جعبه‌گشایی از جدیدترین هندزفری پرچم‌دار هوآوی، FreeBuds Pro 3 در رسانه

جعبه‌گشایی از جدیدترین هندزفری پرچم‌دار هوآوی، FreeBuds Pro 3

طراحی ظاهری هندزفری هوآوی FreeBuds Pro 3 حداقل نسبت به نسل قبلی یعنی HUAWEI FreeBuds Pro 2 با تغییراتی همراه بوده است. بیایید با هم نگاهی به این محصول بیندازیم!

هندزفری هوآوی FreeBuds Pro 3 در سه رنگ عرضه شده است. سبز رنگی است که معمولاً در محصولات هدفون دیده نمی‌شود اما حس سرزندگی و جنب و جوش به کاربر القا می‌کند. سفید رنگی کلاسیک است که با هر چیزی به خوبی ست می‌شود. نقره ای حس پیچیدگی را به هدفون اضافه می کند. شما کدام رنگ را ترجیح می‌دهید؟

پس از جعبه‌گشایی و خارج کردن کیس شارژ، مشاهده می‌شود که کیس شارژ از نظر اندازه کوچکتر از نسل قبلی است. می‌توان آن را به راحتی با یک دست نگه داشت، باز کرد و حمل آن به دلیل کوچکتر شدن، بسیار راحت‌تر شده است. طراحی قاب پشتی کیس شارژ هم تا حدودی جدید است. شیشه آینه‌ای که نشان HUAWEI را نشان می‌دهد در نسل قبلی، به گونه‌ای دیگر طراحی شده است و این‌بار هوآوی تلاش کرده تا تجربه بصری بهتری را برای کاربران فراهم نماید.

هنگام بیرون آوردن بادزها، بلافاصله  توجه‌ها به سمت طرح شیار کنترلی روی ساقه جذب می‌شود که بسیار چشم نواز است و لمس آن را راحت می‌کند. پس از قرار دادن هدفون، دسترسی به شیار کنترلی نیز آسان است که امکان کنترل راحت حالت و صدا را در کنار سایر عملکردها فراهم می‌کند. به هر حال، وزن هدفون نیز نسبت به نسل قبلی کاهش یافته است و استفاده از آن را راحت تر می‌نماید.

 

محصولات مرتبط

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!