با نسخه جدید HUAWEI WATCH FIT SPECIAL EDITION، روند یک سبک زندگی هوشمند را در پیش بگیرید مقاله و آموزش

با نسخه جدید HUAWEI WATCH FIT SPECIAL EDITION، روند یک سبک زندگی هوشمند را در پیش بگیرید

در نیمه دوم سال 2023، گروه تجاری مصرف‌کننده هوآوی، از نسخه جدید سری ساعت هوشمند WATCH Fit SE هوآوی یعنی HUAWEI WATCH Fit Special Edition یا به اختصار هوآوی WATCH Fit SE رونمایی کرد. HUAWEI WATCH FIT Special Edition که برای ارائه یک تجربه برتر برای نسل جوان ساخته شده است، در نمای بیرونی دارای یک طراحی مدرن با ساختاری سبک و استفاده آسان برای سبک زندگی پر انرژی کاملا مناسب است.

ساعت هوشمند WATCH Fit SE هوآوی جدا از سایر ساعت‌های هوشمند موجود در لیگ خود، مجموعه‌ای از ویژگی‌های سلامتی را با طراحی سبک وزن و ارزش کیفی مناسب خود ارائه می‌دهد. از نظارت بر سیکل ماهیانه بانوان گرفته تا مانیتورینگ تنفس، عملکردهای بهداشتی جامع HUAWEI WATCH FIT نسخه ویژه قابل قبولی از شاخصه‌های سلامتی ارائه می‌دهد که در سایر برندها اغلب فقط در ساعت‌های پرچمدار گران‌قیمت و پیچیده دیده می‌شود.

 

نسخه ویژه HUAWEI WATCH FIT باریک، شیک و در عین حال دارای قابلیت‌های کاربردی راحتی است که برای کاربران جوانی که سبک زندگی بدون شلوغی دارند، بسیار مناسب است. این ساعت دارای بیش از 10,000 واچ فیس مختلف با تنوع بسیار بالا است که به راحتی به کاربران امکان می‌دهد صفحه ساعت خود را با استایل روزانه خود هماهنگ کنند.

طرح های مد روز با الهام از انرژی نسل جوان

کاربران جوان، مانند Gen Z، عمدتا با دنبال کردن ترندهای جدید و معرفی منحصر به فرد هویت و پذیرش فرهنگ‌ها و فناوری‌های جدید، شناخته می‌شوند. این نسل به صورت ذاتی با تکنولوژی بزرگ شده‌اند و وقتی به بحث انتخاب ساعت هوشمند می‌رسد، نوآوری و عملکرد برای آنها نسبت به اعتبار و نام تجاری، در اولویت قرار می‌گیرد.

ساعت هوشمد WATCH FIT SE هوآوی با طراحی جوان‌پسند و در سه رنگ – مشکی ستاره ای، کلاسیک و کم رنگ. سحابی صورتی، عاشقانه و رویایی و سبز جنگلی ارائه شده است.

نسخه ویژه HUAWEI WATCH FIT با بیش از 10000 واچ‌فیس برای انتخاب عرضه می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد تا سبک‌های مختلف را مطابق با استایل خود انتخاب کنند. همچنین می توانند پس زمینه یکی از عکس های مورد علاقه خود را از گوشی خود تنظیم کنند. یک سلفی، یا یک عکس خاطره‌انگیز!

خود دستگاه نیز به تنهایی مد روز است. ساعت هوشمند WATCH Fit SE هوآوی با انحنای زیبا دارای یک قاب ارگونومیک است که به راحتی دور مچ شما را در آغوش می گیرد. وزن آن به اندازه یک بند ورزشی سبک است، بنابراین می‌توانید بدون اینکه احساس سنگینی روی مچ دست داشته باشید، به کارهای روزمره خود ادامه دهید.

برای ماجراجویان و ورزشکاران

به عنوان نسلی که کالای لوکس را در اولویت قرار می‌دهد، کاربران جوان از 100+ حالت تمرینی موجود در HUAWEI WATCH FIT Special Edition  راضی خواهند بود. این حالت‌های تمرینی همراه با پخش ضربان قلب هستند که می‌توانند شاخص ضربان قلب را با دستگاه‌های تمرینی متصل همگام‌سازی کنند و به کاربران امکان دهند تا تجزیه و تحلیل‌های حرفه‌ای را مستقیماً روی ساعت خود مشاهده نمایند.

