شش دلیل مهم برای انتخاب دستبند هوشمند هواوی Band 6 راهنمای خرید

شش دلیل مهم برای انتخاب دستبند هوشمند هواوی Band 6

HUAWEI Band 6 جدیدترین دستبند هوشمند هوآوی است و توانسته در مدت بسیار کوتاهی نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. در ادامه به معرفی دلایل خرید دستند هوشمند بند 6 می‌پردازیم.

1. صفحه نمایش رنگی بزرگ

یکی از دلایل خرید دستند هوشمند بند 6 وجود صفحه نمایش بزرگ آن است. صفحه نمایش کوچک دستبندهای هوشمند را فراموش کنید؛ HUAWEI Band 6 دارای صفحه نمایش بزرگ 1.47 اینچی AMOLED FullView با وضوح تصویر بالا و حاشیه‌های بسیار نازک است و می‌توانید بیشتر از یک دستبند هوشمند روی آن حساب باز کنید.

دلایل خرید دستند هوشمند بند 6

صفحه نمایش بزرگ FullView با حاشیه‌های نازک HUAWEI Band 6 باعث می‌شود در مقایسه با دستبندهای دیگر، کاربر بتواند اطلاعات بیشتری را مشاهده کند. در عین حال مشاهده تصاویر، اطلاعات جمع آوری شده و ضربان قلب بسیار آسان‌تر خواهد بود و دیگر نیاز نیست برای مشاهده اطلاعات مختلف دائماً در حال پیمایش صفحات مختلف باشید.

صفحه نمایش رنگی و شفاف این دستبند در وجود فیس واچ‌های متنوع، می‌تواند ظاهر بسیاری جذابی به شما ببخشد و تکمیل کننده سبک منحصر به فردتان باشد.

2. راحتی و زیبایی

از دیگر دلایل خرید دستند هوشمند بند 6 طراحی و زیبایی چشمگیر آن است. برخلاف سایر دستبندی‌های هوشمند بازار،HUAWEI Band 6 از بندهای سیلیکونی سازگار با پوست بهره می‌برد که بسیار لطیف و راحت هستند. کاربر می‌تواند بندهای HUAWEI Band 6 را در چهار رنگ بسیار جذاب انتخاب کند تا زیبایی و راحتی را با هم به دست بیاورد.

این بندها ضمن جرم گریز بودن جهت جلوگیری از کثیف شدن آنها، دارای پوشش ضد نور فرابنفش هستند و نور خورشید موجب تغییر رنگ آنها نمی‌شود.

3. دو هفته دوام باتری

دوام باتری دستبند هوشمند بند 6 هوآوی کم نظیر است و در استفاده معمول تا 14 روز دوام می‌آورد، در صورتی هم که استفاده کاربر سنگین باشد، حداقل 10 روز دوام می‌آورد. جالب‌تر اینکه با تنها 5 دقیقه شارژ کردن می‌توانید از HUAWEI Band 6 به مدت دو روز متوالی استفاده کنید. زندگی کوتاه‌تر از آن است که دائماً به دنبال شارژ کردن ساعت هوشمند خود باشید.

4. سنجش ضربان قلب

اندازه گیری ضربان قلب نه تنها راه دقیقی برای پایش سلامتی است، بلکه در تناسب اندام و ورزش حرفه‌ای نیز بسیار حائز اهمیت است. از دیگر دلایل خرید دستند هوشمند بند 6 وجود امکانات پایش سلامت کامل در آن است. دستبند هوشمند HUAWEI Band 6 با برخورداری از فناوری پیشرفته TruSeen 4.0 و بهره گیری از حسگر اپتیکال با الگوریتم‌های پردازشی مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی، قادر به پایش ضربان قلب شما در 24 ساعت هفته است.

دلایل خرید هواوی بند 6

با پوشیدن این دستبند شما بلافاصله از پایین آمدن یا افزایش غیر معمول ضربان قلبتان با خبر می‌شوید.

5. اندازه گیری اکسیژن خون

سطح اکسیژن خون یکی دیگر از پارامترهای حیاتی است و پایین آمدن آن به خستگی، کاهش حافظه و حتی آسیب قلبی و مغزی منجر می‌شود. که وجود آن از دلایل خرید دستند هوشمند بند 6 محسوب می شود. HUAWEI Band 6 قادر به اندازه گیری دقیق اشباع اکسیژن خون شما در طول تمام شبانه روز است و اگر از محدوده طبیعی پایین‌تر بیاید، از طریق هشدار لرزشی شمارا مطلع می‌کند تا نفس عمیق بکشید یا استراحت کنید.

لازم به ذکر است دستبند هوشمند بند 6 هوآوی قادر به پایش میزان استرس، کیفیت خواب و دنبال کردن چرخه عادت ماهیانه بانوان هم است.

6. ورزش حرفه‌ای

اگر می‌خواهید حرفه‌ای ورزش کنید اما به مربی و باشگاه دسترسی ندارید، نگران نباشید؛ Huawei Band 6 دارای 96 حالت ورزشی است و می‌تواند به عنوان یک مربی حرفه‌ای شما را همراهی کند. با Huawei Band 6 می‌توانید یک برنامه حرفه‌ای را دنبال کرده و پیشرفت کنید.

Huawei Band 6 حین انجام فعالیت‌های بدنی و ورزشی، کلیه اطلاعات حیاتی شما شامل کالری مصرفی، ضربان قلب و نظیر آنها را گردآوردی و تحلیل می‌کند.

با در نظر گرفتن تمام امکانات یاد شده و دلایل خرید دستند هوشمند بند 6، باید گفت دستبند هوشمند Huawei Band 6 یک انتخاب زیبا، کارآمد و بسیار خوش‌قیمت برای سال 2021 است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!