ساعت هوشمند HUAWEI WATCH FIT 3: مربعی دوست‌داشتنی برای استایل و سلامتی شما مقاله و آموزش

ساعت هوشمند HUAWEI WATCH FIT 3: مربعی دوست‌داشتنی برای استایل و سلامتی شما

وقتی به یک ردیاب سلامتی و تناسب اندام فکر می‌کنید، چه چیزی به ذهنتان می‌آید؟ نظارت بر ضربان قلب و شمارش گام‌ها؟ این ویژگی‌ها ممکن است یک دهه پیش هیجان‌انگیز بوده باشند، اما یک دستگاه پوشیدنی مدرن ایده‌آل باید بسیار بیشتر از این باشد و باید به طور یکپارچه با زندگی شما ترکیب شود، مانند بخشی از وجود خودتان. به علاوه باید با سبک شخصی شما ترکیب شود. هوآوی به خوبی این نکته را درک می‌کند و به همین دلیل است که جدیدترین ساعت هوشمند هوآوی یعنی HUAWEI WATCH FIT 3 به همان اندازه که شیک است، عملکردی قدرتمند نیز دارد. این دستگاه به طرز بی‌تلاشی زیبا است، اما دارای ویژگی‌هایی است که به شما کمک می‌کند تمرینات خود را به اوج برسانید و وضعیت سلامتی خود را نظارت کنید.

به عنوان نسل بعدی سری WATCH FIT، WATCH FIT 3 بهبودهای جامع در طراحی، کیفیت ساخت و رابط کاربری را به همراه دارد. مفهوم نوآورانه “Fashion Squared” آن، زیبایی‌شناسی پوشیدنی‌ها را بازتعریف می‌کند، در حالی که برنامه‌های تناسب اندام شخصی و پیگیری جامع، سفر سلامتی شما را ارتقا می‌دهند. WATCH FIT 3 جدید اینجاست تا با سبکی خاص و ویژگی‌های پیشرفته‌ای، دوران سلامتی شما را به سطحی بالاتر برساند.

سلامتی را بازتعریف کنید

ساعت هوشمند هوآوی WATCH FIT 3 رویکردی جامع برای سلامتی اتخاذ و ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کند که مراقبت همه‌جانبه‌ای را ارائه داده و با سبک زندگی شما یکپارچه می‌شود. ردیاب خواب مبتنی بر علم HUAWEI TruSleep™ 4.0 جدید و بهبودیافته با ارتقاء‌های جامع به کاربران اطلاعات کامل‌تری ارائه می‌دهد تا بتوانند تصویری کامل از وضعیت خواب خود به دست آورند. با آگاهی از تنفس در خواب، این ردیاب حتی تنفس شما را نیز نظارت می‌کند تا مشکلات احتمالی که خواب شما را مختل می‌کند شناسایی کند. این کار به شما کمک می‌کند سطح خطر را شناسایی کرده و به‌طور فعال سلامت خواب خود را مدیریت و ریسک‌ها را زودتر شناسایی کنید. با پیشنهادات شخصی‌سازی شده برای بهبود خواب، می‌توانید روتین خواب خود را بهبود ببخشید.

وقتی بحث به نظارت بر سلامت می‌رسد، واچ فیت 3 مجهز به فناوری نظارت بر سلامت HUAWEI TruSeen™ 5.5 بهبود یافته با دقت بسیار بالا است. با بهره‌گیری از قدرت الگوریتم‌های هوش مصنوعی، HUAWEI TruSeen™ 5.5 اطلاعاتی که از خواندن‌های اپتیکی واقعی از سنسور به دست می‌آید را بهبود می‌بخشد، که اکنون شامل یک تابع خودآموزی آنلاین است، توانایی نظارت را در شرایطی مانند محیط‌های سرد، افراد با مچ کوچک یا حین دویدن بهینه‌سازی می‌کند. علاوه بر این، ویژگی تجزیه و تحلیل آریتمی قلبی موج نبض با استفاده از سنسور PPG با عملکرد بالا به دنبال شناسایی ریتم‌های نامنظم قلب است، که به شما آرامش می‌بخشد.

وقتی به سلامت زنان می‌رسد، واچ فیت 3 اکنون سیستم جامع مدیریت چرخه‌های قاعدگی را ارائه می‌دهد. این ویژگی شامل یک نمای کلی برای پیگیری چرخه‌ها، ابزار ضبط علائم برای ثبت جزئیات و علائم قاعدگی و ادغام داده‌های چرخه با ثبت‌های فعالیت است تا روندهای سلامتی و پیشنهادات تمرین ویژه را ارائه دهد.

