معرفی قابلیت‌های Crosshairs و Dark Fileds در مانیتورهای گیمینگ MateView GT هواوی مقاله و آموزش

معرفی قابلیت‌های Crosshairs و Dark Fileds در مانیتورهای گیمینگ MateView GT هواوی

قسمت‌های تاریک گیم‌پلی بازی‌ها معمولاً روی مانیتورهای گیمینگ دارای کنتراست پایین هستند یا بر روی مانیتورهای معمولی به‌درستی دیده نمی‌شوند و بسیاری از کاربران نمی‌توانند محتوای این بخش‌ها را با جزئیات بالا مشاهده نمایند. مانیتور گیمینگ هواوی میت ویو جی تی برای حل این مشکل به قابلیت Dark Field Control مجهز شده است.

MateView GT هواوی یک مانیتور گیمینگ با پنل منحنی است که از عمق رنگ ده بیتی برخوردار بوده و می‌تواند با پشتیبانی از 90 درصد فضای رنگی DCI-P3، یک میلیارد و هفتاد میلیون رنگ متفاوت را با دقت بسیار بالا برای شما به نمایش درآورد.

علاوه بر رنگ‌های زنده و غنی، نمایشگر مانیتور میت ویو جی تی هواوی حداکثر روشنایی 350 نیت را در اختیار کاربران قرار داده و به فناوری HDR10 مجهز شده تا بتواند به نسبت کنتراست 4000:1 دست پیدا کند. این نسبت کنتراست را می‌توان تضمین کننده عمق بالای رنگ مشکی، تفکیک پیکسل به پیکسل رنگ‌های مختلف و تجربه کامل همه عناصر یک بازی دانست. با این حال در برخی از بازی‌ها مناطق تیره بسیار تاریک‌تر از حد معمول بوده و به نقطه‌ای استراتژیک برای پنهان شدن گیمرها تبدیل می‌شوند؛ این همان جایی است که ویژگی Dark Field View هواوی به میدان می‌آید.

مانیتور گیمینگ MateView GT به کمک این قابلیت به کاربران خود کمک خواهد کرد تا دشمنان را در مناطق با نور کم، بهتر پیدا کنند و در مقابله با آن‌ها همیشه دست برتر را داشته باشند. کنتراست تصویر نمایشگر این مانیتور به طور پیش‌فرض روی عدد 50 تنظیم شده و شما قادر خواهید بود آن را روی اعدادی بین 0 تا 100 تنظیم نمایید.

حالتی را در نظر بگیرید که تاریک بودن بیش از حد گیم‌پلی به شما اجازه نمی‌دهد تمامی جزئیات را با وضوح دلخواه مشاهده نمایید یا برای یافتن آخرین رقیبتان به مقداری نور بیشتر نیاز داشته باشید؛ در این حالت می‌توان کنتراست تصویر را روی عدد 100 تنظیم کرد و بازی را با روشنایی یا وضوح بیشتر مشاهده کرد.

بالعکس، اگر روشنایی پیش از حد تصویر روی تجربه بصری شما تأثیر منفی گذاشته، می‌توانید کنتراست نمایشگر مانیتور MateView GT را روی صفر تنظیم کرده و از عمق رنگ مشکی بهتر برخوردار شوید.
تا اینجا متوجه شدیم که قابلیت Dark Field View برای افزایش دید کاربر درصحنه‌های تاریک بازی در نظر گرفته‌شده و به گیمر برای شناسایی و از میان برداشتن سریع‌تر رقبا کمک خواهد کرد. علاوه بر این یک قابلیت مخصوص گیمینگ دیگر به نام Crosshair برای مانیتور میت ویو جی در نظر گرفته‌شده که دربازی‌های سبک شوتر اول شخص کاربرد دارد.

اگر شما هم تجربه چنین بازی‌هایی را داشته باشید، متوجه شده‌اید که نشانه تفنگ در هنگام حرکت یا دویدن کمی بزرگ‌تر شده و کار هدف قرار دادن دشمنان را از آن چیزی که هست، سخت‌تر می‌کند. هواوی برای حل این مشکل در مانیتور میت ویو جی تی یک نشانه تفنگ اختصاصی قرار داده که کاربر را به یک تیرانداز حرفه‌ای تبدیل می‌کند و به شما اجازه می‌دهد از تمام پتانسیل گیمینگ خود استفاده نمایید. شما قادر خواهید بود رنگ و شکل این نشانه دقیق یا Crosshair را به سلیقه خودتان تنظیم کنید.

در انتها باید به این نکته اشاره‌کنیم که توانایی هر شخص دربازی‌های رایانه‌ای علاوه بر قابلیت‌ها ذاتی یا تمرین زیاد، به استفاده وی از دستگاه‌ها و سخت‌افزار گیمینگ بهتر از دیگران بستگی دارد. مانیتور میت ویو جی تی برای سناریوهای گیمینگ مختلف ساخته‌شده و با ویژگی‌های همچون Dark Field View و Crosshair به شما کمک خواهد کرد تا به بهترین نسخه از خودتان تبدیل‌شده و روزبه‌روز گیمر بهتری شوید. به این قابلیت‌ها باید خصوصیات رده بالایی همچون رزولوشن 3440 در 1440 پیکسل و نرخ به‌روزرسانی 165 هرتزی و صدای باکیفیت را نیز افزود که باقیمتی مناسب در مانیتور گیمینگ MateView GT هواوی قابل‌دستیابی هستند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!