راهنمای خرید گوشی هواوی نوا 8؛ قابلیت‌ها و ویژگی‌های برجسته راهنمای خرید

راهنمای خرید گوشی هواوی نوا 8؛ قابلیت‌ها و ویژگی‌های برجسته

هواوی گوشی میان‌رده نوا 8 را سال گذشته به بازار فرستاد و از طریق آن به موفقیت تجاری خوبی نیز دست پیدا کرد. این گوشی مانند سایر گوشی‌های این سری ظاهری بسیار جذاب دارد و از لحاظ ظرافت‌های طراحی، با گوشی‌های پرچم‌دار قابل مقایسه است. در ادامه با راهنمای خرید گوشی هواوی نوا 8 همراه هواوی موبایل فارسی باشید.

بازار گوشی‌های میان‌رده در سال‌های اخیر بسیار رقابتی شده است؛ زیرا اکثر کاربران ترجیح می‌دهند به جای پرداخت مبالغی هنگفت برای پرچم‌داران، گوشی‌های میان‌رده دارای قیمت و سخت‌افزار مناسب را انتخاب کنند. گوشی‌های سری nova هواوی نیز با پاسخگویی درست به این نیاز کاربران، به یکی از محبوب‌ترین محصولات بازار تبدیل شده‌اند.

گوشی هوشمند nova 8 از سری نوا از یک نمایشگر 6.57 اینچی OLED برخوردار بوده و تصاویر را با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد. وجود یک دوربین سلفی با طراحی حفره‌ای در بالای نمایشگر در کنار رنگ زیبای نزدیک به طلایی بدنه، حس داشتن یک دستگاه لوکس را به ما منتقل می‌کند.

تا اینجا متوجه شدیم که نوا 8 یک میان‌رده با طراحی زیباست که از نمایشگری قدرتمند برخوردار است. در ادامه به معرفی دیگر نکات کلیدی و مهم در خرید این گوشی می‌پردازیم.

نوا 8؛ شاهکار طراحی

هواوی در طراحی ماژول دوربین گوشی nova 8 از حلقه‌های زحل الهام گرفته و رنگ‌ زیبای بدنه با قابلیت ضد بازتاب، چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. نوا 8 تنها 7.64 میلی‌متر ضخامت و 169 گرم وزن دارد و به همین دلیل، در دست گرفتن آن حس خوشایندی برای کاربر ایجاد می‌نماید.

لبه‌های خمیده و حاشیه نازک

گوشی nova 8 را باید یکی از معدود محصولاتی در گروه میان رده دانست که از لبه‌های خمیده برخوردار است. حاشیه‌های نمایشگر بزرگ این گوشی نیز از همیشه کوچک‌تر هستند تا امکان مشاهده بهتر و لذت‌بخش‌تر محتوا برای کاربران فراهم شود.

راهنمای خرید گوشی هواوی nova 8

نمایشگر با نرخ بروزرسانی بالا

نمایشگر نوا 8 از نرخ بروزرسانی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند. به کمک این ویژگی می‌توانید تجربه کاربری روان‌تری داشته باشید و از گیم پلی بهتری در هنگام بازی برخوردار شوید. Nova 8 را می‌توان یکی از بهترین میان رده‌های بازار برای بازی دانست؛ زیرا علاوه بر نرخ بروزرسانی بالا، نرخ نمونه‌برداری 240 هرتزی نیز باعث به حداقل رسیدن تاخیر لمس می‌شود.

1.07 میلیارد رنگ در کف دستان شما

گوشی nova 8 از نمایشگری با عمق رنگ 10 بیتی برخوردار بوده و به همین دلیل، می‌تواند تصاویری با دامنه دینامیکی بالا را با دقت رنگی فوق‌العاده برای شما به نمایش بگذارد. این نمایشگر قابلیت نمایش 1.07 میلیارد رنگ را دارد و از گستره رنگی DCI-P3 نیز پشتیبانی می‌کند. تراکم پیکسلی آن نیز 392 پیکسل بر اینچ عنوان شده که جزئیات بالای تصاویر را تضمین می‌کند.

همچنین شما می‌توانید تصاویر، گیف‌ها و عکس‌های مورد نظر خود را به نمایشگر همیشه روشن (Always-on Display) گوشی nova 8 اضافه کرده و آن را شخصی‌سازی کنید.

قیمت خرید هواوی nova 8

آماده برای سلفی حرفه‌ای

هواوی گوشی نوا 8 را به یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز کرده که تمام لحظه‌های به یاد ماندنی شما و دوستانتان را با ریزبینی حیرت‌انگیر و عمق بالا به ثبت می‌رساند. همچنین حالت عکاسی سلفی Super Night Selfie 2.0 به طور خودکار بهترین تنظیمات را با توجه به تن رنگ پوست و چهره شما انتخاب کرده و همین‌طور جزئیات پس‌زمینه را نیز افزایش می‌دهد.