تجربه بهبود یافته ورزش و تناسب اندام

حلقه فعالیت محبوب به واچ فیت 3 افزوده شده است. حلقه فعالیت جدید و جذاب، که با تحقیقات علمی و الگوریتم بهبود یافته پشتیبانی می‌شود، درک دقیق‌تر و متفاوت‌تری از فعالیت‌های روزانه شما ارائه می‌دهد. این ویژگی حالا دارای مدال‌های مجازی است که شما را به چالش کشیده و ترغیب می‌کنند تا توانایی‌های خود را به آزمایش بگذارید.

آیا نیاز به ترغیب برای رسیدن به اهداف کالری خود دارید؟ ویژگی پیشنهاد هوشمند جدید، عادات ورزشی شما و حتی آب و هوا را تجزیه و تحلیل می‌کند تا پیشنهادات ورزشی را به طور ویژه برای شما ارائه دهد. همچنین، ترندهای کالری شما، سوزاندن متابولیکی و سوزاندن ورزشی شما را در نظر می‌گیرد تا برنامه‌های شخصی‌سازی شده‌ای را برای راهنمایی در پیشرفت و تعیین اهداف هفته آینده تولید کند.

اپلیکیشن Stay Fit جدید باعث تسهیل پیگیری کالری‌ها می‌شود. با داشتن پایگاه داده‌های بزرگ غذاها از سراسر جهان، این اپلیکیشن حدس و گمان را از میزان کالری غذاهای مصرفی شما برمی‌دارد و این امکان را برای ثبت دقیق داده‌های تغذیه‌ای غذاها، از جمله کالری، پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها، چربی‌ها، مواد معدنی، ویتامین‌ها و سایر اطلاعات فراهم می‌کند. با استفاده از روش دقیق محاسبه‌ی هوآوی، ساعت محاسبه‌ی مصرف کالری شما را بر اساس ورودی‌های ارائه‌شده در اپلیکیشن HUAWEI Health، با همگام‌سازی داده‌های مواد مغذی مانند کربوهیدرات، چربی‌ها و پروتئین برای تجزیه و تحلیل مواد مغذی، در نظر می‌گیرد.

با شمارش کالری، مانیتورینگ کالری‌های نقصانی، و برنامه‌های کنترل وزن، HUAWEI WATCH FIT 3 به شما کمک می‌کند تا به اهداف سلامتی خود برسید. هشدار کالری شما را در مسیر تعیین اهداف کالری‌تان نگه می‌دارد، که میزان مصرف کالری فعلی شما را نسبت به هدف تعیین‌شده نمایش می‌دهد، در یک رابط کاربری تمیز و شفاف.

WATCH FIT 3 زمانی که به حالت‌های ورزشی و تمرینی می‌رسد، درخشش ویژه‌ای دارد. با اضافه شدن 5 حالت جدید مانند فوتبال، بسکتبال، پدل، اسپورت الکترونیک و دویدن در مسیر، اکنون مجموعاً بیش از 100 حالت ورزشی برای شما وجود دارد. دوندگان از حالت دویدن در مسیر خوششان خواهد آمد، که با استفاده از مسیریاب حین دویدن، مسیر خود را با استفاده از تراشه موقعیت‌یابی GNSS پنج باندی دقیقاً ثبت می‌کند. کاربران حتی می‌توانند مسیر مورد علاقه خود را با هم‌دوندگان خود به اشتراک بگذارند، آنها را به چالش کشیده و ترغیب به فراتر رفتن از اهداف اولیه کنند. برای تجربه‌ی بیشتری از ورزش، HUAWEI WATCH FIT 3 دارای راهنمایی صوتی و انیمیشن در هشت حالت ورزشی است و طراحی شده است تا زندگی سالم را کمی آسان‌تر و بسیار لذت‌بخش‌تر کند.

با باتری که تا 10 روز در یک بار شارژ دوام می‌آورد، WATCH FIT 3 طراحی شده است تا همیشه همراه شما باشد. و حتی اگر باتری خالی شود، شارژ 10 دقیقه‌ای کافی است تا برای یک روز کامل از آن استفاده کنید. همچنین دارای تماس بلوتوث و پخش موسیقی آفلاین است تا شما را متصل و سرگرم نگه دارد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!