4 نکته برای حرفه‌ای شدن در استفاده هم‌زمان و کاربردی از دستگاه‌های هوآوی مقاله و آموزش

4 نکته برای حرفه‌ای شدن در استفاده هم‌زمان و کاربردی از دستگاه‌های هوآوی

این روزها لپ‌تاپ و تبلت، به دلیل سبکی و قابلیت حمل و نقل آسان‌تر نسبت به رایانه‌های رومیزی، برای انجام کارهای روزانه، پروژه‌های دانشگاهی و کسب و کارهای مختلف، بسیار کابردی‌تر و مفیدتر هستند و می‌توانند حجم انبوهی از اطلاعات را در قالب تسک‌های مختلف ساده‌سازی کنند و بهره‌وری بیشتری برای کاربران فراهم نمایند.

هماهنگی و اتصال دستگاه‌های الکترونیکی در اکوسیستم هوآوی راحتی قابل توجهی را در حین کار فراهم کرده و به افزایش بهره‌وری کمک می‌کنند. در ادامه این مقاله، به چهار نکته کلیدی و کاربردی مرتبط با جدیدترین محصولات معرفی شده هوآوی پرداخته می‌شود تا قابلیت همکاری چند دیوایس یا Multi-Device Collaboration را بهتر معرفی کنیم.

  1. حالت Collaborate: انتقال سریع‌تر فایل‌ها

وقتی با اسناد، صفحات گسترده و ارائه‌های پاورپوینت سروکار دارید، HUAWEI MateBook D16 و HUAWEI MatePad Pro 13.2 اینچی با صفحه‌نمایش‌های بزرگ خود که اطلاعات بیشتری را در خود جای می‌دهند و پیشرفت کار را تسریع می‌کنند، تجربه بسیار خوبی را برای کاربر فراهم می‌نمایند. در حالت Collaborate، می‌توانید از MateBook D16 برای کشیدن و رها کردن متن و تصاویر از تبلت به رایانه شخصی در سیستم‌ها استفاده کنید. این کار بدون شک باعث صرفه جویی زیادی در مدت زمان می‌شود، معمولا در روش‌های سنتی برای انتقال فایل‌ها نیاز دارید تا اسناد و فایل‌های مربوطه را از طریق کابل یا دانلود نرم افزار شخص ثالثی، جا‌به‌جا کنید.

علاوه بر این، از طریق SuperHub، MateBook D16 و MatePad Pro 13.2 اینچی یا حتی گوشی‌های هوشمند هوآوی می‌توانند کلیپ‌بورد را به اشتراک بگذارند. این بدان معنی است که می توانید متن یا داده‌ها را روی تبلت یا تلفن گوشی کپی کنید و مستقیماً روی لپ‌تاپ قرار دهید.

  1. حالت گسترده یا Extend Mode: یک صفحه نمایش بیشتر

هنگام استفاده از HUAWEI PC و تبلت هوآوی، حالت Extend Mode می تواند تبلت را به صفحه نمایش دوم برای رایانه شخصی شما تبدیل کند. هنگام مشاهده صفحات وب، اسناد یا صفحات گسترده، به لطف صفحه نمایش اضافه شده، می توانید چندین پنجره را به طور همزمان بدون تا زدن باز کنید. با پردازنده های ولتاژ استاندارد Intel® CoreTM MateBook D16، می توانید به راحتی پروژه‌های چند فرآیندی را انجام دهید.

با کمک صفحه‌نمایش بزرگ MateBook D16 و MatePad Pro 13.2 اینچی که تجربه مشترک بهتری را ارائه می‌دهد، هنگام ویرایش ویدیوها، می‌توانید جدول زمانی را روی رایانه شخصی و اسکریپت یا فیلم خام روی تبلت مشاهده کنید.

هنگام طراحی، به کمک 10000+ سطح سنجش فشار NearLink Stylus، با تأخیر کم، می‌توانید حتی از تبلت به‌عنوان یک تابلوی طراحی دیجیتال، طراحی روی تبلت و مشاهده جزئیات در رایانه شخصی استفاده کنید.

  1. حالت آینه یا Mirror Mode: ارائه راحت‌تر فایل‌ها در جلسات

چه برای سخنرانی و چه برای جلسات، اغلب نیاز به نمایش تصاویر یا ویدیوها وجود دارد. به جای سرمایه گذاری  روی دستگاه‌های گران قیمت و پیچیده، می توانید از ویژگی Mirror Mode در رایانه شخصی و تبلت هوآوی استفاده کنید. در حالت Mirror، می‌توانید از این عملکرد برای نمایش اسناد از تبلت به رایانه شخصی یا Smart Vision استفاده کنید.

با عملکرد Annotation در MatePad Pro 13.2 اینچی، قلم HUAWEI M-Pencil (نسل سوم) می‌تواند فوراً به یک نشانگر لیزری یا قلم تخته سفید تبدیل شود و به شما امکان می دهد نکات کلیدی را روی صفحه حاشیه نویسی یا برجسته کنید.

  1. حالت همکاری چند دستگاه یا Multi-Device Collaboration: بهبود بیشتر کارایی در محیط کار

در ترکیب با گوشی‌های هوشمند و هدفون هوآوی، Super Device به شما امکان می‌دهد بدون وقفه با دستگاه دیگری کار کنید. هنگام کار بر روی رایانه شخصی، HUAWEI FreeClip می‌تواند صدای همه دستگاه‌های هوآوی شما، مانند تلفن‌ها و تبلت‌ها را به هم متصل کند، بدین ترتیب می‌توانید به‌طور یکپارچه صدا را بین آن‌ها جابه‌جا کنید.

علاوه بر این، از طریق حالت همکاری، می‌توانید مستقیماً پیام‌ها و تماس‌های گوشی هوشمند را در رایانه یا تبلت بدون نیاز به بلند شدن و برداشتن گوشی مدیریت کنید.

هنگام کار، اغلب نیاز به دریافت و پردازش حجم زیادی از اطلاعات وجود دارد که نمایشگرهای بزرگ را به یک ضرورت و عضو جدایی ناپذیر تبدیل می‌کند. HUAWEI MateBook D16 با صفحه نمایش 16 اینچی تنها 1.68 کیلوگرم وزن دارد، در حالی که HUAWEI MatePad Pro 13.2 اینچی با صفحه نمایش فوق العاده بزرگ 13.2 اینچی خود تنها 5.5 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن فقط 580 گرم است که وزن دستگاه های الکترونیکی را در سفرهای تجاری به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

دستگاه‌ها و فناوری‌های الکترونیکی بهتر به شما کمک می‌کنند کارآمدتر کار کنید و از امکاناتی که فناوری در زندگی روزمره به ارمغان می‌آورد لذت ببرید. چه نکات دیگری برای همکاری چند دستگاهی می دانید؟ آنها را در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!