HUAWEI WATCH FIT Special Edition که از 11 حالت ورزش حرفه‌ای و 85 حالت ورزشی متداول از ورزش های راکتی گرفته تا ورزش های برفی پشتیبانی می‌کند – به کاربران امکان می دهد فعالیت های مختلفی را برای کاوش انجام دهند. در مقایسه با نسخه‌های قبلی، HUAWEI WATCH FIT Special Edition  حالت‌های جدیدی مانند فوتبال، بسکتبال، پارو زدن و ورزش‌های الکترونیکی را با داده‌های اولیه ورزشی که زمان، ضربان قلب، کالری و تجزیه و تحلیل تمرین را نمایش می‌دهد، اضافه می‌کند.

ساعت هوشمند WATCH Fit SE هوآوی همچنین شامل الگوریتم TruSport™ هواوی است که به عنوان یک مربی شخصی مبتنی بر علم برای کاربران عمل می کند. این ساعت قادر است داده های جامع و حرفه ای دویدن را برای کاربران جمع‌آوری نماید، مانند سرعت، ضربان قلب و مسافت دویدن. این امر می‌تواند به طور هوشمند شاخص قدرت دویدن، دفعات تمرین، حداکثر میزان جذب اکسیژن، فشار تمرین هوازی/بی هوازی و زمان ریکاوری کاربران را ارزیابی کند.

زندگی سالم در دستان شما

همانطور که تکنولوژی با زمان پیشرفت می کند، نظارت بر سلامت با دستگاه های پوشیدنی، در دسترس‌تر قرار می‌گیرد و می‌توان در خانه یا در حال حرکت از آنها استفاده کرد.. ساعت‌های هوشمندی مانند ساعت هوشمند WATCH Fit SE هوآوی قدمی فراتر گذاشته و این فناوری‌های پایش سلامت را به عنوان ویژگی‌هایی که می‌توان با یک ضربه ساده فعال کرد – ترکیب می‌کند.

ساعت هوشمند WATCH Fit SE هوآوی این تجربه را با قابلیت‌های مدیریت سلامتی کاملاً جامع و همه جانبه ارتقا می‌دهد – با فناوری ارتقا یافته ضربان قلب HUAWEI TruSeenTM 5.0، الگوریتم شبکه عصبی هوش مصنوعی چند سنسوری هوآوی با اجزای PPG که ماهرانه توسعه‌یافته است. ویژگی‌های مدیریت استرس HUAWEI TruSleep™ 3.0 و TruRelax™ نیز برای ارزیابی بدن شما در طول دوره‌های مهم استراحت و ارائه توصیه‌هایی برای بهبود، همه و همه در این ساعت هوشمند جا گرفته است.

با این ویژگی ها، کاربران می توانند از نظارت دقیق و 24 ساعته قلب برای ردیابی تغییرات SpO2، خواب و سطح استرس لذت ببرند. گذشته از این موارد، این ساعت هوشمند دارای عملکرد مدیریت چرخه قاعدگی برای کاربرانی است که به مراقبت های بهداشتی باروری نیاز دارند.

با ویژگی‌های هوشمند، کارآمد زندگی کنید

گاهی اوقات، برداشتن گوشی برای بررسی پیام‌ها یا اطلاعات خاص ممکن است به خصوص زمانی که سعی می‌کنید مدت زمان کار با صفحه نمایش را کاهش دهید یا سعی می‌کنید در عملکرد کاری یا تمرینات باشگاه اختلالی ایجاد نکنید، مشکل آفرین می‌شود. خوشبختانه، اکنون می‌توانید میانبرهایی را بر روی ساعت خود دریافت کنید تا به ویژگی‌های بیشتر استفاده شده در تلفن خود دسترسی داشته باشید، مانند اعلان‌های تماس ورودی، پاسخ‌های سریع پیام، کنترل پخش‌کننده موسیقی، زنگ هوشمند، کنترل از راه دور دوربین و یافتن تلفن.

 

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!