شش دلیل مهم برای انتخاب و خرید گوشی HUAWEI Y9a راهنمای خرید

شش دلیل مهم برای انتخاب و خرید گوشی HUAWEI Y9a

گوشی هواوی وای 9 ای را به جرأت باید یکی از بهترین محصولات در حوزه گوشی‌های میان‌رده بازار دانست که با رعایت اصل توازن، در همه بخش‌های دستگاه مجموعه‌ای از بهترین امکانات را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. اما این امکانات چیست و چرا باید گوشی Huawei Y9a را به عنوان انتخاب اول خود در دنیای میان‌رده‌ها در نظر بگیریم؟ در ادامه با ما باشید تا باهم دلایل خرید هواوی وای 9 آی را بیشتر بررسی کنیم.

در اوایل فراگیر شدن تب خرید گوشی‌های هوشمند بسیاری از کاربران همیشه به دنبال گوشی‌های پرچمدار بودند ولی رشد دنیای سخت‌افزار، سنسورهای دوربین موبایل، نمایشگر و دیگر زمینه‌ها در این حوزه موجب شد تا بتوانیم گوشی‌های غیرپرچمدار زیادی را پیدا کنیم که ارزش خرید بسیار بالایی دارند. در واقع مهمترین سوال این روزهای کاربران است که چرا باید یک مدل گوشی را خرید یا مهمترین دلایلی که یک گوشی را از دیگر محصولات متمایز می‌کند چیست؟

در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که دلایل خرید هواوی وای 9 آی چیست؟ برای گوشی بسیار خوش قیمت و با امکاناتی مانند هواوی Y9a دلایلی که می‌توانند ما را به خریدش ترغیب کنند چیست؟

طراحی جذاب گوشی Huawei Y9a با ظاهر بروز

هواوی را باید یکی از شرکت‌های خلاق و نوآور دنیای گوشی‌های هوشمند دانست. این شرکت با طراحی هنرمندانه ظاهر گوشی‌های خود معمولاً در هر رده قیمتی و در هر سال محصولاتی متفاوت و زیبا معرفی می‌کند که در سری Mate 30 یکی از دلپذیرترین این طراحی‌ها را در بخش دوربین پشت دستگاه دیدیم.

با حفظ این ادبیات طراحی تحسین‌برانگیز، هواوی این بار آن را به دنیای میان‌رده‌ها آورده و مرز بین این دو گروه را از بین برده است که می توان آن را یکی از دلایل خرید گوشی Huawei y9a عنوان کرد. ماژول دایره‌ای که دارای زاویه برش بدنه خاصی بوده و باعث می‌شود گوشی شما در هر نمایی درخشان و جذاب به نظر برسد.

هواوی وای 9 ای

از سوی دیگر حذف عوارض دوربین سلفی در نمایشگر گوشی هواوی وای 9 ای و استفاده از مکانیزم مکانیکی که در نوع خوش بسیار مُدرن و خاص بوده نیز باعث می‌شود با در دست گرفتن این گوشی و حین استفاده از دوربین جلوی دستگاه، شما به عنوان دارنده این گوشی به مرکز توجهات جمع تبدیل شوید.

کیفیت ساخت بالا و رنگ‌های بدنه خاص از دلایل خرید هواوی وای 9 آی

گوشی‌های میان‌رده موجود در بازار معمولاً بنابر دلایلی مانند کاهش هزینه تولید برای شرکت سازنده با بدنه‌ای از جنس پلاستیک ساخته می‌شوند ولی شاید بهتر است هواوی را در این زمینه یک استثنا بدانیم. این شرکت گوشی جذاب هواوی وای 9 ای را با بدنه‌ای با فریم آلومینیوم و در بین دو رویه شیشه‌ای تولید کرده است که به دلیل کیفیت ساخت بسیار بالا، علاوه بر داشتن مقاومت و استحکام فیزیکی، حالت لوکس‌ و جذابی نیز هنگامی که آن را در دست بگیرید را القا می‌کند.

در زیر این بدنه زیبا از گوشی هواوی وای 9 ای لایه رنگ‌های خاصی نیز قرار گرفته که شامل سه طرح نقره فضایی (با تم بنفش)، صورتی شکوفه‌های گیلاس و مشکی نیمه شب با حالت گرادیانی است و ظاهری بسیار جذاب و چشمگیر را رقم زده است. مجموعه این رنگ‌ها یکی از زیباترین ترکیب‌هاست که می‌تواند برای کاربران مختلف با سلائق متنوع از دلایل خرید هواوی وای 9 آی باشد.

نمایشگر  تمام صفحه واقعی گوشی Huawei Y9a

طی سال‌های گذشته شرکت‌ها تلاش زیادی برای کم‌ اثر کردن دوربین سلفی در نمای جلوی گوشی به خرج داده‌اند ولی شاید هیچ‌کدام آنها به اندازه راهکار مکانیزه نتوانسته موفق باشد. در این راهکار نمایشگر گوشی Huawei Y9a به صورت کامل بدون هیچ مزاحم و عارضه‌ای تولید شده و کاملاً یک دست ساخته می‌شود و به جای آن دوربین سلفی به درون بدنه دستگاه منتقل می‌شود تا به هیچ عنوان و در هیچ نمایی برای کاربر حین استفاده از نمایشگر مزاحمت ایجاد نکند.

