خلاصه‌ای از بررسی دستبند هوشمند بند 6 هوآوی توسط رسانه معتبر AndroidAuthority در رسانه

خلاصه‌ای از بررسی دستبند هوشمند بند 6 هوآوی توسط رسانه معتبر AndroidAuthority

Android Authority یکی از ده‌ها رسانه معتبر دنیای فناوری است که به بررسی تخصصی دستبند هوشمند Huawei Band 6 به عنوان یکی از جدیدترین گجت های پوشیدنی این کمپانی، دست زده است و می گوید نخریدن Band 6 هواوی کار آسانی نیست. از نگاه این رسانه بند 6 هوآوی کاملاً مناسب آنهایی است که به تمام قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند نیاز ندارند و یک محصول ارزان‌تر می‌خواهند.

این رسانه می‌نویسد Huawei Band 6 قادر به پایش تمامی پارامترهای اصلی شامل تعداد گام‌ها، کالری مصرفی، طول فعالیت بدنی، ضربان قلب، میزان استرس، اشباع اکسیژن خون در تمام طول روز و خواب کاربر است. همچنین این محصول دارای 96 حالت تمرینی است و باتری آن با یکبار شارژ کردن تا دو هفته دوام می‌آورد. با این وجود Huawei Band 6 برخی قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند را هم در خود دارد که از جمله آنها می‌توان به نمایش اعلان‌های دریافتی، نمایش پیش بینی وضعیت آب و هوا و کنترل پخش موسیقی و شاتر دوربین اشاره کرد.

در بررسی هوآوی بند 6 توسط Android Authority کیفیت صفحه نمایش و قدرت سخت افزاری این مچ بند هوشمند را بسیار مناسب ارزیابی کرده است و می‌گوید صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED آن شفاف و پرنور است.

همچنین بررسی هواوی بند 6 نشان داد که فضای صفحه نمایش برای نمایش اطلاعات مختلف بسیار مناسب عنوان شده و این رسانه خوش نام آن را گزینه خوبی برای پایش سلامتی و ورزش حرفه‌ای خوانده است. رسانه مزبور درباره طراحی و اندازه Huawei Band 6 هم می‌گوید به اندازه‌ای سبک و باریک است که می‌توان در طول تمام شبانه روز آن را پوشید.

بررسی دستبند هوشمند هواوی Band 6 توسط این رسانه مشهور درباره دوام باتری هم نظر کاملاً مثبت بود و می‌گوید با یکبار شارژ در استفاده ترکیبی حدود 10 روز دوام می‌آورد. همچنین Android Authority به این موضوع اشاره کرده است که تعداد حالت‌های تمرین Band 6 بسیار بیشتر از اغلب محصولات هم رده است و به خوبی نیاز کاربران معمولی تا حرفه‌ای را پوشش می‌دهد. الگوریتم‌های پیشرفته هوآوی هم قادر به استخراج اطلاعات دقیق و کاربردی هستند که برای ورزشکاران حرفه‌ای بسیار مفید خواهد بود.

همین رسانه در بررسی هوآوی بند 6 از نظر قابلیت پایش خواب می نویسد، این مچ بند هوشمند به خوبی قادر به پایش مدت خواب، مراحل خواب و زمان بیداری است. این رسانه تاکید کرده Huawei Band 6 در پایش خواب بسیار دقیق عمل می‌کند و با محصولات به مراتب گران قیمت‌تر قابل مقایسه است.

بررسی مچ بند هوشمند هواوی Band 6

ویژگی برجسته دیگر Huawei Band 6 از نگاه Android Authority امکان پایش میزان اشباع اکسیژن خون در طول تمام شبانه روز است. دستبند بند 6 هوآوی هر 30 دقیقه یکبار میزان اشتباه اکسیژن خون کاربر را اندازه گیری و ثبت می‌کند. این رسانه دقت بند 6 در اندازه گیری اشباع اکسیژن خون را با ساعت‌های هوشمند به مراتب گران قیمت‌تر مقایسه کرده و می‌گوید کاملاً قابل اتکا است.

قابلیت پایش چرخه قاعدگی بانوان نیز یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که مورد توجه کارشناسان Android Authority قرار گرفته است. به گفته این رسانه با ثبت اطلاعات و علائم مربوط به دوره‌های پیشین می‌توان برای دوره بعد آماده بود و قرار نیست هرگز غافل گیر شوید یا چیزی یادتان برود.

در پایان بررسی هوآوی بند 6 رسانه Android Authority می‌گوید؛ دستبند هوشمند Huawei Band 6 یک گزینه بسیار کارآمد و ارزان است که با داشتن قیمت بسیار مناسب، توصیه به خرید آن کار آسانی است. این رسانه می‌گوید Huawei Band 6 در بازه قیمتی خود بی رقیب است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!