خلاصه بررسی وب سایت‌های معتبر از ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو در رسانه

خلاصه بررسی وب سایت‌های معتبر از ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو

هواوی ساعت هوشمند Watch 3 Pro را به عنوان پرچم‌دار سال 2021 خود به بازار فرستاده و در ساخت آن از آخرین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز مانند حسگر سنجش اشباع اکسیژن خون، اندازه‌گیری دمای پوست و سنجش کیفیت خواب استفاده کرده است. در ادامه این نوشتار خلاصه بررسی ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو توسط سه رسانه معتبر را با هم مرور می‌کنیم.

بررسی ساعت هوشمند هوآوی واچ 3 پرو از دید وب‌سایت TechRadar

این رسانه در ابتدای مطلب خود ضمن اشاره به بدنه تیتانیومی زیبای این ساعت و تبحر هواوی در ساخت ساعت‌های هوشمندی با بدنه دایره‌ای شکل، زبان طراحی مینی‌مالیستی و قابل فهم ساعت هوشمند Watch 3 Pro را نکته‌ای ارزنده برای این دستگاه می‌داند.

بررسی ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو

این بدنه علاوه بر زیبایی خیره‌کننده در مقابل خراش، سقوط از ارتفاع و شرایط آب و هوایی سخت بسیار مقاوم بوده و به همین دلیل برای فعالیت‌های ورزشی در فضای باز و سنجش عملکرد تمرینی شناگران گزینه بسیاری مناسبی به شمار می‌آید. رهگیری فعالیت ورزشی و ارسال داده‌ها به اپلیکشین Huawei Health از طریق پشتیبانی از eSIM ممکن شده که این مورد برای سایت TechRadar از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

به کمک فناوری eSIM می‌توان از Watch 3 Pro به عنوان یک دستگاه مجزا برای برقراری تماس، گوش دادن به موسیقی و اتصال سریع به سیگنال‌های GPS استفاده کرد. در بخش دیگر بررسی این رسانه به نمایشگر قدرتمند واچ 3 پرو پرداخته شده که با رسیدن به حداکثر نوردهی 1000 نیت، امکان مشاهده آن زیر تابش مستقیم نور خورشید و از زوایای مختلف فراهم شود.

نمایشگر 1.43 اینچی ساعت هوشمند Watch 3 Pro با فناوری AMOLED ساخته شده و از رزولوشن 466 در 466 پیکسل برخوردار است. این نمایشگر از نرخ بروزرسانی 60 هرتزی پشتیبانی می‌کند و رنگ‌های زنده‌ای را در اختیار کاربران می‌گذارد تا جابه‌جا شدن در منوها به تجربه‌ای لذت بخش تبدیل شود.

رسانه TechRadar در بخش پایانی بررسی خود به استفاده از سیستم عامل هارمونی 2.0 در واچ 3 پرو اشاره می‌کند که هماهنگی کاملی بین تمامی اجزای رابط کاربری ایجاد کرده و بدون هیچ‌گونه وقفه، لگ یا کندی به انجام وظیفه می‌پردازند. هارمونی OS 2.0 همچنین از هزاران اپلیکیشن مفید در اپ‌گالری هواوی بهره‌ می‌برد و در عین حال به عقیده سایت TechRadar، پشتیبانی از نرم‌افزارهای شخص ثالث Watch 3 Pro را به بهترین ساعت هوشمند برای ترکیب با گوشی‌های هوشمند اندرویدی تبدیل کرده است.

بررسی ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو از دید وب‌سایت GSMArena

وب‌سایت GSMArena یکپارچگی پلتفرم هارمونی و امکان استفاده از ساعت هوشمند Watch 3 Pro بدون نیاز به گوشی را قابلیتی ویژه دانسته و آن را نشانه‌ای پیشرو بودن هواوی در طراحی نرم‌افزاری گجت‌های پوشیدنی هوشمند در نظر گرفته است. در مطلب این رسانه به دستیار صوتی Celia نیز اشاره شده که از فرمان‌های کاربردی زیادی مانند آغاز فعالیت‌های ورزشی، تماس گرفتن و … پشتیبانی می‌کند.

بررسی ویژگی های ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو

GSMArena وجود قابلیت‌های متعددی مانند حسگر سنجش سطح اکسیژن خون (SpO2)، سنسور پایش ضربان قلب، حسگر اندازه‌گیری دمای پوست، تمرین‌های تنفسی، رهگیری میزان استرس و کیفیت خواب را فرصت مناسبی برای اهالی ورزش حرفه‌ای دانسته تا در کنار اطلاعات عمیق ارائه شده توسط اپلیکیشن Huawei Health، تمرین‌های ورزشی را بهبود بخشند و سطح فعالیت‌های خود را به صورت حرفه‌ای تنظیم کنند.