مزایای گوشی huawei y9a

علاوه بر ظاهر لوکس و طراحی مدرن این حالت، بهترین استفاده از فضای نمایشگر گوشی Huawei Y9a هنگام بازی، تماشای فیلم و حتی استفاده از رابط کاربری حاصل خواهد شد که باعث می‌شود کاربر حین استفاده از گوشی در همه این عملیات حتی یک پیکسل را نیز از دست ندهد و بتواند از سراسر فضای نمایشگر و کادر تصویر بهره ببرد. این نوع از طراحی از اصلی ترین مزایای گوشی huawei y9a برای گیمرها و طرفداران تماشای ویدیو و فیلم با گوشی هستند.

در کنار این ساختار یک دست، هواوی حاشیه‌های نمایشگر را نیز به صورت جذابی کاهش شده که در نتیجه نسبت نمایشگر به بدنه 92 درصدی را برای گوشی Y9a رقم می‌زند؛ نسبتی که یکی از بالاترین‌ها در سراسر دنیای گوشی‌های هوشمند و البته کاملاً حقیقی است.

دوربین‌های با کیفیت بسیار بالا دلایل خرید هواوی وای 9 آی

استفاده از هوش مصنوعی در گوشی‌های میان‌رده در همه زوایا موجب ارتقای محسوس کیفیت می‌شود که مهمترین بخش آن دوربین است. در کنار این بخش نرم‌افزاری شرکت هواوی سنسورهای دوربین رده بالا و جذابی را برای گوشی وای 9 ای در نظر گرفته است که می‌تواند آن را به گزینه‌ای بسیار جذاب برای افراد مختلف با سلائق متفاوت تبدیل کند.

سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی دوربین وای 9 ای موجب می‌شود بتوانیم در هر نمایی تصاویر با رزولوشن و البته جزئیات بسیار بالا تهیه کرد تا هیچ بخشی از کادر در خروجی نهایی از دست نرود. نکته دیگر درباره گوشی Huawei Y9a این است که این سنسور با همراه داشتن لرزشگیر الکترونیکی (EIS) امکانی را فراهم کرده تا با الگوریتم‌های هوشمند، میزان لرزش‌های تصویر در هنگام فیلمبرداری را به نحو قابل توجهی کاهش داد. شاید این قابلیت مناسب اینفلوئنسرها و افرادی باشد که علاقه زیادی به فیلمبرداری با گوشی در شرایط مختلف دارند و در عین حال قصدی برای صرف گزینه گزافی برای خرید یک گوشی پرچمدار ندارند.

گوشی هواوی y9a

در بخش دیگر شرکت سازنده، سنسور اولترا واید با زاویه دید 120 درجه را در ماژول دوربین پشتی هواوی وای 9 ای مورد استفاده قرار داده که با استفاده از آن می‌توان به زوم معکوس تا 0.6x رسیده و عکس‌های با میدان دید بسیار گسترده را به راحتی و با جزئیات بیشتر به ثبت رساند.

اگر از طرفداران عکاسی پرتره نیز باشید سنسور عمق میدان ماژول دوربین گوشی Huawei Y9a به شما کمک خواهد کرد که همراه با الگوریتم‌های هوش مصنوعی نرم‌افزار دوربین، این افکت‌های دوست‌داشتنی را به تصاویر خود افزوده و بدون دردسر فراوان، عکس‌های هنرمندانه‌تری را به ثبت برسانید.

سنسور واید دوربین سلفی گوشی هواوی وای 9 ای نیز می‌تواند با عملکرد جذاب خود عکس‌های واضح و شفاف از صورت کاربر گرفته و با توجه به پتانسیل‌های بالای دستگاه، بهترین دلایل خرید هواوی وای 9 آی را برای علاقه‌مندان به اشتراک‌گذاری عکس در فضای مجازی را ایجاد کند.

مجموعه امکانات فوق در گوشی هواوی وای 9 ای را باید در کنار قابلیت‌های نرم‌افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی این گوشی قرار دهید که در نوع خود بی‌نظیر بوده و حداکثر کارایی را از داده‌های ورودی سنسورهای دوربین دستگاه استخراج می‌کند. پس اگر به دنبال یک گوشی همه فن حریف میان‌رده در بخش عکاسی می‌گردید باید بدانید که گوشی وای 9 ای می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

حافظه‌های پرظرفیت و سریع

هواوی در گوشی Y9a از 8 گیگابایت حافظه RAM همراه با 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 استفاده کرده که یکی از سریعترین حافظه‌ها در دنیای گوشی‌های هوشمند است. این ترکیب هوشمندانه موجب می‌شود تا حداقل در بعد سخت‌افزاری عاملی برای کاهش سرعت استفاده از گوشی در دسترسی به اطلاعات شامل خواندن و نوشتن به وجود نیاید.

