پنج دلیل برای انتخاب و خرید ساعت هوشمند هواوی واچ فیت راهنمای خرید

پنج دلیل برای انتخاب و خرید ساعت هوشمند هواوی واچ فیت

دلایل زیادی برای داشتن یک ساعت هوشمند (اسمارت واچ) وجود دارد و تقریباً می‌توان گفت امروزه همه ما به یک ساعت هوشمند نیاز داریم. در این بین HUAWEI WATCH FIT یکی از محصولات موجود در بازار است که با داشتن ویژگی‌های متعدد، یکی از بهترین و ارزشمندترین آنها است. در ادامه به شما مزایای ساعت هوشمند huawei watch fit را معرفی خواهیم کرد.

همانند هر دستگاه لمسی دیگری، در ساعت‌های هوشمند نیز صفحه نمایش بسیار حائز اهمیت است و باید در کنار اندازه مناسب، باکیفیت و روشن نیز باشد. یکی از مزایای ساعت هوشمند huawei watch fit دقیقاً صفحه نمایش آن است.

HUAWEI WATCH FIT به یک صفحه نمایش بزرگ 1.64 اینچی AMOLED با وضوح تصویر 456×280 پیکسل مجهز است تا کاربر به آسانی بتواند اعلان‌ها را بخواند، اپلیکیشن مورد نیاز خود را پیدا کند و به راحتی از ساعت هوشمند خود استفاده کند. پنل بکار رفته در این ساعت هوشمند نه تنها دارای قابلیت نمایش واچ فیس های Always-On برای نمایش بی وقفه ساعت یا اطلاعات کاربردی است، بلکه از قابلیت تنظیم خودکار شدت روشنایی نیز بهره می‌برد. واچ فیس های Always-On به کاربر این امکان را می‌دهند تا در طول روز سبک و استایل اختصاصی خود را همواره با کمترین مصرف باتری داشته باشد.

صفحه نمایش ساعت هوشمند WATCH FIT با لبه‌های خمیده 2.5D خود، دارای نسبت صفحه نمایش به پنل جلویی 70 درصد است و از حاشیه‌های نازک برخوردار است که موجب زیبایی بیشتر آن می‌شود. این صفحه نمایش ضمن برخورداری از تراکم بسیار بالای 326 پیکسل در هر اینچ برای نمایش شفاف و واضح اطلاعات، قادر به نمایش 16.7 میلیون رنگ مختلف است.

طراحی سبک اما دوام باتری طولانی

ساعت هوشمند واچ فیت هواوی تنها 21 گرم وزن دارد اما هنوز دوام باتری آن برای همراهی شما تا 10 روز متوالی کافی است. هوآوی موفق شده با به‌کارگیری طراحی دوتایی تراشه و الگوریتم‌های کاهش مصرف انرژی، به دوام باتری تا 10 روز دست پیدا کند که برای چنین ساعت سبک و نازکی خیره کننده است. همچنین با داشتن فناوری شارژ سریع باتری، تنها با 5 دقیقه شارژ کردن می‌تواند یک روز تمام از ساعت هوشمند WATCH FIT استفاده کنید. این ها همگی گوشه ای از مزایای هواوی واچ فیت است.

مزایای هواوی واچ فیت

دوام طولانی باتری به عنوان یکی دیگر از مزایای ساعت هوشمند Huawei Watch Fit باعث می‌شود این ساعت، به همراه همیشگی شما در هر شرایطی تبدیل شود.

مربی شخصی در هر زمان و مکانی

یک ساعت هوشمند تنها به صفحه نمایش لمسی محدود نمی‌شود و باید کارکردهای پیشرفته‌ای هم داشته باشد که یکی از آنها کمک به تناسب اندام و حفظ سلامتی است.

با داشتن ساعت هوشمند WATCH FIT دیگر به ویدئوهای آموزشی برای انجام اصولی حرکات ورزشی نیاز ندارید و این ساعت کوچک از طریق انیمیشن‌های خلاقانه انجام 12 نوع فعالیت بدنی را به شما آموزش می‌دهد. این حرکات ورزشی برای شرایط گوناگون طراحی شده‌اند و از ورزش در محیط کار گرفته تا حرکات کششی بدن و حرکت شکم را شامل می‌شود. همچنین این ساعت هوشمند انجام 44 حرکت استاندارد را به راحتی به شما آموزش می‌دهد.

یکی دیگر از مزایای ساعت هوشمند huawei watch fit این است که شما می‌توانید از کوچک‌ترین فرصت‌ها برای انجام حرکات بدنی و حفظ سلامتی‌تان استفاده کنید. همچنین در شرایطی چون همه گیری کرونا که امکان رفتن به باشگاه‌های ورزشی وجود ندارد، WATCH FIT به عنوان یک مربی تمام عیار شما را همراهی می‌کند.