بیشترین نکته مورد توجه رسانه GSMArena در مواجهه با ساعت هوشمند واچ 3 پرو را باید عمر باتری شگفت‌انگیز آن دانست. این دستگاه یک باتری 790 میلی‌آمپرساعتی دارد که در هنگام فعال بودن تمامی حسگرها، نمایشگر همیشه روشن، متصل بودن Esim به همراه WiFi و NFC، بیشتر از 3 روز بدون نیاز به شارژ مجدد کار می‌کند. ساعت Watch 3 Pro در حالت بهینه نیز حدود 21 روز شارژدهی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

این وب‌سایت در ادامه میزان شارژدهی باتری در هنگام استفاده از هر دو حالت بالا را مورد بررسی قرار داده و به این نتیجه رسیده که اگر تنها در مواقع نیاز از حسگرها، GPS یا فناوریeSIM ساعت هوشمند Watch 3 Pro استفاده کنید و در دیگر مواقع آن را روی حالت صرفه­جویی در مصرف باتری بگذارید، تا 6 روز نیازی به شارژ مجدد ساعت هوشمند خود نخواهید داشت.  برای شارژ هواوی واچ پرو نیز می‌توانید از تقریباً همه شارژرهای بی‌سیم موجود در بازار استفاده کنید. با این حال یک شارژر مغناطیسی 10 واتی بسیار باکیفیت در جعبه دستگاه قرار داده شده است.

هارمونی OS همچنین ابزارهایی برای مدیریت باتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و گزارش میزان مصرف اپلیکیشن‌ها و حتی سخت‌افزار ساعت را به تفکیک به شما ارائه می‌کند.

بررسی ساعت هوشمند واچ 3 پرو از دید وب‌سایت NoteBookCheck

این رسانه با بررسی ساعت هوشمند هواوی Watch 3 Pro این محصول را به دلیل نوآوری‌های بسیار زیاد هواوی در ساخت آن ستوده و از ویژگی‌های ارتباطی آن مانند فناوری eSIM و عدم وابستگی به دستگاهی دیگر برای کار کردن، به عنوان کاربردی‌ترین قابلیتی که یک ساعت هوشمند می‌تواند به کاربران ارائه کند اسم برده است.

بررسی مشخصات ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو

سایت NoteBookCheck فروشگاه اپلیکیشن اپ‌گالری را که علی‌رغم شروع تازه هارمونی OS توانسته از بهترین نرم‌افزارهای ورزشی و مخصوص ساعت‌های هوشمند پشتیبانی کند، یکی از نقاط قوت ساعت واچ 3 پرو دانسته و از عملکرد دستیار صوتی هواوی سلیا نیز ابراز شگفتی کرده است.

NoteBookCheck در ادامه مطلب خود روی خصوصیات ورزشی و حسگرهای سنجش سلامتی تمرکز کرده و به حسگر اپتیکال پالس بسیار جدید ساعت Watch 3 Pro اشاره کرده که سطح اکسیژن خون و شدت ضربان قلب را به دقت اندازه می‌گیرد. نگارنده پس از این به تحسین حسگر پایش دمای پوست پرداخته و گفته ساعت واچ 3 پرو از تمامی ساعت‌ها هوشمند مجهز به این حسگر بهتر عمل می‌کند، زیرا محصولات دیگر نمی‌توانند دمای پوست را به صورت مداوم زیر نظر بگیرند.

تمامی اطلاعات ورزشی و سلامتی سنجیده شده توسط ساعت هوشمند Watch 3 Pro روی چارت‌های مختلف به نمایش در می‌آید تا کاربر بتواند از آن‌ها برای برنامه‌ریزی بهتر تمرینات خود استفاده کند. این چارت‌ها را می‌توان از طریق نصب اپلیکیشن Huawei Health روی گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ مشاهده کرد.

ساعت هوشمند هواوی واچ 3 همچنین می‌تواند کیفیت خواب شما را نیز به خوبی اندازه‌گیری کند. این ساعت مراحل مختلف خواب شما را به تفکیک نشان می‌دهد و با توجه به نرخ تنفس شبانه، به شما پیشنهادهایی برای تنظیم خوابتان ارائه می­کند.

جمع‌بندی

رسانه‌های فوق علاوه بر ویژگی‌های ظاهری جذاب و طراحی شیک ساعت هوشمند Watch 3 Pro به طیف گسترده قابلیت‌های آن اشاره کرده‌اند که این دستگاه را به همراهی قابل اطمینان برای بسیاری از افراد تبدیل می‌کند. این وب‌سایت‌ها همچنین همگی بالاتر بودن عمر باتری این ساعت در مقایسه با رقبای آن اذعان دارند و عملکرد نرم‌افزاری واچ 3 پرو هواوی را بسیار روان و بی­نقص می‌دانند.

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!