فروش ویژه لپ تاپ هواوی MateBook D14 در ایران با هدایایی ارزشمند اخبار

فروش ویژه لپ تاپ هواوی MateBook D14 در ایران با هدایایی ارزشمند

میت بوک D14 جدیدترین لپ تاپ هواوی در بازار ایران است. این محصول برای کسانی که همزمان به زیبایی، حمل‌پذیری و قدرت سخت‌افزاری لپ تاپ اهمیت می‌دهند، گزینه‌ای مطلوب به شمار می‌آید. اما خبر خوب آنکه فروش ویژه لپ تاپ هواوی MateBook D14 در ایران با هدایایی ارزشمند آغاز شده است.

فروش ویژه لپ‌ تاپ هواوی

هدایای ویژه برای خرید لپ‌تاپ هواوی MateBook D14

هواوی برای مشتریانی که لپ‌تاپ میت بوک دی 14 را برای خرید در نظر گرفته باشند، برنامه تشویقی ویژه‌ای دارد. در این طرح فروش ویژه لپ تاپ هواوی MateBook D14، به کاربرانی که از روز 29 فروردین 1400 این لپ‌تاپ را خریداری کنند، یک دستگاه هدفون بی‌سیم هواوی FreeLace همراه با یک موس بلوتوثی هواوی که جمعاً ارزشی بالغ بر 2 میلیون تومان دارند، به عنوان هدیه اعطا می‌گردد.

در نظر داشته باشید که دریافت این هدایا منوط به خرید این لپ‌تاپ از برندشاپ‌ها یا فروشگاه‌های منتخب هواوی به مدت محدود است.

زیبا، ظریف و قدرتمند

هواوی میت بوک دی 14 با وزن تنها 1.38 کیلوگرمی و ضخامت 15.9 میلی‌متری در دسته محصولات سبک و باریک جای می‌گیرد که می‌تواند در کیف یا کوله‌پشتی شما به راحتی جای گرفته و در هر زمان و مکانی همراه شما باشد.

داستان وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید با وجود این وزن و ابعاد، بدنه لپ تاپ MateBook D14 از آلیاژی بر پایه آلومینیوم ساخته شده و با یک لپ‌تاپ بسیار خوش‌ساخت، ظریف و مستحکم روبرو هستید.

این لپ‌تاپ زیبا نمایشگری 14 اینچی از نوع IPS LCD داشته که علاوه بر رزولوشن Full HD و زاویه دید بالا، با کاهش حاشیه‌های پنل، «نسبت نمایشگر به بدنه» را به رقم چشمگیر 84 درصد رسانده است.

همچنین صفحه نمایش این لپ‌تاپ مجهز به قابلیت تنظیم خودکار نور و حذف فلیکر بوده و بدین شکل، از سلامت چشمان شما مراقبت می‌کند.

میت بوک دی 14 در زمینه امنیت و حریم شخصی نیز امکانات قابل توجهی دارد. به عنوان مثال برای ورود به لپ‌تاپ می‌توانید از سیستم تشخیص اثر انگشت یا وبکمی که برای امنیت بیشتر، داخل کیبورد جای داده شده، استفاده کنید. طرح فروش ویژه لپ تاپ هواوی MateBook D14 می تواند فرصتی بی نظیری برای خرید این میت بوک با ارزش هواوی باشد.

فروش ویژه لپ‌تاپ هواوی

میت بوک D14 با پردازنده‌های محبوب اینتل در دو مدل نسل دهمی Intel Core i5-10210U و Core i7-10510U به بازار کشور وارد شده است.

هواوی این لپ‌تاپ‌ها را با دو فضای ذخیره‌سازی 256 یا 512 گیگابایتی از نوع NVMe SSD و حافظه رم 8 یا 16 گیگابایتی ارائه می‌کند که با توجه به باتری قدرتمند و سیستم مدیریت انرژی پیشرفته، برای یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد می‌توانند در شرایط مختلف همراه شما باشد. جالب است بدانید که هواوی امکان شارژ این لپ‌تاپ‌ را با شارژرهای سریع گوشی‌های هوشمند نیز فراهم کرده و با تنها 30 دقیقه شارژ، 46 درصد از ظرفیت باتری آن شارژ خواهد شد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!