پنج دلیل و ویژگی گوشی Huawei Y8p که آن را متمایز می‌کند

پنج دلیل و ویژگی گوشی Huawei Y8p که آن را متمایز می‌کند

در سه‌ماهه دوم سال 2020، بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده وارد فاز رقابتی بسیار شدیدی شده است. در این بازه گوشی‌های جدیدی به بازار ارائه شدند که امکانات پیشرفته بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اما در این میان گوشی جدیدی از هوآوی به بازار خواهد آمد که ویژگی‌های رقابتی بسیاری دارد.در ادامه با پنج دلیل و ویژگی گوشی Huawei Y8p آشنا خواهیم شد
دوربین 48 مگاپیکسلی مجهز به هوش‌مصنوعی، صفحه‌نمایش OLED، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، سنسور اثرانگشت پنهان در صفحه‌نمایش و باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپری تنها بخشی از امکانات گوشی Huawei Y8p است. در ادامه با خصوصیات برتر این گوشی هوشمند بیشتر آشنا می‌شویم.

دوربین 48 مگاپیکسلی سه‌گانه

عکاسی با گوشی هوشمند تبدیل به محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین شیوه عکاسی در دنیا شده است. از این رو، رفته رفته حتی گوشی‌های هوشمند ارزان‌تر نیز به دوربین‌هایی قدرتمند مجهز می‌شوند. دوربین گوشی Huawei Y8p ترکیبی از سه دوربین با مشخصات زیر است، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، لنز 8 مگاپیکسلی زاویه‌دید گسترده و یک دوربین 2 مگاپیکسلی عمق‌میدان. سنسور دوربین اصلی بزرگی نیم اینچی داشته که میزان ISO بالایی را برای آن فراهم کرده است. قابلیت عکاسی در شب که در آن دیافراگم دوربین به مدت 6 ثاتیه باز می‌ماند، بهترین راه برای جذب نور و عکاسی با کیفیت در محیط‌کم‌نور است.

پنج دلیل و ویژگی گوشی Huawei Y8p

صفحه نمایش OLED دارای خمیدگی محل قرارگیری دوربین
صفحه‌نمایش 6٫3 اینچی Huawei Y8p نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 90٫17 درصدی را ارائه می‌دهد. رزولوشن 2400x1080 و ارائه طبیعی‌ترین رنگ‌های قابلیت‌های دیگر این صفحه‌نمایش قدرتمند هستند. برای کم کردن خستگی چشم‌ها در استفاده طولانی، قابلیت راحتی چشم نیز در نظر گرفته شده است که با کم کردن میزان نور آبی تصویر از خستگی چشم می‌کاهد. به این شکل کاربر در استفاده طولانی مدت از گوشی کمتر دچار مشکل می‌شود. قابلیت جدیدی نیز در رابط کاربری جدید هوآوی یعنی EMUI 10.1 به این صفحه‌نمایش اضافه شده که به کمک آن بسیاری از اطلاعات حیاتی مانند زمان، میزان باقیمانده باتری و اعلان‌های حتی بدون روشن بودن صفحه‌نمایش دیده می‌شوند.

128 گیگابایت حافظه داخلی سریع
میزان حافظه داخلی گوشی Huawei Y8p هم‌رده گوشی‌های رده بالا است و می‌تواند فضای لازم برای ذخیره میزان زیادی عکس، موسیقی، ویدیو و نرم‌افزار را مهیا کند. فناوری اختصاصی هوآوی EROFS باعث افزایش سرعت خواندن تصادفی از حافظه شده و عملکرد سریعتری را به کاربر ارائه دهد.

پنج دلیل و ویژگی گوشی Huawei Y8p

باتری پرظرفیت 4000 میلی‌آمپری
شاید این روزها باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت، اتفاق جدیدی نباشد. اما نکته مهمی که باعث می‌شود باتری‌های گوشی هوآوی کارایی بهتری داشته باشند، نخست کیفیت ساخت و دوام باتری و دوم بهینه بودن رابط کاربری EMUI 10.1 است. از طرفی سخت افزار گوشی و بخصوص پردازنده Kirin هوآوی، در عین حالی که پردازش قدرتمندی را ارائه می‌کند، مصرف باتری بسیار بهینه‌تری هم دارد. تمام این مسائل باعث می‌شود که دوام و عمر باتری گوشی Y8p بسیار بالا باشد.

سنسور اثرانگشت پنهان در صفحه‌نمایش
Huawei Y8p به جای استفاده از سنسور اثرانگشت در قسمت پشتی از فناوری سنسور پنهان بر روی صفحه‌نمایش استفاده می‌کند که سرعت بالایی در شناسایی اثر انگشت دارد. شرایط جغرافیایی مختلف مانند سرما، رطوبت و یا گرما نیز تاثیری بر عملکرد این سنسور ندارند.

پنج دلیل و ویژگی گوشی Huawei Y8p

با توجه به تمامی این قابلیت‌ها، به نظر می‌رسد گوشی هوآوی Y8p می‌تواند به یکی از گوشی‌های پرطرفدار بازار تبدیل شود.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!