معتبرترین وبسایت‌های فناوری دنیا درباره هدفون هواوی FreeBuds 4 چه می‌گویند در رسانه

معتبرترین وبسایت‌های فناوری دنیا درباره هدفون هواوی FreeBuds 4 چه می‌گویند

فری بادز 4 یکی از جدیدترین دستاوردهای هواوی در زمینه هدفون‌های بی‌سیم به حساب می‌آید که با قابلیت‌ها و ویژگی‌های برجسته خود توجه رسانه‌های حوزه فناوری را به خود جلب کرده و تحسین منتقدین را در پی داشته است. در ادامه سعی شده خلاصه‌ای از بررسی هدفون فری بادز 4 توسط رسانه‌های معتبر جهانی مرور شود.

HUAWEI FreeBuds 4 از نظر وبسایت AndroidAuthority

رسانه AndroidAthority در ابتدا به ویژگی Open-Fit بودن هدفون فری بادز 4 اشاره کرده که موجب می‌شود مجاری گوش مسدود نشده و استفاده طولانی‌مدت از آن موجب خستگی گوش کاربران نشود. در ادامه نویسنده FreeBuds 4 را با نسل قبلی خود مقایسه کرده و از طراحی جمع و جور آن نسبت به FreeBuds 3 استقبال کرده و گفته که استفاده از دو رنگ سفید و نقره‌ای ظاهری جذاب را برای این فری بادز به ارمغان آورده است.

همچنین به عقیده این کارشناس، این هدفون برای کاربران علاقه مند به صدای میانه و زیر بسیار مناسب بوده و فناوری نویز کنسلینگ یا همان ANC نسبت به نسل قبل بهبود یافته است. در ادامه هم شارژدهی باتری این هدفون مورد بررسی قرار گرفته و به دوام 4 ساعته باتری فری بادز 4 اشاره شده است. قاب شارژر این هدفون هم می‌تواند تا 22 ساعت جوابگوی نیاز کاربران باشد و در این میان با شارژ 15 دقیقه‌ای این هدفون می‌توان به مدت 2.5 ساعت به فایل‌های صوتی مورد علاقه گوش داد. همچنین کیس این هدفون می‌تواند فری بادز 4 را در عرض یک ساعت شارژ کند و خود قاب این هدفون را هم می‌توان از طریق درگاه USB-C شارژ کرد.

بررسی فری بادز 4 هواوی

پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.2 و امکان اتصال هم‌زمان به چند دستگاه از دیگر ویژگی‌های ذکر شده برای این هدفون است. همچنین با استفاده از برنامه AI Life هواوی می‌توان میزان شارژ باقی‌مانده هدفون و قاب آن را مشاهده کرد و نوع حرکات لمسی را هم تغییر داد.

علاوه بر این هواوی سنسوری را بر روی هدفون فری بادز 4 تعبیه کرده که با در آوردن این هدفون‌ها از درون گوش خود پخش موسیقی به صورت خودکار متوقف شود. در انتها هم نویسنده با اشاره به قیمت مناسب این هدفون، آن را گزینه‌ای با ارزش برای خرید دانسته است.

وبسایت TechAdvisor در مورد هواوی فری بادز 4 چه می‌گوید؟

وبسایت Techadvisor در ابتدای کار بررسی هدفون هواوی فری بادز 4، این دستگاه را دارای ظاهری زیبا دانسته که با ارگونومی مناسب در طراحی، علاوه بر استفاده آسان، موجب ناراحتی کاربر در استفاده‌های طولانی مدت نمی‌شود. همچنین وزن 4.1 گرمی این هدفون، فری بادز 4 را در زمره سبک‌ترین ایربادها قرار داده است. همچنین محصول مذکور در برابر نفوذ عرق و آب مقاوم بوده و گواهی IPX4 را در این زمینه کسب کرده است.

معرفی هدفون فری بادز 4

فری بادز 4 از کنترل‌گرهای لمسی پیشرفته‌تری نسبت به نسل قبلی و برخوردار بوده و می‌توان با ضربه زدن، نگه داشتن و کشیدن انگشت، فرامین کنترلی صادر کرد. قابلیت حذف نویز فری بادز 4 بسیار مناسب ارزیابی شده و در ادامه نگارنده گفته که FreeBuds 4 دارای درایور دینامیکی 14 میلی‌متری بوده و صداهایی که از این هدفون پخش می‌شوند بسیار شفاف، واضح و با کیفیت هستند. اتصال بلوتوث این هدفون پایدار بوده و به طور همزمان چند دستگاه می‌توانند به این هندزفری متصل شوند.

