9 دلیل برای انتخاب و خرید ایربادز هواوی FreeBuds 3 راهنمای خرید

9 دلیل برای انتخاب و خرید ایربادز هواوی FreeBuds 3

ایربادز هواوی FreeBuds 3 می‌تواند مجموعه ای از ویژگی های جذاب برای گوش دادن به موسیقی در اختیار شما قرار دهد. در ادامه شما را به طور کامل با تمامی امکانات هدفون هواوی FreeBuds 3 آشنا خواهیم کرد.

ایربادزها را باید نسل بعدی هدفون‌ها دانست که شاید تا چند سال دیگر همه هدفون‌های سیمی را کنار بزنند. اما با این حال برای انتخاب یک ایربادز عالی نیاز نیست تا چند سال صبر کنیم؛ چرا که با انتخاب و خرید هواوی فری بادز 3 مجموعه‌ای از بهترین ویژگی‌ها را به دست خواهیم آورد. در ادامه به معرفی این قابلیت‌ها می‌پردازیم.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های که هدفون مناسب برای استفاده طولانی مدت آن است که باید در کنار ویژگی‌های فنی و مشخصات کیفی، موجب آسیب‌رساندن به گوش و پوست کاربر نشوند. این ویژگی مسلماً با طراحی ارگونومیک دقیق و صحیح به دست می‌آید. در عین حال بسیاری از کاربران به دنبال قابلیت‌های جذاب و مفیدی مانند سیستم حذف نویز فعال یا همان ANC هستند که می‌تواند تجربه لذت بردن از موسیقی را بدون مزاحمت صداهای جانبی فراهم کند. حال آیا تلاقی این دو ویژگی مهم با یکدیگر و عرضه آن به صورت همزمان به کاربر ممکن است؟ هواوی پاسخی جذاب برای این سوال دارد.

سیستم حذف نویز فعال با طراحی Open-fit در ایربادز هوآوی FreeBuds 3

هواوی با تولید ایربادز فری بادز 3 برای اولین بار یک هدفون با طراحی بیرون گوش یا همان Open-fit را عرضه کرده که از سیستم حذف نویز فعال استفاده می‌کند. هدفون هواوی FreeBuds 3 بدون نیاز به استفاده از پوشش تطبیق دهنده سیلیکونی می توان اثرات نویزهای محیطی بر کیفیت صدای منتقل شده به کاربر را کاهش داده یا از بین برد. اما این ویژگی تمامی آن چیزی نیست که باعث می‌شود برای خرید یک ایربادز حرفه‌ای و همه فن حریف به شما دوستان Huawei FreeBuds 3 را پیشنهاد دهیم.

طراحی زیبا و باکلاس ایربادز هواوی FreeBuds 3

یکی از ویژگی‌هایی که هواوی همواره در محصولات خود مد نظر قرار دارد استفاده از المان‌های زیبایی‌شناختی و طراحی‌های مینیمال است. هواوی با تکیه بر این اصل، فری بادز 3 را به صورت بسیار ساده و زیبایی طراحی کرده که حس یک محصول کلاسیک و باکیفیت را در هر بار استفاده از آن لمس خواهید کرد.

طراحی بدنه دستگاه نیز با استفاده از پلاستیک براق حالت زیبایی داشته و می‌تواند به عنوان یک ابزار جانبی دوست‌داشتنی که وزن و مشخصات فیزیکی دلپذیری دارد، همیشه و در همه حال همراه شما باشد؛ چه در جابجایی و امور روزانه و چه در هنگام سفر و استفاده بلند مدت.

هدفون هواوی FreeBuds 3

ویژگی‌های ارگونومیک جذاب ایربادز هوآوی FreeBuds 3

همانطور که در بخش طراحی ظاهری Open-fit اشاره کردیم، هواوی توجه ویژه‌ای بر خصوصیات ارگونومیک ایربادز خوش ساخت خود داشته است. این ایربادز با داشتن طراحی بیرون گوشی و عدم اعمال فشار بیش از حد به نواحی داخلی گوش، اصل عدم اعمال فشار خارجی بر گوش را به خوبی رعایت کرده است.

