چرا گوشی هواوی میت 40 پرو بهترین انتخاب برای Vloggerهاست راهنمای خرید

چرا گوشی هواوی میت 40 پرو بهترین انتخاب برای Vloggerهاست

این روزها افرادی که اقدام به تهیه ویدئوهایی از انجام آموزش‌های مختلف، ایجاد حرکات جالب و بامزه یا روایت‌ داستان و کتاب می‌کنند را باید در دسته جدیدی به نام Vloggerها جای دهیم. اما اگر شما بخواهید یک ویلاگر موفق شوید به دسته‌ای از ابزارها نیاز دارید. ابزارهایی که شاید گستردگی و تهیه همه آنها دردسرهای فراوانی را برایتان ایجاد کند. اما در این مطلب یک راهکار ویژه را معرفی می‌کنیم که کلیه ابزارها و ملحقات مورد نظر را تنها در یک بدنه جمع کرده و ارائه می‌کند؛ گوشی هواوی Mate 40 Pro. در ادامه با دلایل خرید گوشی هواوی میت 40 پرو برای یک بلاگر حرفه ای شدن همراه ما باشید.

اولین ابزار برای یک ویلاگر موفق، داشتن یک دوربین قدرتمند است و اولین دلیل ما برای معرفی گوشی Mate 40 Pro به عنوان بهترین ابزار مورد نیاز ویلاگرها هم همین است.

تا پیش از این ویلاگرها به دوربین‌های سطح بالا، سیستم نوردهی مناسب و میکروفون‌های مستقل نیاز داشتند تا بتوانند محتوایی باکیفیت تولید کنند ولی هواوی با تولید گوشی جذابی مانند Mate 40 Pro، هر آنچه این دسته از کاربران برای آفرینش یک ویدئوی خلاقانه، جذاب یا آموزنده نیاز دارند را در قالب یک دستگاه ارائه می‌کند.

دلایل خرید گوشی هواوی میت 40 پرو

دوربین سلفی Ultra-Vision 

دوربین سلفی که هواوی در حفره درون نمایشگر گوشی میت 40 پرو استفاده کرده یکی از بهترین ترکیب‌های دوربین جلو برای ضبط ویدئو در ابعاد مختلف است که می توان آن را به عنوان یکی از اصلی ترین دلایل خرید گوشی هواوی میت 40 پرو عنوان کرد. این دوربین از یک سنسور اولترا واید به همراه یک سنسور تشخیص ژست‌های حرکتی استفاده نموده که در واقع ترکیب دو دوربین در یکی است.

یکی از مشکلات همیشگی ویلاگرها آن است که اگر بخواهند ویدئویی از خودشان ضبط کنند باید فکری برای بخشی از کادر دوربین که توسط صورت و بدن فرد اشغال می‌شود بکنند. در این حالت مسلماً دوربینی با زاویه دید معمولی برای آنها مشکل ایجاد خواهد کرد ولی هواوی با استفاده از سنسور اولترا واید این مشکل را به صورت کارآمدی حل کرده است.

جدای از این از دیگر دلایل خرید گوشی هواوی میت 40 پرو این است که، با توجه به قابلیت Super-Slow-Mo و فیلمبرداری در نرخ 240 فریم بر ثانیه، می‌توان تک‌تک حرکات سوژه حین فیلمبرداری را با دقت بالا ضبط کرد. فیلمبرداری 4K این دوربین نیز دیگر عاملی است که موجب می‌شود حداقل از بعد فنی هیچ عامل محدود کننده‌ای برای یک ضبط باکیفیت پیش روی کاربر نباشد.

با استفاده از دوربین عریض Super-Sensing که هواوی در این گوشی مورد استفاده قرار داده، ضبط همزمان ویدئو در کنار عکاسی با ابعاد فوق عریض نیز میسر می‌شود که بهترین راهکار برای افرادی خواهد بود که قصد تهیه کاور برای ویدئوهای خود را دارند.

علاوه بر مجموعه قابلیت‌های فوق، یکی دیگر از دلایل خرید huawei mate 40 pro، امکان فیلمبرداری با دو دوربین پشت و جلو به صورت همزمان است. اسن قابلیت به Vlogger کمک می‌کند تا حین فیلمبرداری از سوژه (در پشت گوشی)، تصویر خود را نیز ضبط کند و بتواند عکس‌العمل‌ها و حرکات جذابش را نیز با مخاطبین و دنبال‌کنندگان به اشتراک بگذارد.

دلایل خرید huawei mate 40 pro

پخش و ضبط صدا با کیفیت بالا (Hi-Fi)

یکی از دلایل خرید گوشی huawei mate 40 pro امکان فوکوس صوتی است؛ قابلیتی که به کاربر اجازه می‌دهد روی صدای منتشر شده توسط سوژه اصلی خود تمرکز کرده و به همین دلیل بسیاری از اصوات مزاحم جانبی و یا صداهایی که توسط افراد دیگر حاضر در محل پخش می‌شود حذف گردند.

همچنین با قابلیت Audio Zoom نیز می‌توان در صورتی که سوژه شما در فاصله نسبتاً زیادی از دوربین قرار داشته باشد، همراه با تصویر، روی صدای او نیز زوم کنید و صدایی که در حالت طبیعی در ویدئو ضبط نمی‌شود را به خوبی در خروجی نشان دهید و همزمان به صورت مطلوبی نیز نویزهایی که در حاشیه تصویر قرار دارند را حذف نمایید.

با Audio Zoom می‌توان در صورتی که سوژه شما در فاصله زیادی از دوربین قرار داشته باشد، همراه با تصویر، روی صدای او نیز زوم کنید

همچنین لازم است باید به بلندگوهای دوگانه استریو Open-Cavity به عنوان یکی دیگر از دلایل خرید گوشی هواوی میت 40 پرو اشاره کنیم که قابلیت تولید اصوات با حجم صدای بلند را دارند. این اسپیکرها به صورت ویژه تأمین صدایی بلند و شفاف که قابل شنیدن در هر شرایطی است، برای کاربر ممکن می‌کنند و با استفاده از آنها کوچکترین صداها نیز به خوبی پخش می‌شود، به طوری که کاربر می‌تواند خود را در مرکز محل پخش اصلی صدا احساس کند.

در نهایت باید به نمایشگر باکیفیت و بزرگ این گوشی به عنوان مهم ترین دلایل خرید گوشی هواوی میت 40 پرو اشاره کرد که اجازه می‌دهد تصویر خود را با وضوح بالا پس از ضبط فیلم تماشا کرده و صدایی شفاف را بشنوید که قبل از انتشار ویدئو برای رفع مشکلات و ایرادهای احتمالی آن ضروری‌ است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!