امکان عرضه نسخه جدیدی از گوشی‌های محبوب سری میت 40 با نام  Mate 40E اخبار

امکان عرضه نسخه جدیدی از گوشی‌های محبوب سری میت 40 با نام Mate 40E

هواوی در مهر ماه علاوه‌بر رونمایی از سری پرچمدار جدید خود یعنی گوشی میت 40، نسخه‌ی تازه‌ای از گوشی پرچمدار نسل قبلی میت 30، یعنی گوشی میت 40 ای را رونمایی کرد. گوشی mate 40E امکان پشتیبانی از اینترنت 5G را نیز دارد. در ادامه نگاهی دقیق تر به هواوی میت 40 ای خواهیم داشت.

این گوشی که هواوی نام Mate 30E را برای آن انتخاب کرد به عنوان نسخه‌ی ارزان قیمت میت گوشی 30 پرو معرفی شد که شاید تنها تفاوت محسوس آن با نسخه‌ی Pro، استفاده از تراشه‌ی جدیدتر Kirin 990E با قابلیت پشتیبانی از 5G بود. گوشی میت 30E همچنین با رابط کاربری پیش‌فرض EMUI 11 به بازار عرضه شد.

حالا چند ماه پس از تجربه‌ی ارائه‌ی یک گوشی پرچمدار اقتصادی نظیر Mate 30E، هواوی به دنبال آن است تا نسخه‌ی E را به پرچمدارهای نسل جدید گوشی میت 40 ای نیز اضافه کند.

شایعات حاکی از آن است که در گوشی هواوی Mate 40E باید منتظر طراحی مشابهی ‌به آنچه در نسخه‌ی استاندارد سری میت 40 دیدیم باشیم. همچنین احتمال می‌رود این گوشی نیز به مانند میت 30E به تراشه‌ی 7 نانومتری کرین 990E با قابلیت پشتیبانی از 5G مجهز شود.

این تراشه‌ی هشت هسته‌ای تشکیل شده از دو هسته‌ی Cortex-A76 با نهایت فرکانس 2.86GHz و دوتای دیگر با فرکانس 2.36GHz به همراه چهار هسته‌ی Cortex-A55 با نهایت فرکانس 1.95 گیگاهرتزی است.

هواوی mate 40E

همان‌طور که گفتیم انتظار می‌رود این گوشی مشخصات فنی و ظاهری مشابه هواوی mate 40E معمولی داشته باشد که بدین شکل باید منتظر ماژول دوربین 3گانه در بدنه‌ی پشتی گوشی باشیم که مشابه دوربین نسخه‌ی میت 40 یا میت 40 پرو، قطعاً شاهد عملکرد چشمگیری در زمینه‌ی تصویربرداری خواهیم بود.

هنوز اطلاعات دقیق و رسمی از زمان عرضه‌ی گوشی میت 40 ای در دست نیست اما گفته ‌می شود این گوشی بین ماه‌های مارس تا آوریل، یعنی تقریباً تا یک ماه دیگر، رونمایی خواهد شد.

 

هواوی نسخه‌ 4G دو گوشی محبوب و پرچمدار Mate 40 Pro و Mate X2 را معرفی کرد

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!