پاسخ به تماس ها با ساعت هوشمند HUAWEI WATCH FIT 2 راهنمای خرید

پاسخ به تماس ها با ساعت هوشمند HUAWEI WATCH FIT 2

پاسخ دادن به تماس های دریافتی در حین فعالیت‌های مختلف مثل ورزش و رانندگی یا پیاده‌روی قبل از ظهور گجت‌های امروزی کار نسبتا دشواری بود. اگر در حین ورزش کسی با شما تماس میگرفت شما ناچار به توقف فعالیتتان بودید تا بعلاوه بر پاسخ دادن نام تماس گیرنده را هم ببینید. اما امروزه رفع این مشکل با ظهور گجت‌های جدید به‌طور کامل حل شده است.

ساعت‌های هوشمند مجهز به میکروفون و بلندگوی داخلی بهترین همراه فعالیت‌های شما در طول شبانه روز خواهند بود. جدیدترین ساعت هوشمند هوآوی که به تازگی به بازار ایران معرفی شده ساعت هوشمند HUAWEI WATCH FIT 2 است. این ساعت با استفاده بلندگو و میکروفون داخلی‌اش به شما این امکان را میدهد که بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی به تماس‌هایتان پاسخ دهید و در صورت عدم تمایل به پاسخ، آنها را رد کنید.

همیشه در دسترس باشید!

هوآوی واچ فیت 2 تنها یک ساعت نیست این گجت هوشمند به لطف بلندگو و میکروفون داخلی اش این امکان را برای شما فراهم آورده که در هر شرایطی که شما قادر به پاسخ تماس دریافتی روی گوشی خود نیستید به وسیله‌ی این ساعت به راحتی تماس دریافتی خود را پاسخ دهید.

حفظ شارژ برقی در هوآوی واچ فیت 2 در حالت تماس صوتی و استفاده مداوم با اتصال به گوشی بیش از 10 روز است. ویژگی دیگر این گجت هوشمند این است که شما با 2 دقیقه شارژ می‌تواند حدود 24 ساعت از آن برای تماس صوتی استفاده کنید.

همچنین واچ فیت 2 با صفحه نمایش 1.74 اینچی OLED که از نسل قبلی حدودا 20 درصد بزرگتر است به شما این امکان را می‌دهد که علاوه بر برقراری تماس بتوانید پیام های متنی را براحتی ارسال کنید.

مدیریت مخاطبان نیز در کنار مدیریت تماس از طریق HUAWEI WATCH FIT 2 امکان‌پذیر است و شما می‌توانید به هر کسی که بخواهید با این گجت و بدون شماره‌گیری در گوشی تماس گرفته و صحبت کنید. همچنین از طریق اسپیکر قدرتمند این ساعت هوشمند هوآوی علاوه بر تماس، امکان پخش موسیقی نیز وجود دارد.

 

پاسخ به تماس ها با ساعت هوشمند Huawei Watch Fit 2

ما با تعبیه کردن این قابلیت کاربردی در ساعت هوشمند واچ فیت 2 راحتی و صرفه‌جویی در زمان را برای کاربران ارتقا داده‌ایم. قابلیت پاسخ به تماس در ساعت‌های هوشمند امروزه به یک نیاز خیلی مهم تبدیل شده است که در واچ فیت 2 میتوانید از آن بهره ببرید.

این ساعت مناسب‌ترین محصول برای تمام کسانی است که به صرفه‌جویی در زمان و سرعت انجام کارهایشان اهمیت می‌دهند.

همچنین این ساعت هوشمند علاوه بر امکانات منحصر‌به‌فردی که در اختیار شما قرار می‌دهد زیبایی و تنوع ظاهری بالایی دارد. واچ فیت 2 با تنوع بالای بند، استایل خاصش و واچ فیس های مختلفش به زیبایی شما می افزاید. شما می‌توانید ار طریق این لینک تنوع HUAWEI WATCH FIT 2 را ببینید مدل های واچ فیت 2 هوآوی و برای اطلاع از مشخصات کامل و نحوه خرید این محصول به صفحه واچ فیت 2 مراجعه کنید.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!