان مطلع باشند.

دوربین هوشمند هواوی با سیستم عامل هارمونی

همچنین اولین دوربین هوشمند هواوی با HarmonyOS دارای قابلیت برقراری تماس ویدئویی با تنها یک کلید و پشتیبانی از تگ‌های NFC است. با استفاده از تگ‌های هوشمند NFC می‌توان در یک چشم بر هم زدن دوربین Smart Choice Camera Pro را به شبکه متصل کرد.

به لطف دارا بودن 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی eMMC می‌توان بدون نیاز به نصب کارت حافظه SD از تمامی قابلیت‌های این دوربین هوشمند پیشرفته استفاده کرد. مزیت دیگر داشتن حافظه داخلی 5 برابر دوام بیشتر نسبت به کارت‌های حافظه و 10 برابر سرعت بیشتر است.

امکان متصل کردن مستقیم دوربین هوشمند Huawei Smart Choice Camera Pro به گوشی‌های هوشمند نیز وجود دارد تا بتوان به طور زنده بر محیط نصب شده در آن نظارت کرد. برای آنهایی هم که برای امنیت حریم خصوصی خود اهمیت زیادی قائل هستند، کیت توسعه نرم افزاری HiLink بکار رفته در دوربین هوشمند هواوی با سیستم عامل هارمونی موفق به اخذ بالاترین تاییدیه امنیتی در حوزه اینترنت اشیاء شده است و امنیت بالای آن را تضمین می‌کند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!