nova 10 Pro، زیبا و قدرتمند به سبک گوشی‌های پرچم‌دار راهنمای خرید

nova 10 Pro، زیبا و قدرتمند به سبک گوشی‌های پرچم‌دار

امروزه، با طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند روبه رو هستیم که با قابلیت‌های گوشی‌های پرچمدار ارائه می شوند و تمام نیازهای شما را پوشش می دهند: طراحی های قابل توجه، دوربین های خیره کننده، سرعت شارژ باورنکردنی، نمایشگرهای شگفت انگیز، عملکرد سریع و روان با فضای ذخیره سازی فراوان. ما دوست داریم آنها را گوشی‌های پرچمدار مد روز بنامیم.

هواوی اخیراً گوشی هوآوی nova 10 Pro را منتشر کرده است که جدیدترین محصول این شرکت در سری محبوب و قدرتمند nova شناخته می‌شود. این گوشی هوشمند با طراحی خیره‌کننده، دوربین جلوی بی‌نظیر 60 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار دوگانه، سوپر شارژ سریع، عکاسی Ultra Vision و ویژگی‌های رویایی Super Device، می‌تواند بهترین انتخاب شما برای یک گوشی پرچم‌دار امروزی در ایران باشد.

نام nova از کلمه لاتین “novas” گرفته شده است، که نشان می‌دهد هر ستاره در حال ظهور برای درخشش، شبیه به شور و شوق جوانی هنگام تعقیب رویاهای خود برای آینده بهتر متولد می شود. هر نسل از سری نوا هوآوی که بر اساس فناوری نوآورانه ایجاد شده است، تلاش می‌کند ایدئولوژی یک قطعه فناوری نوآورانه را نشان دهد که دارای طراحی جدید، دوربین های قدرتمند، عملکرد عالی و تجربه تعامل هوشمند است. با در نظر گرفتن این ایدئولوژی، عرضه سری جدید هوآوی nova 10 آغاز شد و این سری را وارد نسل دهم خود کرد. از جولای 2022، سری nova در مجموع بیش از 200 میلیون کاربر در سراسر جهان جمع آوری کرده است.

طراحی برجسته که در آن مد با تکنولوژی روبرو می شود:

سری نوا هوآوی همواره در رنگ‌های مد روز و زیبایی‌شناسی شیک عرضه می‌شود، و گوشی هوآوی nova 10 Pro همچنان به این میراث ادامه می‌دهد و رنگ‌های نوآورانه نقره‌ای و مشکی ستاره‌ای را ارائه می‌کند. رنگ نقره‌ای درخشان زیبایی شناسی نفیس و ظریف را به تصویر می کشد. با ترکیب رنگ نقره ای متالیک شیک با حلقه و نماد طلایی ستاره مدار، صفحه نمایش منحنی سه بعدی گوشی تکمیل شده است و لایه به لایه می درخشد تا تغییرات رنگی جذاب را در زیر نور و سایه های مختلف به نمایش بگذارد.

HUAWEI nova 10 Pro به طور خلاقانه ای یک فرآیند پوشش دو رنگ را تطبیق می دهد تا زبان طراحی حلقه مدار ستاره را تقویت کند و حس هماهنگی و تقارن ایجاد کند. حلقه مدار ستاره فناوری و مد را در هم آمیخته است.

دوربین جلوی خیره کننده 60 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار دوگانه و ویژگی های جالب توجه:

از سلفی گرفته تا وبلاگ نویسی، HUAWEI nova 10 Pro دارای برخی ویژگی‌های نوآورانه در زمینه فناوری دوربین جلو است و لنزهای دوربین جلو دوگانه با کیفیت بالا است. لنز One دارای اولین دوربین جلوی 60 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار فوق عریض در صنعت است که از زاویه باز 100 درجه و کیفیت فیلمبرداری 4K پشتیبانی می‌کند که وضوح عالی و حساسیت به نور را ارائه می دهد. علاوه بر این، دوربین 8 مگاپیکسلی پرتره کلوزآپ جلو، اولین دوربین صنعتی دیگر، از زوم اپتیکال 2 برابر و زوم دیجیتال تا 5 برابر پشتیبانی می‌کند، محدودیت‌های درک انسان را گسترش می دهد و تجربه نهایی پرتره از نمای نزدیک را برای شما به ارمغان می آورد.

