سرعت خیره‌کننده هواوی در تولید هر گوشی: 27 ثانیه به ازای هر دستگاه! اخبار

سرعت خیره‌کننده هواوی در تولید هر گوشی: 27 ثانیه به ازای هر دستگاه!

سرعت تولید گوشی هواوی به 27 ثانیه به ازای هر گوشی رسید. سرعت تولید گوشی هوآوی را می توان به عنوان یک پیشرفت و جهش در دنیای تکنولوژی قلمداد کرد.

هواوی را باید از بزرگترین و پیشرفته‌ترین شرکت‌های فناوری در دنیا دانست که بیشتر کاربران آن را با صنایع گوشی‌های هوشمندش می‌شناسند. جالب است بدانید بنابر اعلام اخیر یکی از مدیران این شرکت، هواوی قادر است در طول یک دقیقه بیش از 2 گوشی را به تولید برساند.

سرعت باورنکردنی تولید گوشی های هوآوی

هواوی یکی از سریع‌ترین روندهای رشد بین شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند را طی سالیان اخیر به ثبت رسانده است. این شرکت طی چند سال گذشته همواره بین دو شرکت بزرگ تولیدکننده در این صنعت قرار داشته و روندی مثال‌زدنی از پیشرفت را از جزئی‌ترین بخش‌ها تا ارائه کالا به دست مشتریان طی کرده است. داده‌های آماری که در ادامه ارائه می‌کنیم این پیشرفت را به خوبی نشان می‌دهند.

بنابر اعلام شی یوهائونگ، معاونت کل هواوی و مدیر ارشد بخش پردازش و سیستم‌های ابری این شرکت در چین، هواوی طی سالیان گذشته با استفاده از سیستم‌های بروز و پیشرفته توانسته زمان مورد نیاز تولید هر گوشی هوشمند را  از چند دقیقه به تنها چند ثانیه برساند. از این رو سرعت تولید گوشی هواوی این روزها با 27 ثانیه برای هر گوشی رسیده است.

آقای یوهائونگ که در جریان سخنرانی خود در کنفرانس تولید هوشمند و امنیت سایبری چانگشا در چین به تشریح وضعیت فعلی تولید محصولات هواوی می‌پرداخت در ارائه آماری جالب اعلام کرد که این شرکت موفق به شده تا آمار تولید هر گوشی هوشمند طی 10 دقیقه خود در سال 2015 را به تولید هر گوشی تنها طی 27 ثانیه در سال 2020 برساند.

در  راستا افزایش سرعت تولید گوشی هواوی، این شرکت استراتژی تولید خود را بر پایه شعار «یک ابر، دو هسته، سه جریان و چهار تکنولوژی» بنا نهاده که نشان می‌دهد اهداف شرکت برای تحقق پنج مرحله مهم ارائه یک محصول شامل، برآورده کردن نیازهای مصرف‌کننده، طراحی و ساخت، تأمین‌کنندگان، سفارش‌گیری و حتی برون‌سپاری تولید را برآورده می‌سازد.

برای توضیح بهتر این بخش‌ها می‌توانیم هر بخش را این‌طور تشریح کنیم:

یک ابر: از طریق سیستم اجرای ساخت (MES)، هواوی بخش‌های بالادستی و پایین دستی فرایند محصولات خود را برای تولید به عنوان هسته اصلی گسترش داده و به معنای اصل کلمه، MES را به یک پلتفرم فرآیند یکپارچه ابری برای تأمین، خرید، تحقیق و توسعه، تولید، فروش و خدمات گسترش تبدیل نموده است.

دو هسته: دنبال کردن فناوری تولید در بهترین حالت و استفاده از فرایندهای هوشمند در سراسر خط تولید.

سه جریان: یکپارچه‌سازی جریان داده های مهندسی محصول، جریان اطلاعات تولید و جریان فرآیند تولید برای تحقق بخشیدن به منعطف‌ترین چرخه تولید ممکن.

چهار فناوری: ابجاد یک ساختار جدید دیجیتال با استفاده از چهار فناوری پیشرفته شامل اینترنت اشیا، داده‌های عظیم، هوش مصنوعی و پردازش ابری.

پنج یکپارچه‌سازی/هم‌افزایی: هم‌افزایی تقاضای مشتریان، طراحی، تجمیع تولید، هم‌افزایی تأمین، تجمیع بخش‌های تولید و سفارش و همکاری با شرکا جهت برون‌سپاری تولید محصولات.

شش هوشمندی: محصولات هوشمند، برنامه ریزی هوشمند، تدارکات هوشمند، تجهیزات هوشمند، خطوط تولید، تعمیر و نگهداری هوشمند، محیط هوشمند و موارد دیگر.

این موارد نشان می‌دهد که این روزها که سرعت تولید گوشی هواوی به طور باورنکردنی افزایش پیدا کرده، هواوی از فناوری‌های بسیار پیشرفته‌ای برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند تا در بهترین و موثرترین شرایط، فرایند تولید یک محصول از ابتدا تا انتها به صورت هوشمند و بهینه صورت گیرد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!