نکته بسیار خوبی که در مورد این بخش از دلایل خرید هواوی وای 9 آی باید مورد توجه قرار گیرد این است که با سیستم هوشمند مدیریت نرم‌افزاری حافظه‌ای که هواوی در رابط کاربری EMUI قرار داده این امکان وجود دارد که با سیستم فایل بهینه شده EROFS هواوی، در یک اطلاعات یکسان، در مقایسه با دیگر سیستم‌فایل‌های معمول در دنیای اندروید تا 15 درصد فضای حافظه کمتری اشغال کرد و در عین حال سرعت دسترسی به این فضا را نیز تا 20 درصد افزایش داد. با یک حساب فضای از پیش اشغال شده سیستم عامل که در بسیاری از گوشی‌ها عملاً تا 30 درصد فضای حافظه گوشی را از آن خود کرده و دسترسی به آن ممکن نیست به صورت قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند تا کاربر بتواند از همان فضا برای ذخیره اطلاعات خودش استفاده کند؛ این کار تنها با یک تصمیم‌گیری صحیح در حوزه نرم‌افزار صورت گرفته و نیازی به هزینه بیشتر برای خرید کارت حافظه و یا راهکارهای دیگر نخواهد بود.

شارژ سریع و باتری قدرتمند گوشی هواوی وای 9 ای

هواوی سری Y را همواره بهترین انتخاب برای جوانان و کاربران طرفدار نوآوری‌ها معرفی کرده و یکی از ویژگی‌های این گروه سنی کاربران تمایل به صرف زمان کمتر در یک مکان ثابت است. شاید تنها عاملی که بتواند ما را در این دنیای سریع و بدون وقفه در یک مکان ثابت کند انتظار برای شارژ شدن گوشی هوشمندمان است. هواوی با در نظر گرفتن این اصل هر دو عامل موثر در کاهش آن را به صورت ویژه برای گوشی Huawei Y9a با کیفیت و سطحی بالا طراحی کرده است.

به صورت پایه استفاده از سیستم مدیریت توان بهره گرفته از هوش مصنوعی هواوی باعث می‌شود در هر حالتی بررسی شود که چه عملیاتی برای کاهش مصرف انرژی باتری گوشی باید مدیریت شود و با کنترل آن، شارژ بیهوده از باتری تلف نمی‌شود.

در عین حال انتخاب ظرفیت باتری به میزان 4200 میلی‌آمپر ساعت نیز می‌تواند موجب افزایش زمان شارژدهی دستگاه شود و اگر کاربر از گوشی خود به صورت روزمره و عادی استفاده کند می‌توان انتظار داشت تا مدت زمانی بین یک تا دو روز در هر سیکل را بدون نیاز به شارژ مجدد از Y9a استفاده کرد.

نکته بسیار جذاب از دلایل خرید هواوی وای 9 آی استفاده از یک شارژر 40 واتی است که شاید تا سال گذشته آن را تنها در بین پرچمداران می‌دیدیم ولی هواوی این توان بالا را به عنوان یکی از اولین گوشی‌های هوشمند برای وای 9آ ارائه کرده که می‌تواند ظرف مدت زمان کمتر از 70 دقیقه، گوشی را به صورت کامل شارژ کند. جالب است بدانید که اگر برای شارژ دستگاه زمان کمتری مد نظر باشد نیز تنها کافیست این گوشی را برای 10 دقیقه به شارژر 40 واتی متصل کنید تا بتوانید 30 درصد آن را شارژ کرده و با پروفایل صرفه‌جویی در مصرف انرژی بتوانید حداقل یک روز کامل را بدون نیاز به شارژر از گوشی خود استفاده نمایید.

سخن پایانی

در مجموعه مزایای گوشی وای 9 آی فوق تلاش کردیم با هم نگاهی به بهترین ویژگی‌ها و به قولی برگ برنده برای خرید گوشی y9a در مقایسه با دیگر گوشی‌های این رده قیمتی بیندازیم و ببینیم برای اینکه بتوان یک گوشی همه‌فن حریف و خوش قیمت را خرید توجه به چه نکاتی از قدرتمندترین میان‌رده هواوی مورد نیاز است.

شاید اگر کاربر نکته‌بین و با دقت بیشتری باشید بتوانید در مورد این گوشی به قابلیت‌های مهمی مانند توانایی عکاسی در شب پیشرفته مجهز به هوش مصنوعی دوربین، قابلیت‌های نرم‌افزاری و روان بودن سیستم عامل با نگهداری و مراقب هوشمند سرعت دسترسی به منوهای دستگاه به واسطه سیستم مدیریت رابط کاربری هوشمند و بسیاری ویژگی‌های دیگر در مورد این گوشی اشاره کنید که هر کدام از آنها در کمتر گوشی هم‌رده با چنین کیفیتی وجود خواهد داشت.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!