کیفیت خوب و صدای نسبتاً بلند فری بادز 4 توجه نویسنده مطلب را به خود جلب کرده و شارژدهی باتری هم مطلوب ارزیابی شده است. در انتهای این بررسی گفته شده FreeBuds 4 مختص کسانی است که می‌خواهند یک هدفون بی‌سیم نسبتاً پیشرفته با کیفیت صدای عالی و سیستم اکتیو نویز کنسلینگ (ANC) داشته باشند.

ایرباد Freebuds 4 از دیدگاه وبسایت Techradar

وبسایت خبری تک‌رادار در ابتدای گزارش خود قابلیت نویز کنسلینگ هدفون فری بادز 4 را زیر ذره‌بین برده و گفته که هواوی از فناوری Adaptive Ear Matching استفاده کرده تا شکل گوش کاربر را تشخیص دهد و بر این اساس حذف نویز را بهینه کند. پس از آن هم نویسنده مطلب به سراغ کیفیت صدای این هدفون رفته و از ارائه صدایی شفاف در هنگام پخش موسیقی تمجید کرده است.

طول عمر باتری این هدفون کاملاً مناسب توصیف شده و گفته شده که بر خلاف اینکه این هدفون خیلی محکم و سفت درون گوش فرو می‌رود اما وزن سبک و نحوه طراحی این محصول هواوی سبب می‌شود کاربر حتی پس از ساعت‌ها گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌ خسته نشود. همچنین منحنی‌های اطراف هدفون بسیار زیبا و با کیفیت طراحی شده و رنگ براق آنها در هنگام استفاده احساس خوشایندی ایجاد می‌کند.

هدفون هواوی فری بادز 4

ساقه‌های بلند، پشتیبانی از فرمان‌های لمسی مختلف، قابلیت‌های متنوع برنامه AI Life هواوی، اتصال آسان و هم‌زمان به دستگاه‌های مختلف از دیگر ویژگی‌هایی است که مورد تاکید نویسنده قرار گرفته است. کیفیت بالای میکروفن‌های فری بادز 4 هواوی موجب شده در هنگام مکالمه صدای کاربر از سر و صدای محیط به خوبی تفکیک شود تا بتوان مکالمه‌ای دلپذیر را با استفاده از این هدفون‌ها به سرانجام رساند. در انتهای این بررسی هم کیفیت و میزان شارژدهی باتری این هدفون بسیار مطلوب ارزیابی شده است.

بررسی فری بادز 4 هوآوی از نظر وبسایت GSMArena

وب سایت GSMArena در ابتدا به طراحی زیبا و نوآورانه این هندزفری اشاره کرده و گفته که قاب شارژر فری بادز 4 کمی کوچکتر و سبک‌تر از قاب شارژر فری بادز 3 بوده و به همین دلیل راحت‌تر در جیب شلوار یا کیف قرار می‌گیرد. همچنین مکانیزم باز و بسته کردن آن هم بسیار راحت‌تر شده است. طراحی مقاوم فری بادز 4 موجب شده تا سقوط از ارتفاع 2 متری هم آسیبی به آنها وارد نکند. قابلیت اتصال آسان و هم زمان به دو دستگاه در کنار مدیریت آسان هدفون مورد اشاره توسط برنامه لایف هواوی از دیگر ویژگی‌های بارز این محصول ذکر شده است.

همچنین قابلیت Find My Earphones هم بسیار کاربردی ذکر شده به طوری که اگر هدفون‌ها گم شوند یک صدای خیلی بلند پخش می‌شود تا بتوان آنها را یافت. یکی دیگر از امکانات هدفون فری بادز 4 که مورد توجه نویسنده قرار گرفته، سیستم Open-Fit Active Noise Cancellation 2.0 است که سبب می‌شود به وسیله سیستم کاهش نویز میکروفون هیبریدی، صداهای مزاحم محیط اطراف را کاهش دهد.

میکروفون‌های حساس‌تر این محصول می‌توانند صداهایی با فرکانس 48 کیلوهرتزی را ذخیره کنند، بنابراین صدای کاربر در محیط‌های شلوغ نیز با کیفیت بسیار بالا به دست مخاطب می‌رسد. در انتها هم نویسنده مطلب به کیفیت بالای صدا و دوام باتری فری بادز 4 پرداخته است.

جمع بندی

FreeBuds 4 مختص کسانی است که به دنبال یک هدفون پیشرفته با کیفیت صدای عالی و سیستم اکتیو نویز کنسلینگ (ANC) هستند. پیشرفت‌های این محصول در مقایسه با نسل قبلی چشمگیر بوده و در زمان اتصال به سایر دستگاه‌ها، فرامین لمسی و مکالمه کاملاً ملموس خواهد بود. دوام باتری بالا در کنار قیمت مناسب، هدفون فری بادز 4 را به یک گزینه مطلوب برای خریداران تبدیل کرده است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!