به مناسبت روز جهانی موسیقی؛ نگاهی بر محصولات محبوب هوآوی اخبار

به مناسبت روز جهانی موسیقی؛ نگاهی بر محصولات محبوب هوآوی

هواوی همواره توانسته است با ارائه محصولات صوتی باکیفیتی مانند هدفون‌های بی‌سیم و اسپیکرهای هوشمند کاربران را شگفت‌زده کند. کیفیت بالا در کنار دارا بودن قابلیت‌هایی برای سازگاری با نیازهای معمولی تا حرفه‌ای کاربران، این برند را به یکی از اولین گزینه‌های فعالان و عاشقان حوزه موسیقی تبدیل کرده است.

21 ژوئن به عنوان روز جهانی موسیقی به بهانه‌ای تبدیل شده است تا دستاوردهای هواوی در حوزه صدا را با هم جشن بگیریم و با پیشرفت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هواوی در این عرصه بیشتر آشنا شویم. در ادامه به برخی خصوصیات صوتی محصولات هواوی می‌پردازیم.

لذت موسیقی خالص با ایرباد دارای قابلیت حذف نویز

ایربادهای سری FreeBuds هواوی در سالیان اخیر به موفقیت تجاری خوبی در بازار دست یافته‌اند که دلیل این امر را باید به وجود قابلیت‌های مهم و حیاتی در کنار قیمت مناسب و مقرون به صرفه خلاصه کرد. یکی از این قابلیت‌ها  حذف نویز فعال یا ANC است که امکان برخورداری از صدایی شفاف و واضح حتی در شلوغ‌ترین مکان‌ها را برای کاربران فراهم می‌آورد.

باید به این نکته اشاره کنیم که کارشناسان بسیاری از سراسر جهان، برتری فناوری حذف نویز فعال هدفون‌های بی‌سیم FreeBuds نسبت به رقیبان را تایید کرده‌اند و در ارزیابی‌های خود، نمره بالایی برای آن در نظر گرفته‌اند. هدفون‌های بی‌سیم هواوی همچنین از باتری پرظرفیتی برخوردارند که به کاربر اجازه می‌دهند به مدت طولانی و بدون وقفه، از غرق شدن در دنیای صدا و موسیقی لذت ببرد.

همان‌طور که می‌دانید هواوی همیشه به تعهد خود به ارائه فناوری برای همه طیف‌های قیمتی تاکید داشته است. در همین راستا، هدفون‌های سری فری‌ بادز در همه بازه‌های قیمتی از قابلیت حذف نویز برخوردارند. از مهم‌ترین این محصولات می‌توان به هدفون‌های بی‌سیم FreeBuds Pro، FreeBuds 4، FreeBuds 4i اشاره کرد.

تبلت‌هایی مجهز به بلندگوهای دقیق؛ همکاری با برند معروف Harman Kardon

هواوی کیفیت و شدت صدا را در تبلت‌های خود بیش از بقیه رقبا جدی گرفته است و محصولاتی با تعداد بلندگوهای بالا و تیون شده توسط شرکت‌های بزرگ حوزه موسیقی عرضه می‌کند. تبلت پرچم‌دار Huawei MatePad Pro از 8 بلندگو استفاده می‌کند و قادر است به کمک آن‌ها صدایی دارای جزئیات بالا و «بیس» ارائه کند. هواوی در یک مدل دیگر از تبلت‌های سری میت پد، از بلندگوهای تیون شده توسط برند شناخته‌شده‌ی Harman Kardon بهره برده است.

این کیفیت بالا را می‌توانید به وضوح در بسیاری از محصولات هواوی حس کنید و باید به اطمینان گفت که دستگاه‌های هواوی از لحاظ صوتی، در بازه قیمتی و امکاناتی مشابه خود هیچ رقیبی نخواهند داشت. برای مثال، کیفیت صدای تبلت اقتصادی میت پد T10 به کمک بلندگوهای دوتایی، در بین رقبای هم‌رده بی‌نظیر است.

اسپیکرهای هوشمند Sound و Sound X با صدای کوبنده

اسپیکرهای هوشمند و بی‌سیم Sound و Sound X با ارائه صدای حرفه‌ای و قدرتمند به شما اجازه می‌دهند تا متناسب با محیط و علاقه خود، از هر نوع موسیقی با هر شدت صدایی لذت ببرید.

هواوی با کسب تاییدیه Hi-Res برای اسپیکر هوشمند Sound X، دسترسی به کیفیت صدای خارق‌العاده را تضمین می‌کند. از دیگر خصوصیات این اسپیکر می‌توان به طراحی زیبا و قابل حمل، صدای 360 درجه و کوبنده، داشتن بلندگوی دوتایی ساخته شده در همکاری با شرکت صوتی Devialet فرانسه و فناوری‌های اختصاصی هواوی اشاره کرد.

جلوه‌های صوتی انحصاری Histen

Huawei Histen یک فناوری صوتی مخصوص هواوی است که در بسیاری از محصولات این شرکت یافت می‌شود. این فناوری دستگاه شما را به یک استودیوی موسیقی کوچک تبدیل می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا با دسترسی به تنظیمات حرفه‌ای و جلوه‌های صوتی مختلف، یک تجربه غنی از موسیقی و صدا به گوش خود هدیه کنید.

با توجه به موارد اشاره شده و موفقیت‌های تجاری، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هواوی در عرصه صدا، می‌توان این شرکت را یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان در این حوزه دانست. نکته مهم این است که هواوی خدمات خود را به پرداخت پول زیاد و محصولات لوکس محدود نکرده است و روزانه میلیون‌های نفر با استفاده از ایربادها، تبلت‌ها، اسپیکرها و دیگر محصولات و فناوری‌های این شرکت از موسیقی لذت می‌برند.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!