درخشش طراحی مبتکرانه هواوی برای گوشی‌هایی با دو صفحه نمایش اخبار

درخشش طراحی مبتکرانه هواوی برای گوشی‌هایی با دو صفحه نمایش

هواوی یک مالکیت ابداع (پتنت) جدید به ثبت رسانده است که یک گوشی خلاقانه با طراحی غیر مرسوم با داشتن صفحه نمایش دوم در پشت دستگاه را نشان می‌دهد. طراحی گوشی با دو صفحه نمایش به حدی جلب توجه کرده که یک گرافیست حرفه‌ای به نام HoiINDI با استفاده از اطلاعات موجود در پتنت اقدام به خلق طراحی سه بُعدی و گرافیکی آن کرده است. در ادامه نگاهی به جزییات ایده خلاقانه هواوی در طراحی گوشی با دو lcd مجزا می پردازیم. همراه ما باشید.

در بخش جلویی گوشی با دو صفحه نمایش ارائه شده توسط هواوی شاهد یک صفحه نمایش با بریدگی افقی برای قرارگیری دو دوربین سلفی هستیم. این در حالی است که در نبود ناچ، صفحه نمایش حاشیه‌های بسیار نازکی در بالا و پایین دارد. اما جالب‌ترین بخش این گوشی قسمت پشتی آن است که افزون بر دوربین‌های پشتی، میزبان یک صفحه نمایش اضافی نیز است.

بر اساس اطلاعات درج شده در پتنت مورد بحث، ایده گوشی با دو صفحه نمایش اضافی ارائه شده توسط هواوی می‌تواند اطلاعات کاربردی مختلفی چون زمان، تاریخ، پیش‌بینی وضعیت آب و هوا، شارژ باقی مانده باتری و اعلان برنامه‌های مختلف را نمایش دهد. کاربرد بسیار جالب دیگری که برای این صفحه نمایش پیش بینی شده، امکان استفاده از آن به عنوان ویو فایندر (Viewfinder) برای گرفتن سلفی‌های باکیفیت با استفاده از دوربین پشتی است.

البته هنوز روشن نیست در وجود صفحه نمایش پشتی و امکان استفاده از دوربین اصلی به عنوان دوربین سلفی، چه ضرورتی برای تعبیه دوربین سلفی جداگانه وجود دارد. چنین طراحی می‌تواند کیفیت سلفی‌ها را به سطح بسیار بهتری برساند که هرگز با دوربین‌های سلفی مجزا قابل دستیابی نیست. در وجود چنین قابلیتی می‌توان از همان دوربین اصلی و حتی حسگر سنجش عمق میدان برای گرفتن سلفی‌های خیره کننده استفاده کرد.

گوشی با دو lcd

همچنین در پشت این گوشی یک ترکیب دوربین پشتی چهارتایی یافت می‌شود که یکی از آنها از نوع پریسکوپ بوده و مخصوص بزرگنمایی است. مزیت دوربین‌های پریسکوپ امکان زوم اپتیکال بدون افت کیفیت است.

حالا باید دید چه وقت طراحی گوشی با دو lcd انقلابی هواوی به بازار عرضه می‌شود و می‌تواند چه کاربردهای دیگری پیدا کند.

 

نمایشگر گوشی هواوی پی 40 پرو در بین پنج نمایشگر با کیفیت در دنیا

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!