ورزش به سبک حرفه‌ای ها

تناسب اندام و ورزش کردن حرفه‌ای بدون برنامه ریزی دقیق نتیجه مطلوبی نخواهد داشت، به همین دلیل ضروری است تا طبق یک برنامه مشخص ورزش کنید و پیشرفت شما به طور پیوسته پایش و ارزیابی شود.

از دیگر مزایای ساعت هوشمند huawei watch fit این است که،این ساعت هوشمند قادر است کلیه فعالیت‌های بدنی و ورزشی شما را به طور هوشمند ثبت کند تا بتوانید ضمن پیروی آسان از برنامه ورزشی‌تان، پیشرفتتان را هم هر روز ارزیابی کنید. WATCH FIT هواوی از 11 حالت ورزشی حرفه‌ای شامل شنا کردن، دویدن و رکاب زدن پشتیبانی می‌کند. در عین حال 85 حالت ورزشی سفارشی وجود دارد و شما می‌توانید سبک اختصاصی خودتان را دنبال کنید.

دلایل خرید هواوی واچ فیت

در طول کلیه فعالیت‌های بدنی و ورزشی اطلاعات بسیار کاربردی چون ضربان قلب، کالری مصرف و طول تمرین ثبت می‌شود تا بهتر بتوانید خودتان را ارزیابی کنید.

WATCH FIT قادر است به طور هوشمند نوع فعالیت ورزشی و شروع آن را تشخیص دهد و چه در حال شنا باشید یا دوچرخه سواری، واچ فیت تمام اطلاعات را به خودکار ثبت می‌کند. در نهایت می‌توانید اطلاعات ثبت شده را به کمک اپلیکیشن HUAWEI Health تحلیل کنید.

پایش همه جانبه سلامتی شما

امروزه تغییر سبک زندگی و آلودگی هوا باعث شده حتی افراد جوان و سالم هم از مشکلات قلبی در امان نباشند. از دیگر مزایای ساعت هوشمند huawei watch fit، دارا بودن فناوری پایش ضربان قلب HUAWEI TruSeen 4.0 به طور بی وقفه و دقیق در هر لحظه از شبانه روز است که حتی موقع خواب، سلامت قلب شما را پایش می‌کند.

هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی نیز اگر ضربان قلب شما از بازه طبیعی بالاتر برود، WATCH FIT شما را مطلع می‌کند. با ساعت هوشمند واچ فیت می‌توانید بهتر و دقیق‌تر از وضعیت سلامتی خود مطلع شوید.

دلایل خرید ساعت هوشمند huawei watch fit

توانایی دیگر ساعت هوشمند WATCH FIT در پایش سلامتی شما، امکان سنجش اشباع اکسیژن خون است. اشباع اکسیژن خون بازتاب دهنده عملکرد دستگاه تنفسی و همچنین چرخه متابولیسم بدن شما است و از نظر پزشکی بسیار حائز اهمیت محسوب می‌شود.

WATCH FIT با داشتن حسگر SpO2، به طور بی وقفه سطح اکسیژن خون شما را پایش می‌کند و در مواقعی که تا دیر وقت بیدار بمانید یا بیش از حد از قوه ذهنی خود استفاده کنید، شما را از پایین آمدن سطح اکسیژن خونتان مطلع می‌کند.

یکی دیگر از دلایل خرید ساعت هوشمند huawei fit این است که این ساعت هوشمند، قادر به پایش خواب شما هم است. فناوری دقیق و پیشرفته HUAWEI TruSleep 2.0 وضعیت و کیفیت خواب شما را در طول شبانه روز بررسی می‌کند و با ارائه بیش از 200 توصیه علمی، به بهبود کیفیت خوابتان کمک می‌کند.

قابلیت دیگر WATCH FIT، امکان پایش چرخه عادت ماهانه بانوان است. با این قابلیت دیگر هرگز روزهای خاص را فراموش نخواهید کرد و همیشه از قبل برای آن آماده خواهید بود.

دلایل خرید ساعت هوشمند huawei fit

در پایان باید گفت ساعت هوشمند WATCH FIT هوآوی یک انتخاب ارزشمند برای زندگی مُدرن کنونی است. این ساعت هوشمند زیبا در کنار قاب و بندهای بسیار نرم و راحت، از صفحه نمایش رنگی بسی   ار باکیفیت، قابلیت‌های پیشرفته برای پایش سلامت و امکان استفاده به عنوان دستیار گوشی هوشمند شما برخوردار است. با واچ WATCH FIT در عصر دیجیتال، هوشمندانه‌تر زندگی کنید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!