هواوی بند 6؛ دستبند سلامتی که عملکردی بهتر از بسیاری از ساعت‌های هوشمند بازار دارد راهنمای خرید

هواوی بند 6؛ دستبند سلامتی که عملکردی بهتر از بسیاری از ساعت‌های هوشمند بازار دارد

دستبندهای سلامتی مزیت‌های زیادی از جمله وزن پایین و عمر باتری طولانی را برای کاربران خود به همراه می‌آورند، اما بسیاری از آنها به چند کاربرد و قابلیت ساده محدود می‌شوند. در این میان شرکت هواوی ساعت هوشمند Band 6 را به بازار فرستاده که علاوه بر ویژگی‌های معمول دستبندهای سلامتی، می‌تواند به عنوان یک ساعت هوشمند بسیار کارامد نیز مورد استفاده قرار گیرد.

در سال‌های گذشته و با پیشرفت بیشتر فناوری، مرز بین ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی کاهش یافته است. یک ساعت هوشمند پرچم‌دار معمولاً می‌تواند به صورت مستقل به پیام‌ها جواب داده و حتی در برخی موارد با تکیه بر فناوری eSIM، خود به اینترنت متصل شده یا تماس تلفنی برقرار کند.

از طرفی دستبندهای هوشمند بیشتر برای فعالیت‌های ورزشی و ثبت پارامترهای سلامتی طراحی شده‌ و نمی‌توانند مانند ساعت‌های هوشمند امکانات ارتباطی سطح بالایی را در اختیار  کاربران خود قرار دهند. با این حال هواوی بند 6 قاعده بازی را تغییر داده و با ترکیبی از بهترین امکانات دستبندهای سلامتی و ساعت‌های هوشمند به میدان آمده تا نسبت به بسیاری از اسمارت واچ‌های موجود در بازار، انتخاب بهتری برای کاربران باشد.

در ادامه ویژگی‌های که Huawei Band 6 را نسبت به سایر گزینه‌ها متمایز نموده را مرور می‌کنیم.

عمر باتری طولانی

بیشتر دستبدهای سلامتی به دلیل نمایشگر کوچک از شارژدهی مطلوبی برخوردارند ولی همین نمایشگر کوچک مانع ارائه یک تجربه کاربری سطح بالا می‌شود. دستبند هواوی بند 6 به یک نمایشگر نسبتاً بزرگ 1.47 اینچی AMOLED مجهز شده و قادر است تا 14 روز شارژدهی به کاربران خود ارائه دهد. این شارژدهی طولانی مدت با فناوری شارژ سریع نیز همراه شده تا با تنها 5 دقیقه اتصال به شارژر، تا 2 روز شارژ مجدد بند 6 بی‌نیاز باشید.

همچون یک ساعت هوشمند

دسبتند هواوی بند 6 به کاربران اجازه می‌دهد تا موسیقی پخش شده روی گوشی هوشمندشان را کنترل نمایند و همچنین اعلان‌ها و پیام‌های رسیده به آن را بدون خارج کردن گوشی از جیب لباس، روی مچ دستشان دریافت کنند. علاوه بر این، به وسیله Band 6 می‌توانید تماس‌های دریافتی به وسیله اسمارت فون خود را نیز رد کنید.

باید به این نکته اشاره کنیم که این قابلیت‌ها در دستبندهای هوشمند بسیار نادر بوده و به بند 6 به همین دلیل می‌تواند با بهترین ساعت‌های هوشمند میان رده بازار به رقابت بپردازد.

رهگیری سلامتی و فعالیت بدنی

هواوی تمامی امکانات سلامتی مهم را در بند 6 گنجانده تا بتوانید فاکتورهایی همچون ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را به صورت 24 ساعته اندازه‌گیری نموده و زیر نظر داشته باشید. علاوه بر این با داشتن 96 حالت ورزشی مختلف، یادآورها فعالیت در کنار کنترل سطح استرس و میزان خواب، Band 6 بهترین دوست شما در باشگاه ورزشی یا خانه خواهد بود.

ارزش خرید بالا

با کمی جستجو متوجه می‌شویم که برای خرید یک ساعت هوشمند با امکاناتی در حد هواوی بند 6 هزینه زیادی باید بپردازید. در حالی که این دستبند سلامتی علی‌رغم داشتن امکانات متعدد و سطح بالا، یکی از خوش‌قیمت‌ترین گزینه‌های موجود در بازار ایران به شمار می‌آید.

دستبند هوشمند بند 6 را می‌توانید از برند شاپ‌های معتبر هواوی در سراسر کشور یا فروشگاه‌های معتبر آنلاین با قیمتی در حدود 1 میلیون و 300 هزار تومان تهیه نمایید.

جمع‌بندی

هواوی با تولید Band 6 نشان داد که یک دستبند هوشمند نیز می‌تواند امکانات سطح بالایی را در اختیار کاربران قرار دهد و در مقابل قیمت مناسبی داشته باشد. استفاده از یک نمایشگر بزرگ و در عین حال مصرف انرژی و شارژدهی طولانی مدت نیز دیگر ویژگی‌هایی هستند که به صورت هیبریدی، مجموعه‌ای از برترین ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند و دستبندها را ترکیب کرده و در HUAWEI Band 6 در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!