9 دلیل برای خرید‌ لپ تاپ میت بوک D15 2021 راهنمای خرید

9 دلیل برای خرید‌ لپ تاپ میت بوک D15 2021

هواوی در سال‌های گذشته با اتکا به طراحی‌های زیبا و استفاده از سخت‌افزار قدرتمند در کنار قیمتی کاملاً رقابتی، توانسته به نامی محبوب در دنیای لپ ‌تاپ تبدیل شود. لپ ‌تاپ HUAWEI MateBook D 15 2021 هم به عنوان جدیدترین محصول میان رده هواوی از این قاعده مستثنا نیست. ادامه این مطلب را به بررسی ویژگی های هواوی D15 2021 به عنوان جدیدترین لپ تاپ عرضه شده توسط هواوی اختصاص دادیم. همراه ما باشید.

شرکت هواوی تاکنون با محصولاتی مانند میت‌بوک سری D، میت‌بوک 13 و مدل های پرچمداری چون میت‌بوک X پرو، توجه بسیاری از کارشناسان را به خود جلب کرده و به موفقیت‌های تجاری بزرگی نیز رسیده است. حال این شرکت در تلاش است تا موفقیت‌های خودر در بازار لپ‌تاپ را با نسخه سال 2021 میت‌بوک D15 که نسبت به مدل سال قبل ارتقاهای بزرگی به خود دیده است ادامه دهد.

مقدمه

در نگاه اول از بررسی ویژگی های هواوی D15 2021، می بینیم که این لپ تاپ با طراحی مینی‌مال و وجود بدنه‌ای که با دقت تمام ساخته شده، حس یک دستگاه رده بالا را به ما منتقل می‌کند. به همین دلیل MateBook D15 2021 را باید یکی از زیباترین لپ تاپ‌‌های بازار در بازه قیمتی میان رده ها دانست. این محصول همچنین مجموعه‌ بی‌نقصی از درگاه‌های ارتباطی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و با داشتن چندین پورت USB، HDMI و درگاه USB-C، در این زمینه همسان با گران‌قیمت‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود عمل می‌کند.

هواوی همواره در جزئیات دقت بی‌نظیری به خرج داده و این موضوع را می‌توان به بهترین نحو در میت‌بوک D15 2021 نیز مشاهده کرد. دکمه پاور این لپ تاپ به یک حسگر اثر انگشت مجهز شده و در نتیجه در زمان روشن کردن دستگاه، اثر انگشت شما نیز برای ورود به ویندوز خوانده می‌شود. این نوآوری نیاز به فشردن دکمه‌های اضافی را از بین برده تا شما به راحتی و بدون دغدغه کار خود را آغاز کنید.

ویژگی های هوآوی D15 2021

مشخصات بارز این لپ‌تاپ همه فن حریف

یکی دیگر از ویژگی های هوآوی D15 2021 که بسیار جالب توجه است، حاشیه‌های بسیار نازک آن است، که این ویژگی را باید مدیون حذف وبکم از بالای صفحه نمایش و تعبیه آن در میان کلیدهای F بالای کیبورد دانست. وبکم با فشردن این دکمه از جای خود خارج می شود و با فشردن دوباره آن کاملاً ناپدید می‌شود. هواوی در طراحی این قابلیت جذاب علاوه بر کاهش حاشیه نمایشگر، افزایش حریم خصوصی و امنیت شما را نیز مورد توجه قرار داده است.

هواوی با تجهیز لپ تاپ میت بوک D15 2021 به فناوری NFC، برگ برنده خود را رو کرده و کاربران لپ تاپ‌ها و گوشی‌های هوشمند هواوی می‌توانند با قرار دادن گوشی خود روی استیکر Huawei Share لپ تاپ، فایل‌هایشان را بین دو دستگاه جابه‌جا کنند. همچنین با این کار می توانید نمایشگر گوشی هوشمند خود را روی لپ‌ تاپ ببینید و از طریق لپ‌ تاپ به تماس‌های خود پاسخ دهید.

اگر هنوز برای خرید این لپ تاپ قانع نشده‌اید، در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا داشتن Huawei MateBook D15 2021 به بهبود زندگی دیجیتال شما کمک زیادی خواهد کرد.

با نمایشگر FullView همه چیز ممکن است

جادوی طراحی مهندسان هواوی نسبت نمایشگر به بدنه 87 درصدی را ممکن کرده که در دنیای لپ تاپ‌ها به شدت کمیاب است. حاشیه‌های اطراف این نمایشگر تنها 5.3 میلی‌متر پهنا دارند و فضای بیشتری برای دیدن محتوا در اختیار کاربران قرار می گیرد که این خود از آن دست ویژگی های لپ تاپ هواوی D15 2021 است که باعث می شود قابلیت مولتی‌تسکینگ نیز برای کاربر لذت‌بخش‌تر از قبل باشد.

ویژگی های لپ تاپ هواوی D15 2021

صفحه نمایش 15.6 اینچی میت‌بوک D15 2021 با فناوری IPS تولید شده و می‌تواند تصاویر مورد علاقه شما را با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل یا Full-HD به نمایش بگذارد. هواوی سطح نور آبی را در این دستگاه کاهش داده و موفق شده گواهی TÜV Rheinland را نیز برای آن دریافت کند تا تنش و خستگی چشم در هنگام کار طولانی مدت با لپ تاپ به حداقل برسد.

