آموزش HMS: نحوه استفاده از نسخه وب «یوتیوب»

آموزش HMS: نحوه استفاده از نسخه وب «یوتیوب»

«یوتیوب» جزو پرکاربردترین برنامه‌ها هستند و دانستن راهکارهای مختلف برای استفاده از این برنامه‌ می‌تواند کمک بزرگی به کاربران داخلی باشد. در کنار استفاده از نسخه اصلی برنامه می‌توان از نسخه وب آن نیز استفاده کرد که می‌تواند در مواقع لزوم به کمک کاربر بیاید. نکته قابل توجه اینکه این اپ به صورت اختصاصی توضیح داده شده‌اند، اما از همین روش می توان برای کار با همه اپ‌هایی که نسخه وب دارند نیز استفاده نمود. همچنین در هنگام وارد شدن به حساب کاربری خود نیز نیازی به استفاده از یک ایمیل خاص نیست و می‌توان از  انواع ای‌میل مانند جی‌میل، یاهو یا ای‌میلهای شخصی استفاده کرد. در اینحا قصد داریم نحوه استفاده از نسخه وب «اسنپ» و «یوتیوب» را به شما توضیح دهیم، با این آموزش HMS همراه باشید.

 

نحوه استفاده از نسخه وب اپلیکیشن «یوتیوب» (Youtube)

 

  1. برای استفاده از نرم‌افزار تحت وب اپلیکیشن «یوتیوب» (Youtube) ابتدا به آدرس https://m.youtube.com/ مراجعه نمایید.
  2. در این صفحه از قسمت بالا سمت راست و با انتخاب بخش کاربری وارد بخش ورود به سایت شوبد

نسخه وب برنامه‌های «اسنپ»، «تپسی» و «یوتیوب»

  1. در این صفحه گزینه Sign in را انتخاب کنید.

  1. در این صفحه از شما نام کاربری‌تان پرسیده می‌شود.. وارد کنید و دکمه Next را بزنید.

نسخه وب برنامه‌های «اسنپ»، «تپسی» و «یوتیوب»

  1. در این صفحه رمز عبور اکانت شما پرسیده می‌شود. آن را وارد کرده و دکمه Sign in را بزنید.

 

  1. حالا اگر وارد آدرس https://m.youtube.com که در ابتدای همین آموزش معرفی شد، شوید مشاهده می‌کنید که با حساب کاربری شما در حال فعالیت است.

نسخه وب برنامه‌های «اسنپ»، «تپسی» و «یوتیوب»

  1. جهت دسترسی ساده‌تر به اپلیکیشن، می‌توانید وارد تنظیمات صفحه در مرورگر شده و دکمه Add to Home Sen را بزنید. در این حالت آیکون برنامه در صفحه اصلی گوشی شما درج شده و به سرعت می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. در تصویر زیر محل قرارگیری این عبارت در منوی سه مرورگر پراستفاده Chrome، Mozilla و Huawei Browser نشان داده شده است.

  1. در این مرحله آیکون برنامه «یوتیوب» به صفحه گوشی شما اضافه شده و می‌توانید درست به مانند برنامه اصلی از آن استفاده کنید.نسخه وب برنامه‌های «اسنپ»، «تپسی» و «یوتیوب»

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!