ساعت هوشمند هوآوی WATCH GT 4، دستیار حرفه‌ای برای سبک زندگی پایدار مقاله و آموزش

ساعت هوشمند هوآوی WATCH GT 4، دستیار حرفه‌ای برای سبک زندگی پایدار

ورزش به عنوان یک شیوه زندگی سالم نه تنها فواید قابل توجهی برای سلامت جسمانی افراد دارد، بلکه اثرات مثبتی بر محیط و جامعه نیز به همراه دارد. بیشتر افراد از طریق ورزش سبک زندگی پایداری را اتخاذ می‌کنند. این که آیا شما یک مبتدی در ورزش تناسب اندام هستید یا یک ورزشکار باتجربه، یک ساعت هوشمند می‌تواند نقش مهمی در روال ورزش شما داشته باشد. با کمک یک ساعت هوشمند مثل ساعت هوشمند هوآوی Watch GT 4، بهتر می توانید در فعالیت‌های ورزشی شرکت کرده و آن‌ها را حرفه‌ای‌تر مدیریت کنید.

آخرین نسخه ساعت‌های هوشمند عرضه شده هوآوی، ساعت هوشمند هوآوی Watch GT 4 ، عملکردهای جامع و راحت تمرینی را ارائه می‌دهد. با Huawei Watch GT 4 ، می‌توانید هر جنبه‌ای از سبک زندگی پایدار خود را از طریق برنامه‌ها و توصیه های علمی حرفه ای ثبت کنید.

حلقه‌های فعالیت ساعت هوشمند هوآوی WATCH GT 4 نسبت به نسل قبلی علمی‌تر، دقیق‌تر و کاربرپسند هستند و به شما کمک می‌کنند عادات ورزشی بهتر و علمی‌تری ایجاد کنید. حلقه‌های فعالیت به‌روزرسانی بر اساس دستورالعمل‌های WHO در مورد فعالیت بدنی و رفتار بی‌تحرک تنظیم شده‌اند و مدل الگوریتم یک موسسه تحقیقاتی فنلاند را بهینه‌سازی کرده‌اند که داده‌های مربوط به کالری فعالیت، مدت زمان ورزش و سایر جنبه‌ها را علمی‌تر و دقیق‌تر ردیابی می‌کنند. هنگام تنظیم اهداف فعالیت، می توانید اطلاعات اولیه مانند سن، قد و وزن را وارد کنید. برای اولین بار بر اساس این اطلاعات یک هدف شخصی تعیین شده و ساعت یک هدف جدید را بر اساس اجرای هفتگی توصیه می‌کند. در طول فرآیند دستیابی به اهداف ورزشی خود، این دستیار تمرینی به موقع به شما یادآوری می‌کند که به پیشرفت خود توجه کنید، داده‌ها و وضعیت ورزش خود را روزانه و هفتگی خلاصه می‌کند و به شما گزارش می‌دهد.

 

هنگامی که برای دویدن در فضای باز می‌روید، این دستیار ورزشی به مربی شخصی شما تبدیل شده و راهنمایی‌های تمرینی مرحله‌ای و اعلان‌های صوتی بلادرنگ را در طول دویدن به شما ارائه می‌دهد.

به علاوه  استفاده از حالت دویدن در فضای باز HUAWEI WATCH GT 4 امکان ثبت دقیق مسیر تمرین شما را فراهم می‌کند. با راه‌حل جدید آنتن آفتابگردان (آنتن‌هایی که می‌توانند به‌طور هوشمند جهت سیگنال‌ها را دنبال کنند)، GT 4 از موقعیت‌یابی سریع‌تر و دقیق‌تر از طریق همکاری بین دو باند پنج سیستم QZSS، از جمله GPS، GLONASS، Galileo، و Beidou، QZSS پشتیبانی می‌کند. پس از دویدن، می‌توانید مسیر دویدن و داده‌های خود را در ساعت هوشمند مرور کنید.

ساعت هوشمند هوآوی WATCH GT 4 یک ویژگی نوآورانه را معرفی می کند – برنامه Stay Fit. استفاده از این برنامه در ساعت هوشمند معادل گرفتن یک دستیار حرفه ای مدیریت وزن است. این ساعت یک برنامه حذف کالری متناسب با نیازهای شما ایجاد می‌کند و به شما کمک می‌کند تا عادات سبک زندگی سالم و پایدار ایجاد کنید. برنامه ها معمولاً ساده و قابل کنترل هستند و تجربه چربی سوزی شما را تا حد زیادی افزایش می دهند. به عنوان مثال، بدون بیرون آوردن گوشی هوشمند خود، می توانید مستقیماً اطلاعات رژیم غذایی خود را روی ساعت هوشمند ثبت کنید. دستیار خلاصه‌های کالری روزانه و هفتگی را بر اساس رژیم غذایی و ورزش شما ارائه می‌کند و به طور هوشمند برنامه‌های ورزشی و رژیم غذایی شما را برای هفته بعد تنظیم می‌کند. همچنین می‌توانید یک شماره‌گیر فاصله حرارتی تنظیم کنید، که به شما امکان می‌دهد به راحتی با روشن کردن صفحه، اهداف روزانه خود را بررسی کنید.

استفاده از ساعت های هوشمند در ورزش، امکانات جدیدی را برای دستیابی به یک سبک زندگی پایدار فراهم می کند. ساعت هوشمند هوآوی WATCH GT 4 با طیف گسترده ای از حالت های ورزشی و الگوریتم های علمی ارتقا یافته خود، به طور مداوم تجربه ورزش را بهینه می‌کند و انگیزه و پایداری شما را در ورزش افزایش می‌دهد تا یک عادت علمی تر و پایدارتر در سبک زندگی سالم ایجاد کنید.

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!