معرفی دستیار هوشمند هواوی؛ همه چیز در یک چشم به هم زدن! مقاله و آموزش

معرفی دستیار هوشمند هواوی؛ همه چیز در یک چشم به هم زدن!

دستیار هوشمند هواوی (HUAWEI Assistant) شما را از جستجو در گوشی های هواوی بی نیاز می کند. بیشتر کاربران، هواوی را به خاطر گوشی‌های با دوربین عالی، نمایشگر، باتری و طراحی جذابش می‌شناسند ولی جدا از مشخصات فنی باید بدانید که رابط کاربری EMUI قابلیت‌های بسیار کارآمدی دارد که شاید تا به حال به آنها فکر نکرده باشید؛ در ادامه با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم که تنها با استفاده از سیلیا دستیار هوشمند هوآوی چه کارهایی می‌توان انجام داد.

دستیار هوشمند هواوی چیست؟

به بیان ساده دستیار هوشمند هواوی یا همان سیلیا دستیار هوشمند هوآوی دستیاری است که طراحی شده تا هر آنچه از نرم‌افزارها و فایل‌هایتان می‌خواهید را بدون احتیاج به جستجو و به راحتی هر چه تمام‌تر انجام دهد. به بیان دیگر، با یک دستیار مجازی شخصی روبرو هستیم که شما را از مراجعه به بخش تنظیمات گوشی بی‌نیاز کرده و همه این اعمال را به لطف هوش مصنوعی پیشرفته خود انجام می‌دهد.

Huawei Assistant دستیاری است که طراحی شده تا هر آنچه از نرم‌افزارها و فایل‌هایتان می‌خواهید را بدون احتیاج به جستجو و به راحتی هر چه تمام‌تر انجام دهد.

همچنین یک محل جستجو کوچک با نام AI Search نیز در گوشی‌های هواوی قرار گرفته که به صورت هوشمند بین محتوای داخلی و اینترنت، به دنبال آنچه از آن بخواهید می‌گردد. در ادامه با میانبرهای قابلیت Instant Access می‌توانید به نرم‌افزارها و سرویس‌هایی که بیشتر به سراغشان رفته‌اید دسترسی پیدا کنید. در این راه AI Tip نیز رابطی خواهد بود که در هر لحظه می‌تواند ظاهر شده و به شما محتوایی که نیاز دارید را ارائه دهد.

دستیار هوشمند هواوی Celia

AI Tips چیست؟

زمانی که شما در بخش هوش مصنوعی گوشی خود کارت‌هایی برای شرکای هواوی را قرار دهید می‌توانید حتی به عملکردی هوشمندتر نیز دسترسی پیدا کنید. برای مثال نرم‌افزار Listonic به شما کمک می‌کند تا لیست خرید روزانه خود را در کنار برنامه مراجعه به فروشگاه در کنار هم داشته باشید و هر دوی آنها را در صفحه دستیار هوشمند هواوی به صورت همزمان مشاهده کنید.

همچنین قابلیت دنبال کردن تیم‌های ورزشی برای اطلاع از اتفاقات زنده در حین برگزاری مسابقات نیز به لطف نرم‌افزار Enetpulse میسر می‌شود که در کنار آن وضعیت هوا یا تقویم رویدادهای روز را نیز شامل خواهد شد. همه موارد فوق به لطف قابلیت AI Tips و به صورت خودکار در زیر بخش نرم‌افزارهای Instant Access ظاهر می‌شوند تا شما هیچ‌گاه هیچ‌کدام از آنها را از دست ندهید.

استفاده از دستیار هوشمند هواوی برای هر آنچه فکرش را بکنید

اما به موضوع اصلی این مقاله بازگردیم؛ چطور می‌توانیم تنها با استفاده از دستیار هوشمند گوشی خودمان، رابط کاربری و سیستم‌عامل دستگاه را بروز کنیم؟ پاسخ این سوال بسیار ساده بوده و تنها کافیست آخرین بروزرسانی EMUI 10.0 و نسخه‌های بعد از آن را روی گوشی هواوی خود داشته باشید تا بتوانید از قابلیت‌های ویژه دستیار هوشمند هواوی و AI Tips استفاده کنید.

سیلیا دستیار هوشمند هوآوی

اولین استفاده از AI Tips

دو مورد از کاربردی‌ترین کارت‌هایی که می‌توانید به AI Tips بیفزایید، eSky و TeleTrader هستند. با eSky می‌توانید لیست پیشنهادها و برنامه پروازی بیش از 900 شرکت خطوط هوایی، پیشنهاد هتل‌ها و حتی سرویس‌های اجاره خودرو در سراسر جهان را دیده و به مهم‌ترین اطلاعات در مورد برنامه‌ سفرهایی که در ذهن دارید دست پیدا کنید.

استفاده از TeleTrader نیز به شما این اجازه را خواهد داد که وضعیت سهم‌های مهم مورد نظر خود در بازارهای سرمایه مختلف در سراسر دنیا را مشاهده نموده، از اخبار لحظه‌ای مالی و تجاری دنیا مطلع شده و تحلیل‌هایی از نرخ‌های تبادل بیش از 100 نوع ارز مختلف را در بازارهای جهانی به صورت زنده دنبال کنید.

کدام گوشی‌های هواوی می‌توانند از دستیار هوشمند هواوی و AI Tips استفاده کنند؟

قابلیت‌های جذابی مانند AI Tips در گوشی‌هایی مانند پرچمداران سری هواوی P40 ، P40 Pro و نیز گوشی‌های میت 40 و میت 30 از پیش نصب شده و قابل استفاده هستند. اما خبر خوب این است که اگر قصد استفاده از این قابلیت را دارید نیازی نیست که گوشی خود را تغییر داده و حتماً یکی از چند مدل فوق را خریداری کنید.

دستیار هوشمند سلیا

هواوی در جدیدترین بروزرسانی محصولات خود 17 مدل گوشی هواوی و آنر را که شامل گوشی‌های سری P20 ، P20 Pro ، P30 ، P30 Pro  و نسخه P30 Lite می‌شوند را به همراه گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت‌تری مانند P Smart 2019 در لیست دریافت‌کنندگان قابلیت سیلیا دستیار هوشمند هوآوی و AI Tips قرار داده که تنها کافیست برای دسترسی به آنها نسخه EMUI گوشی خود را بروزرسانی کرده و (در صورت عرضه) نسخه‌های بالای 10.0 را نصب کنید.

به هواوی کمک کنید و یک گوشی P40 Pro برنده شوید

هواوی برای بهبود عملکرد این قابلیت‌ها یک برنامه ویژه تدارک دیده که تنها کافیست پس از اولین استفاده خود از دستیار هوشمند، بازخورد و دیدگاه خود از عملکرد و قابلیت‌های آن را با جزئیات مناسب، به شرکت اعلام کنید. پس از آن با وارد کردن اطلاعات فردی خود می‌توانید در قرعه‌کشی هواوی با جایزه‌ جذابی مانند یک دستگاه گوشی Huawei P40 Pro شرکت کنید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!