عکاسی در شبکه‌های اجتماعی را ارتقا دهید، nova Y90 گوشی جدید هوآوی با صفحه نمایش Edge تمام صفحه 6.7 اینچی راهنمای خرید

عکاسی در شبکه‌های اجتماعی را ارتقا دهید، nova Y90 گوشی جدید هوآوی با صفحه نمایش Edge تمام صفحه 6.7 اینچی

گوشی nova Y90 با ادای احترام و الهام از حلقه فضایی در طراحی، انتقال حس تقارن زیبایی‌شناختی و در عین حال مجموعه‌ای از ویژگی‌های چشمگیر از جمله نمایشگر 6.7 اینچی تمام صفحهEdgeless برای تماشای همه جانبه، عمر باتری بالا با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی، سوپرشارژ 40 واتی هوآوی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی معرفی شده است. هوآوی nova Y90  از نظر قابلیت‌های تصویربرداری نیز ارتقا یافته است.

دوربین این گوشی مجهز به دوربین سه‌گانه هوش مصنوعی 50 مگاپیکسلی است که از ویژگی‌های نوآورانه‌ای مانند حالت عکاسی در شب، ویدئو با دید دوگانه جلو/عقب و عکس فوری از طریق هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند و تجربه‌ای عالی از  تصویربرداری برای کاربران به ارمغان می‌آورد. به لطف سیستم عامل قدرتمند EMUI 12، این دستگاه تجربه تعاملی راحت، روان و قابل اعتمادی را ارائه می‌دهد.

ادای احترام به حلقه فضایی در طراحی: طراحی بیرونی و درونی چشمگیر با رنگ‌های طبیعی و نمایشگر 6.7 اینچیEdgeless  تمام صفحه

طراحی گوشی هوآوی nova Y90 با الهام از کیهان، روحیه کاوشی بی نهایت ناشناخته را تداعی می‌کند. ماژول دوربین آن به نوعی ادای احترام به طراحی حلقه فضایی هوآوی است که یادآور دروازه‌های بین ستاره‌ای از فضا در فیلم‌های علمی تخیلی است. از نظر جزئیات، هوآوی  nova Y90 از طراحی قاب میانی مات با لایه‌های غنی از نور و سایه استفاده می‌کند. پنل پشتی دارای بافت شنی براق است که در زیر نور خورشید مانند کریستال‌های یخ می‌درخشد.

HUAWEI nova Y90 طبیعت را با رنگ‌های کلاسیک خود به تصویر می‌کشد. مشکی نیمه شب، سفید مرواریدی، سبز زمردی و آبی کریستالی رنگ‌های عرضه شده برای این سری از خانواده نوآ هوآوی هستند.

اگرچه نرخ به روز رسانی بالا یک امر متداول در گوشی‌های هوشمند است، اما اغلب فقط در مدل‌های پرچمدار اعمال می‌شود. هوآوی  nova Y90 مجهز به نمایشگر 6.7 اینچیEdgeless تمام صفحه است که از نرخ به روز رسانی تا 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 270 هرتز پشتیبانی می‌کند و تجربه ای روان و کاربرپسند را چه برای استفاده روزانه و چه برای بازی به ارمغان می آورد. حاشیه‌های بسیار باریک صفحه نمایش تنها 1.05 میلی متر است و نسبت بالای صفحه نمایش به بدنه 94 درصد را برای یک تجربه بصری فراگیر به ارمغان می آورد. برای ارائه یک تجربه مطالعه راحت، صفحه نمایش nova Y90 از ویژگی هایی مانند کنترل نور صفحه، حالت راحتی چشم و حالت کتاب الکترونیکی پشتیبانی می‌کند تا تجربه مشاهده کاربران را روان‌تر کند.

دوربین سه‌گانه هوش مصنوعی 50 مگاپیکسلی ویژگی‌های عکاسی نوآورانه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی فراهم می‌کند

نسل Z تمایل بیشتری برای به اشتراک گذاشتن خود در رسانه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های ویدئویی کوتاه دارند. هوآوی nova Y90 از ویدیوی V-Log با نمای دوگانه جلو/عقب پشتیبانی می‌کند که در آن تصاویر دو طرفه جلو و عقب به طور همزمان روی صفحه نمایش داده می شوند. در حین فیلمبرداری، HUAWEI nova Y90 از ضبط مداوم جلو/عقب بدون سوئیچ پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای طیف گسترده‌ای از قالب های ویدیویی داخلی است تا امکان ایجاد ویدیو با یک کلیک را فراهم کند. جدای از پخش زنده رویدادها در محل کار ، این عملکرد می‌تواند به عنوان یک ابزار ویدیویی قدرتمند هنگام فیلمبرداری از آموزش های آشپزی خانگی و وبلاگ نویسی در جمع های خانوادگی و دوستان استفاده شود.