nova 10 Pro اکنون با عملکرد زوم 0.75 تا 5 برابر در حالت ویدیو ارائه می‌شود. با ترکیبی از ویژگی‌هایی مانند فوکوس دوربین، حرکت دوربین، تنظیم رنگ، پیکاپ صدا و ویرایش ویدئو، کاربران اکنون استودیوی همه کاره خود را در اختیار دارند که می توانند در هر زمان و هر مکان فعال کنند. این گوشی هوشمند دارای اولین دوربین جلوی صنعت با فوکوس خودکار فوری با تشخیص چهار مرحله ای (QPD) است. با قابلیت‌های ارتقا یافته فوکوس خودکار دوربین‌های جلوی دوگانه، nova 10 Pro می‌تواند به‌طور هوشمندانه فوکوس سوژه‌های مختلف را در دوربین تغییر دهد و از طریق عملکرد Showcase Focus، به سوژه‌ها اجازه می‌دهد حتی در ویدیوهای داخلی فیلم‌برداری شده به وضوح نمایش داده شوند.

در همین حال، می‌تواند از چندین دوربین گوشی هوشمند برای عکاسی همزمان استفاده کند و تجربه عکاسی با چند دوربین را با ترکیب دوربین‌های جلویی دوگانه، هر دو دوربین جلو و عقب، و همچنین عکاسی تصویر در تصویر، ارائه می‌کند، که همگی در عین حال به تصویر کشیدن خوب هستند. جزئیات صورت، آرایش و لوازم جانبی سوژه. علاوه بر این، HUAWEI nova 10 Pro دارای میدان زاویه گسترده 4K در جلو است.

الگوریتم AI Texture Skin همراه با ترکیب فریم XD Fusion همچنین عکاسی موبایل را برای هر سناریویی بهبود می‌بخشد: عکس‌هایی با نور جلو، نور پس‌زمینه و چند نوردهی با دامنه دینامیکی بالا (HDR) برای دستیابی به جلوه‌های ظریف Bokeh در سطح SLR جلو، و به کاربران کمک می‌کند عکس‌هایی واضح بگیرند. و پرتره های نزدیک با کیفیت بالا با یک کلیک شاتر.

سوپرشارژ توربو 100 واتی هوآوی

HUAWEI nova 10 Pro که به HUAWEI SuperCharge Turbo 100 واتی مجهز شده است، به کاربران این امکان را می‌دهد که با اضطراب باتری بدون شارژ خداحافظی کنند. برای فعال کردن حالت توربو، کاربران باید تلفن را به منبع تغذیه متصل کنند و سپس روی نماد شارژ ضربه بزنند. شارژ سریع گوشی از 20 درصد به 80 درصد فقط 10 دقیقه زمان می برد در حالی که شارژ کامل گوشی تنها در 20 دقیقه انجام می شود که تجربه شارژ سریع بی سابقه و فوری را برای کاربران به ارمغان می آورد. nova 10 Pro دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در بدنه باریک و جمع و جور خود است.

عکاسی Ultra-Vision درجه یک پرچمدار: عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا در همه حالات

دوربین پشتی HUAWEI nova 10 Pro مجهز به یک دوربین 50 مگاپیکسلی RYYB Ultra Vision است که از یک دوربین اصلی عکاسی Ultra-Vision 50 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو Ultra-Wide 8MP و یک دوربین عمق پرتره تشکیل شده است. دوربین پشتی HUAWEI nova 10 Pro نیز از فوکوس خودکار فوری با QPD پشتیبانی می‌کند. هنگام عکس گرفتن از افراد، کاربران می توانند ویژگی Follow Focus را در دسته “Vlog” در زیر “Effects” انتخاب کنند. وقتی یک فرد تنها روی قاب نشان داده می شود، قاب فوکوس دوربین به طور خودکار در سوژه قفل می شود. با چندین سوژه در کادر، کاربران می‌توانند روی سوژه اصلی کلیک کنند و وقتی کادر فوکوس دوربین زرد شد، سوژه در معرض دید قرار می‌گیرد. همچنین یک عملکرد فیلمبرداری پرتره وجود دارد که بوکه پرتره را از طریق تشخیص چهره پیشرفته تر و الگوریتم های بوکه پس زمینه طبیعی تر جلوه می دهد. هر دو دوربین جلو و عقب HUAWEI nova 10 Pro از عملکرد Motion Blur پشتیبانی می کنند. با استفاده از این ویژگی، کاربران اکنون می‌توانند عکس هایی با پس زمینه تار بگیرند. این گوشی هوشمند دارای ویژگی AI Snapshot است که می‌تواند عناصری مانند افراد، آسمان، ساختمان‌ها و گیاهان را پردازش کند تا ظاهر و احساس کلی عکس‌ها را بهبود بخشد و به راحتی قفل شود و زیبایی یک لحظه زودگذر را ثبت نماید.