سبک، نازک و بسیار مقاوم

لپ تاپ MateBook D15 2021 برای افرادی که می‌خواهند دستگاهی با نمایشگر بزرگ داشته باشند و مرتباً آن را با خود جابه‌جا کنند انتخاب ایده‌آلی است، زیرا با ضخامت ناچیز 16.9 میلی‌متری و وزن تنها 1.56 کیلوگرم، به راحتی در کوله‌پشتی شما قرار می‌گیرد.

علی‌رغم وزن پایین و ضخامت کم، بدنه زیبای این لپ تاپ بسیار محکم بوده و با مواد مرغوب ساخته شده تا هیچ‌گونه نگرانی در مورد امکان آسیب دیدن آن حین حمل و جابجایی وجود نداشته باشد.

ساکت‌تر از شب

اگر از جمله افرادی هستید که شب‌ها تمرکز بیشتری برای انجام کارهای خود دارید و نمی‌خواهید صدای بلند فن لپ‌تاپ را تحمل کنید، کاکرد در حالت کاملا بی صدا یکی از ویژگی های هواوی D15 2021 است. این لپ تاپ به فن Huawei Shark مجهز شده که تیغه های آن تنها 0.2 میلی‌متر ضخامت دارد و بدون سر و صدا، در دفع حرارت تا 24 درصد بهتر از فن های معمولی عمل می‌کند.

مهاجرت بزرگ از وای فای 5 به 6

فناوری Wi-Fi 6 یک انقلاب تمام عیار را در دنیای انتقال بی سیم داده ها رقم زده و از نسل قبلی تا 2.7 برابر سریع‌تر است. وجود این استاندارد جدید یکی از اصلی ترین ویژگی های هواوی D15 2021 است و به این معنا است که لپ تاپ Huawei MateBook D15 2021 از سرعت دانلود و آپلود تا 2.4 گیگابایت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

ویژگی های هواوی D15 2021

شارژ شدن با سرعت برق

لپ تاپ میت بوک D15 2021 یک باتری با شارژ دهی 45 وات‌ساعت دارد که از فناوری شارژ فوق سریع 65 واتی پشتیبانی می‌کند. این باتری که از طریق کابل و درگاه تایپ C به دستگاه شما متصل خواهد شد، می‌تواند ظرف کمتر از 15 دقیقه انرژی مورد نیاز برای دو ساعت کار با دستگاه را تامین کند.

ویژگی های هواوی D15 2021

این شارژر 65 واتی را می‌توان به راحتی در جیب شلوار حمل کرد و از کابل USB-C همراه با آن برای انتقال داده با سرعت بالا استفاده کرد.

صدای میت‌بوک را بشنوید

Huawei MateBook D15 را باید یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های بازار در زمینه صدا دانست زیرا با داشتن دو بلندگوی دو واتی در دو طرف، صدایی کاملاً عمیق و گوش‌نواز را به شما ارائه می‌کند. پس اگر به موسیقی علاقه دارید یا می‌خواهید فیلم‌های روز را با صدای سینمایی تجربه کنید، لپ تاپ هواوی همان چیزی است که نیاز دارید.

درگاه های ارتباطی کامل

بسیاری از لپ تاپ‌های بازار نمی‌توانند همه پورت‌های مورد نیاز را در اختیارتان بگذارند و گاهی مجبورید با خریدن کابل‌های رابط مختلف، هزینه‌ای اضافی را متحمل شوید. لپ تاپ میت بوک D15 دو پورت USB 2.0، یک درگاه USB 3.2، یک پورت USB-C با قابلیت شارژ معکوس در حالت خاموش و یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری دارد.

سریع و قدرتمند

هواوی برای قدرت بخشیدن به این لپ تاپ زیبا، از پردازنده نسل یازدهمی Core i5-1135G7 اینتل استفاده کرده که از ویندوز 11 پشتیبانی می‌کند. برای انجام کارهای گرافیکی نیز گرافیک پرقدرت Iris Xe Graphics اینتل در نظر گرفته شده است. همچنین با فشردن کلیک میانبر fn+P در هنگام انجام بازی‌های سنگین یا کارهای گرافیکی حجیم، سرعت عملکرد پردازنده بهبود پیدا خواهد کرد.

برای ذخیره‌ اطلاعات هم از یک حافظه SSD با ظرفیت تا 512 گیگابایت استفاده شده که داده‌ها را با سرعت بسیار بالایی منتقل می‌کند. تا 16 گیگابایت حافظه رم نیز تجربه روان کاربران را تضمین کرده و لپ تاپ MateBook D15 2021 را به یک غول مولتی‌تسکینگ بدل می‌نماید.

تست‌های سخت‌گیرانه کیفیت و عملکرد

هواوی اهمیت فوق‌العاده بالایی برای دوام و کیفیت ساخت محصولاتش قائل بوده و به همین دلیل لپ تاپ میت بوک D15 را تحت سخت‌ترین شرایط مورد آزمایش قرار داده است. هواوی به کاربران اطمینان می‌دهد که تحت هیچ شرایطی از لپ تاپ MateBook D15 ناامید نخواهید شد. از تست‌های کیفیت هواوی روی این دستگاه می‌توان به عملکرد در دمای بالای 40 درجه و رطوبت بالا، عمر کیبورد، تست لولا، تست تاچ‌پد، تست حسگر اثر انگشت و دوام USB-C اشاره کرد.

دیدگاه‌ کاربران (1)

  1. جالب بود

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!