چکیده‌ای از بررسی گوشی هواوی Y9a توسط رسانه دیجیاتو در رسانه

چکیده‌ای از بررسی گوشی هواوی Y9a توسط رسانه دیجیاتو

بررسی گوشی هواوی Y9a نشان می دهد، HUAWEI Y9a با ارائه ارزش خرید بالا و بهترین قابلیت‌ها نسبت به قیمت، بازار گوشی‌های میان رده را حسابی دگرگون کرده است و انتخاب را برای بسیاری دشوار کرده است. در ادامه به مرور بررسی هواوی Y9a توسط وب سایت دیجیاتو می‌پردازیم.

رسانه دیجیاتو با بررسی گوشی هواوی Y9a و تمجید از طراحی این گوشی، کیفیت ساخت بالای آن را ستوده است. به باور این رسانه در کنار طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا، سرعت پاسخ‌دهی اسکنر اثر انگشت Y9a هم بسیار بالا است و با یک اشاره عمل می‌کند.

 

بررسی گوشی هواوی Y9a از نظر صفحه نمایش از نگاه دیجیاتو

همچنین دیجیاتو دز بررسی گوشی هواوی Y9a، صفحه نمایش بدون ناچ این گوشی را ستوده است و دوربین سلفی پاپ آپ را بهترین راه حل فعلی برای لذت بردن هرچه تمام‌تر از تماشای ویدئو، فیلم و وبگردی دانسته است. این رسانه می‌افزاید طراحی گوشی Y9a بسیار زیبا و جوان پسند است.

صفحه نمایش بزرگ گوشی Y9a هم از دیجیاتو نمره قبولی گرفته است و کارشناسان این رسانه بر روی کیفیت خوب و کنتراست بالای آن در کنار رنگ‌های طبیعی دست گذاشته‌اند. همچنین رسانه مزبور به یکدست بودن نور زمینه صفحه نمایش Y9a اشاره کرده که نکته‌ای بسیار حائز اهمیت است. به باور کارشناسان دیجیاتو، شدت روشنایی صفحه نمایش Y9a در اغلب شرایط مناسب است و کیفیت بالای آن می‌تواند اکثر کاربران را راضی کند.

بررسی هواوی Y9a از نظر رابط کاربری و سرعت از نگاه دیجیاتو

این رسانه عملکرد بدون لگ و بی‌تأخیر رابط کاربری EMUI را هم جزء نقاط قوت غیر قابل چشم پوشی گوشی وای 9 ای معرفی کرده است. دیجیاتو می‌گوید بنچمارک‌ها حاکی از قدرت بسیار خوب چیپست گوشی Y9a هستند که آن را بالاتر از گوشی‌های گران قیمت‌تر قرار می‌دهد. این گوشی از چیپست گیمینگ Helio G80 مدیاتک بهره می‌برد که قدرت پردازشی و گرافیکی بسیار بالایی دارد.

همچنین این رسانه به سرعت بسیار بالای حافظه داخلی UFS 2.1 گوشی Y9a اشاره کرده است که باعث شده برنامه‌ها بسیار سریع اجرا شوند یا سویبچ میان برنامه‌ها بدون تأخیر انجام شود. دیجیاتو تاکید دارد رابط کاربری EMUI گوشی Y9a بسیار بی نقص و به دور از هرگونه لگ و تأخیر است که تجربه‌ای دل‌چسب از سیستم عامل اندروید 10 را ارائه می‌کند.

بررسی huawei Y9a از نظر کیفیت دوربین و باتری از نگاه دیجیاتو

دیجیاتو در مورد دوربین Y9a هم می‌گوید در شرایط نوری مطلوب، عکس‌های باکیفیتی می‌گیرد. همچنین این رسانه عملکرد دوربین سلفی گوشی Y9a هواوی را مناسب ارزیابی کرده است.

کارشناسان دیجیاتو نتوانسته‌اند شگفت‌زدگی خود را از عملکرد باتری و شارژ گوشی Y9a هواوی پنهان کنند. به گفته این رسانه، باتری 4200 میلی آمپر ساعت گوشی Y9a قادر است به مدت 13.5 ساعت تست سنگین پی سی مارک را اجرا کند که نتیجه بسیاری خوبی برای این گوشی است. همچنین دیجیاتو می‌گوید سرعت شارژ گوشی Y9a حیرت انگیز است و ظرف تنها نیم ساعت آن را حدود 64 درصد شارژ می‌کند.

در پایان دیجیاتو می‌گوید Y9a هواوی یک گوشی بسیار زیبا و ارزشمند برای تماشای فیلم و استفاده عمومی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. این رسانه از حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و سرعت شارژ بسیار بالا به عنوان مزیت‌های غیر قابل چشم پوشی گوشی Y9a هواوی نسبت به رقبا اسم برده است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!