ویژگی Super Night Shot در HUAWEI nova 10 نیز پشتیبانی می‌شود و جزئیات عالی فراتر از درک چشمان انسان در صحنه‌های تاریک را به ارمغان می‌آورد. همچنین از قابلیت‌های قدرتمند حسگر نور و فناوری بازسازی درجه پیکسل برای افزایش روشنایی نواحی تاریک بهره می‌برد. . HUAWEI nova 10 Pro به آرایه فیلتر رنگی RYYB هوآوی مجهز شده که پیکسل‌های سبز رنگ سنسور را با پیکسل‌های زرد جایگزین می‌کند و دریافت نور را تا 40 درصد افزایش می‌دهد. حساسیت به نور دوربین تا ISO 400000 را پشتیبانی می‌کند، که به طور موثر عملکرد تصویربرداری را در عکاسی در نور کم برای گرفتن عکس های شب واضح با جزئیات غنی بهبود می بخشد.

صفحه نمایش منحنی رنگی اصلی 120 هرتز

HUAWEI nova 10 Pro مجهز به نمایشگر منحنی رنگی اصلی 6.78 اینچی با فرکانس 120 هرتز با وضوح فوق‌العاده 2652×1200 است تا نمای وسیع‌تری ارائه دهد و تمام جزئیات واضح را در صحنه ثبت کند.

تجربه کاربری رویایی و الهام بخش

به لطف ویژگی‌  هوآوی سوپر دیوایس، منوهای مختلف را با یک بار کشیدن انگشت در کنترل پنل ادغام کرده است. می‌توانید کنترل پنل را کاوش کنید و به پخش صدا، تنظیمات Wi-Fi و بلوتوث دسترسی سریع داشته باشید، همچنین آسان‌ترکنترل چند دستگاه رادر اختیار دارید، بطوریکه گویی فقط یک دستگاه را کنترل می‌کنند.

به علاوه می‌توانید روی نماد HUAWEI MatePad ضربه بزنید تا همکاری چند صفحه‌نمایش تلفن هوشمند و تبلت را فعال کنید. یا روی نماد HUAWEI MateBook برای همکاری چند صفحه‌نمایش تلفن هوشمند و رایانه شخصی ضربه بزنید یا روی نماد HUAWEI FreeBuds ضربه بزنید تا خروجی صدای آن‌ها را به‌طور یکپارچه به هدفون‌های هواوی تغییر دهید.

با سیستم فایل توزیع شده، هوآوی nova 10 Pro می تواند به عنوان یک واحد ذخیره سازی خارجی متصل به صورت بی سیم برای رایانه شخصی عمل کند، به این معنی که می توانید راحت تر از همیشه به فایل های مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. این بدان معناست که وقتی در حال تهیه پیش‌نویس ایمیل در رایانه شخصی هستید، می‌توانید فایل‌های گوشی هوشمند را به عنوان پیوست اضافه کنید یا وقتی تصویری را که دوست دارید هنگام مرور اینترنت در رایانه شخصی ببینید، می‌توانید آن تصویر را مستقیماً در تلفن هوشمند ذخیره کنید. با استفاده از HUAWEI nova 10 pro،  می‌توانید تماس‌های MeeTime را به تلویزیون هوشمند HUAWEI Vision منتقل کنید و با بهره‌گیری از نمایشگر، دوربین و بلندگوهای بزرگ‌تر، تماس انجام دهید. می توانید به راحتی صفحه نمایش خود را در طول یک ویدیو به اشتراک بگذارید و حتی مکان‌های کلیدی را علامت گذاری کنید تا بینش های مهم مستقیماً در معرض دید قرار گیرند.

گوشی هوآوی nova 10 Pro شامل خدمات مفید و ممتاز مانند جستجوی گلبرگ، نقشه گلبرگ، ویدیوی هوآوی، مرورگر هوآوی، GameCenter و غیره است. هم‌چنین با اپ گالری هوآوی که به طور پیش فرض در تمام گوشی‌های هوآوی نصب شده است ( سومین بازار بزرگ  دانلود برنامه در جهان)، قادر خواهید بود طیف گسترده ای از برنامه های جهانی و محلی را دانلود کنید.

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!