رشد و استقبال کم نظیر از رابط کاربری EMUI 11؛ ده میلیون دستگاه در کمتر از سه ماه اخبار

رشد و استقبال کم نظیر از رابط کاربری EMUI 11؛ ده میلیون دستگاه در کمتر از سه ماه

هواوی در کنفرانس توسعه دهندگان سال 2020 رابط کاربری EMUI 11 را با انبوهی از امکانات و قابلیت‌های جدید معرفی کرد که تجربه کاربران موبایل را به سطح تازه‌ای می‌رساند. حالا با گذشت کمتر از سه ماه از زمان معرفی، رابط کاربری هواوی EMUI 11 توانسته 10 میلیون کاربر پیدا کند که آماری خیره‌کننده است.

هواوی اخیراً در حساب کاربری خود در Weibo اعلام کرده بیش از 10 میلیون کاربر گوشی‌های خود را به EMUI 11 ارتقا داده‌اند. این دستاورد هواوی ظرف کمتر از 3 ماه از انتشار EMUI 11 ممکن شده که حاکی از استقبال بسیار بالای کاربران از رابط کاربری جدید EMUI است.

رابط کاربری هواوی EMUI 11 تغییرات بزرگی به خود دیده که شامل تم‌های جدید با تصویر زمینه جدید، تم‌های Always on Display هنری، قابلیت Eyes on Display – EoD، جلوه‌های جدید برای انیمیشن‌ها، اکوسیستم نرم افزاری سازگار با Gesture ها و پشتیبانی بهتر از ارتباط بین دستگاه‌های مختلف است.

رابط کاربری EMUI 11

نوآوری های هواوی در EMUI 11

هواوی برای اولین بار در رویداد HDC 2020 در سپتامبر گذشته رابط کاربری هواوی EMUI 11 را به جهانیان معرفی کرد اما بعدتر نسخه بتای آن در اختیار برخی کاربران سری Huawei P40، سری Mate 30 و سری MatePad Pro در چین قرار گرفت.

EMUI 11 یک رابط کاربری گرافیکی مُدرن برای دستگاه‌های قابل حمل است که در کنار ارائه قابلیت‌های نوآورانه، استفاده مفیدتر از صفحه نمایش‌های لمسی را ممکن می‌کند. با EMUI 11 می‌توان بهتر و بیشتر از صفحه نمایش‌های لمسی استفاده کرد. همچنین EMUI 11 انبوهی از قابلیت‌های شخصی سازی را در اختیار کاربر می‌گذارد.

رابط کاربری هواوی EMUI 11

هواوی تاکید کرده EMUI 11 از برخی جهات بر پایه سیستم عامل HarmonyOS 2.0 است و مهاجرت را برای کاربران آسان‌تر خواهد کرد. به این ترتیب احتمالاً کلیه کاربران EMUI 11 در آینده امکان ارتقا به سیستم عامل HarmonyOS 2.0 را خواهند داشت. البته این موضوع هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!