فری بادز 3 حتی در شرایط تحرک بالا (مانند ورزش کردن) نیز از گوش کاربر نمی‌افتد.

این شرکت علاوه بر کنترل جهت‌دار اصوات موسیقی و تعبیه سیستم ANC، فری بادز 3 را طوری طراحی کرده است که به شکل کاملاً مطمئنی در گوش کاربر قرار گیرد و حتی در شرایط تحرک بالا (مانند ورزش کردن) نیز از گوش کاربر نمی‌افتد. به همین دلیل فری بادز 3 دستگاهی برای استفاده طولانی مدت در همه حالات خواهد بود.

کنترل ویژگی‌ها از طریق نرم‌افزار گوشی در هدفون هواوی FreeBuds 3

برای استفاده از این هدفون و ایجاد تغییرات در نحوه عملکرد و قابلیت‌های آنها می‌توان از نرم‌افزاری موسوم به AI Life استفاده کرد که شرکت هواوی آن را برای دانلود روی گوگل پلی استور و اپ گالری قرار داده است. AI Life به شما این اجازه را می‌دهد که فری بادز 3 را به هر گوشی یا دستگاه اندوریدی به سرعت متصل کنید. در کار این قابلیت شما می‌توانید عملکردهای لمسی ایربادز خود را بازتنظیم نموده و برنامه جدیدی برای آنها تعریف کنید.

برای مثال می‌توانید عملکرد دابل تپ روی بدنه هر گوشی ایرباد را تنظیم کرده و سطح عملکرد سیستم حذف نویز فعال را نیز تغییر دهید. علاوه بر موارد فوق قابلیت نمایش میزان شارژ هر یک از گوشی‌های ایرباد و کیس نیز از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار است که البته با بروزرسانی‌های آتی بیشتر از قبل نیز خواهند شد.

خرید ایربادز هوآوی FreeBuds 3

بدنه لمسی با کنترل‌های متنوع در هدفون هواوی FreeBuds 3

هواوی در دل این ایربادز از تراشه پردازشی هوشمند Kirin A1 استفاده کرده که به مهندسان اجازه طراحی قابلیت‌های خاص برای دستگاه را داده است. در واقع کنترل‌هایی که در بخش قبل و برای نرم‌افزار AI Life از آنها نام ‌بردیم ویژگی‌های ذاتی این ایربادز هستند.

این ویژگی‌ به کاربر اجازه استفاده از هدفون برای کنترل موسیقی بدون رجوع به گوشی را می‌دهد. برای مثال دابل تپ کردن روی هدفون چپ قابلیت ANC را خاموش و روشن می‌کند و همین عمل روی هدفون سمت راست نیز موجب توقف و پخش موسیقی یا پاسخ به تماس‌های ورودی خواهد شد.

خرید ایربادز هوآوی فری بادز 3

صدای بسیار باکیفیت به لطف درایور قدرتمند در هدفون هواوی FreeBuds 3

یکی دیگر از مزایا و ویژگی‌های خاصی که با خرید هدفون هوآوی فری بادز 3 در اختیار شما قرار خواهد گرفت، استفاده از درایور صوتی 14 میلی‌متری با تنظیم دقیق است. این درایور با توجه به ابعاد و اندازه‌ای که دارد می‌تواند صدایی با حجم بالا را تولید کند.

برای افزایش هر چه بیشتر کیفیت صوت خروجی در فرکانس‌های پایین در هدفون هواوی FreeBuds 3 نیز هواوی از یک لایه ویژه باس تیوب در پشت آن استفاده نموده که توانایی کوبش در صداهای بم را به صورت قابل توجهی افزایش خواهد داد. در نتیجه صدایی که به گوش کاربر منتقل می‌شود تا حد ممکن می‌تواند به سیگنال دریافتی نزدیک شده و لذت تجربه موسیقی او را متحول کند.