شرکت هواوی در به کارگیری هوش مصنوعی برای ثبت تصاویری حرفه‌ای سرآمد است و الگوریتم پیشرفته گوشی nova 8 نیز می‌تواند بازتاب شیشه‌ها را از عکس حذف کرده و در شرایط نوری مختلف، بهترین سلفی‌ها را به شما ارائه کند.

مهمترین ویژگی های گوشی هوآوی نوا 8

دوربین پشتی 64 مگاپیکسلی؛ غول عکاسی اینجاست!

عکاسی با گوشی هواوی را می‌توان به عنوان یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربیات ممکن برای دوست‌داران دنیای فناوری دانست. زیرا این شرکت با کمک تجربه چندین ساله خود در ساخت محصولاتی با دوربین باکیفیت و همچنین تکنولوژی‌های نوین، بهترین امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را به دوربین‌ گوشی‌هایش اختصاص می‌دهد.

گوشی نوا 8 یکی از بهترین دوربین‌ها در بین میان‌رده‌‌های بازار را داشته و در ماژول دوربین زیبای خود، از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد. رزولوشن بالای این دوربین و همچنین فناوری تجمیع پیکسل موجب می‌شود تا nova 8 در شب و روز عکس‌های خوبی از سوژه‌های شما بگیرد.

لنز اولترا واید این گوشی هم زاویه میدان بسیار وسیع 120 درجه‌ای دارد تا بتوانید هر آنچه را می‌خواهید، در قاب تصویر خود جای دهید. با لنز ماکروی نوا 8 قادر خواهید بود تا به فاصله 4 سانتی‌متری اجسام نزدیک شوید و جادوی دنیایی کوچک‌تر را تجربه کنید.

علاوه بر دوربین سلفی، سنسور عمق این دستگاه نیز با کمک الگوریتم‌های هوش مصنوعی پیشرفته، امکان ثبت تصاویر پرتره با جزئیات دقیق را به شما هدیه می‌کند.

راهنمای خرید گوشی هوآوی نوا 8

سخت‌افزار قدرتمند

در زیر این پوسته زیبا و ظریف، هواوی تراشه 7 نانومتری و اختصاصی Kirin 820E را برای انجام امور پردازشی در نظر گرفته که پردازنده گرافیکی Mali-G67 آن را همراهی می‌کند. لازم به ذکر است که گوشی nova 8 از نظر بنچمارک معتبر آنتوتو که در زمینه سنجش عملکرد گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد، به عنوان یکی از برترین میان‌رده‌های بازار در امر گیمینگ معرفی شده است.

هواوی همچنین از پردازنده سیگنال تصویر Kirin ISP 5.0 در این تراشه استفاده کرده که عملکرد دوربین دستگاه را در نوردهی و کاهش نویز، به خوبی بهبود بخشیده است.

بررسی ویژگی های خرید گوشی هواوی نوا 8

بازی‌های داغ با یک گوشی سرد

به لطف فناوری دفع گرمای گرافن سه بعدی، گوشی nova 8 منبع تولید حرارت در زمان بازی یا عملیات گرافیکی سنگین را سریعاً تشخیص داده و خنک می‌کند تا خیالتان از سلامت گوشی در هنگام بازی راحت باشد.

راهنمای خرید گوشی هواوی nova 8

شارژ سریع 66 واتی

گوشی نوا 8 یک باتری 3800 میلی‌آمپرساعتی دارد که از فناوری شارژ فوق سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند. به کمک این فناوری می‌توانید گوشی خود را در کمتر از 15 دقیقه از صفر تا 60 درصد شارژ کنید. برای شارژ کامل دستگاه نیز به تنها 35 دقیقه زمان نیاز دارید.

دقت به جزئیات

شرکت‌های سازنده همواره سعی می‌کنند بیشترین جزئیات ممکن را در گوشی‌های پرچم‌دار خود به کار گیرند تا حسی حرفه‌ای را به کاربرانشان منتقل کنند. گوشی نوا 8 را باید یکی از معدود میان‌رده‌هایی دانست که جزئیاتی مانند فیدبک هپتیک و تجربه لامسه، در آن به مانند گران‌ترین محصولات، جدی گرفته شده است.

راهنمای خرید گوشی هواوی نوا 8

نتیجه گیری

در ابن مطلب به بررسی و راهنمای خرید گوشی هواوی نوا 8 پرداخته ایم. با این توضیحات، گوشی نوا 8 را باید یکی از قدرتمندترین گوشی‌های میان‌رده بازار دانست که از ارزش خرید بالایی برخوردار است. این گوشی در بازار ایران نیز موجود بوده و شما می‌توانید آن را با قیمتی مناسب همراه با خدمات رسمی پس از فروش خریداری کنید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!