هدفون هواوی FreeBuds 3

میکروفون عالی با سنسور استخوانی

استفاده از ایربادزها به دلیل فاصله ذاتی که میکروفون با منبع مولد صدا یعنی دهان کاربر دارد همواره تجربه‌ای نه چندان دلچسب را در هنگام مکالمه رقم زده است. در عین حال تأثیرپذیری از نویزهای محیطی نیز موجبات کاهش مجدد کیفیت مکالمه را فراهم خواهد کرد. این پدیده به خودی خود شرایطی را ایجاد می‌کند تا بسیاری از کاربران همواره از کیفیت مکالمه با ایربادزها گلایه‌مند باشند. اما در مورد خرید هدفون هوآوی فری بادز 3 شاید بهتر باشد این مورد را نه تنها به عنوان یک ویژگی منفی، بلکه به مثابه یک قابلیت خاص و ویژه در نظر بگیریم.

علت این ادعا آن است که هواوی از یک سنسور استخوان روی بدنه گوشی هدفون استفاده کرده که با دریافت امواج صوتی تولیدی توسط سیستم تکلم فرد، بخش مهمی از اصوات را به صورت امواج، مستقیماً به هدفون منتقل کرده و شرایط را برای پردازنده ایربادز فراهم می‌کند تا با پردازش داده‌های دریافتی از میکروفون و مقایسه آنها با امواج خروجی از سنسور استخوان، همواره صدایی شفاف را طی مکالمه منتقل کند.

خرید هدفون هوآوی FreeBuds 3

عملکرد باتری و شارژدهی بالا

هواوی با خرید خرید هدفون هواوی FreeBuds 3 یک ویژگی کارآمد دیگر را نیز در اختیار کاربر می‌گذارد و آن شارژدهی بسیار خوب ایربادز است. به صورت پایه می‌توانید با خرید هدفون هواوی FreeBuds 3 تا  4 ساعت بدون توقف از فری بادز 3 برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید که این عملکرد حاصل شارژدهی باتری‌های 30 میلی‌آمپر ساعتی هر گوشی است. البته اگر از علاقه‌مندان به موسیقی باشید باید به شما بگوییم که این تمام قدرت باتری هدفون نیست. در واقع هواوی با جای دادن یک پک باتری اضافی در کیس شارژر دستگاه به ظرفیت 410 میلی‌آمپر شرایطی ایجاد نموده که بتوان تا هدفون‌ها را به تعداد 4 مرتبه دیگر شارژ به صورت کامل شارژ کرد.

مجموعه این ترکیب موجب می‌شود تا فری بادز 3 و کیس بتواند برای مدت زمان تا 24 ساعت شارژدهی داشته باشد.

مجموعه این ترکیب موجب می‌شود تا هدفون هواوی FreeBuds 3 و کیس بتواند برای مدت زمان تا 24 ساعت شارژدهی داشته و بتوانید از آن طی زمانی بیشتر از یک روز کامل و یا حتی در سفرهای چند روزه استفاده کنید. نکته جذاب داستان اما آنجاست که برای شارژ مجدد پک شارژر و ایربادز تنها به یک ساعت زمان نیاز است و با استفاده از هر دو روش شارژ سیمی و بی‌سیم (با دستگاه‌هایی که از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کنند) نیز ایربادز خود را شارژ کنید.

خرید ایربادز هوآوی فری بادز 3

قیمت مناسب و خدمات پس از فروش

قیمت تمام شده محصول هواوی می‌تواند در مقایسه با بعضی مدل‌های رقیب تا 40 درصد ارزانتر باشد.

در انتهای بیان دلایلی که می‌توانند ما را به خرید هدفون هواوی FreeBuds 3 ترغیب کنند باید به قیمت بسیار مناسب این هدفون اشاره کنیم. اگر مشخصات فنی و قابلیت‌های این هدفون را با محصولات دیگر شرکت‌ها با ویژگی‌هایی نزدیک مقایسه کنید متوجه می‌شوید که قیمت تمام شده محصول هواوی می‌تواند در مقایسه با بعضی مدل‌های رقیب تا 40 درصد ارزانتر باشد. هنگامی که این قیمت پایین‌تر را در کنار خدمات پس از فروش و گارانتی رسمی این محصول در کشورمان قرار دهید می‌توان به این نتیجه رسید که با یک هدفون فوق‌العاده با ارزش خرید بالا روبرو هستیم؛ محصولی که دیگران به سختی می‌توانند در مقابل ویژگی‌هایش قد علم کنند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!