nova Y90 ، به لطف عملکرد قدرتمند دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خود، از قابلیت های عکاسی در شب عالی برخوردار است. این گوشی دارای عملکرد Super Night Mode است تا عکس‌های شب روشن و واضح باشند و کیفیت تصویر بالاتری با جزئیات بیشتر ثبت شود. در حالت دستی Super Night، یک الگوریتم کاهش نویز چند فریم هوش مصنوعی برای کاهش نویز، افزایش پایداری و افزایش وضوح تصویر در عکس‌های شب اعمال می‌شود و کاربران را به عکاسان حرفه‌ای و متخصص در عکاسی از صحنه‌های شب تبدیل می‌کند. در همین حال، HUAWEI nova Y90 دارای عملکرد AI Snapshot است که می‌تواند به طور هوشمند انواع صحنه‌های حرکتی را تشخیص دهد و دامنه حرکت افراد و اشیاء در مقابل دوربین را در زمان واقعی درک کند. الگوریتم پیشرفته به صورت تطبیقی ​​سرعت شاتر را تنظیم می‌کند و عکس‌های حرکت سریع را فوراً ثبت می‌کند.

گوشی هوآوی nova Y90 برای به نمایش گذاشتن تمام جزئیات هنگام عکاسی، به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با رزولوشن بالا برای تصاویر واضح مجهز شده است. همراه با یک دوربین سنجش عمق 2 مگاپیکسلی، سوژه اصلی عکسبرداری را نشان می‌دهد، لایه‌های تصویر گرفته شده را غنی می‌کند. در حالی که دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تمام جزئیات قابل مشاهده واضح از دنیای میکروسکوپی را ثبت می‌کند. در همین حال، این گوشی دارای دوربین جلو 8 مگاپیکسلی است که از بخش‌بندی پرتره و افکت بوکه برای محو کردن پس زمینه پشتیبانی می‌کند و سلفی‌ها را به سطح بالاتری می رساند. قابلیت Huawei Beauty Mode 5.1 رنگ پوست صاف‌تر و تصاویر روشن‌تری را به ارمغان می آورد. همراه با الگوریتم‌های هوش مصنوعی، این گوشی به ایجاد یک راه‌حل زیباسازی سفارشی برای کاربران کمک می‌کند.

سوپر شارژر 40 واتی هوآوی، باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی و فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی

عمر باتری طولانی‌تر برای به حداکثر رساندن عملکرد گوشی ضروری است. هوآوی nova Y90 عمر باتری طولانی مدت سری هوآوی  nova Y را به ارث برده است. این دستگاه به یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که عمر باتری طولانی‌تری را برای استفاده سنگین در تمام روز از دستگاه امکان‌پذیر می‌کند‌. بطوریکه نگرانی از تمام شدن باتری در سفر، تماشای فیلم، تماس‌های بلندمدت کاری را کاهش داده و تجربه لذت‌بخش‌تری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

هرم یکی از پایدارترین سازه‌هاست. HUAWEI nova Y90 به ساختار هرمی 40 واتی سوپرشارژ هوآوی مجهز شده که پایدار و ایمن است. کاربران می‌توانند تنها با 10 دقیقه شارژ کردن گوشی از 2.3 ساعت بازی لذت ببرند. nova Y90 دارای عملکرد دستیار سلامت باتری است تا به طور هوشمند وضعیت سلامت باتری را تشخیص دهد و به کاربر یادآوری کند که آن را به موقع تعمیر نماید. هشت لایه محافظ شارژ سریع، سیزده لایه محافظ شارژ و یک لایه محافظ در برابر گرمای بیش از حد پورت USB منجر می‌شود تا فرایند شارژ سریع، هوشمند و ایمن شود.

به لطف 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی nova Y90، کاربران می‌توانند فضای ذخیره سازی زیادی داشته باشند تا به راحتی برنامه‌ها، بازی‌ها یا فایل‌های مورد علاقه خود را برای کار و مطالعه ذخیره کنند.

زندگی هوشمند با تعاملات پشتیبانی شده توسط EMUI 12

nova Y90 با مجهز شدن به رابط کاربری EMUI 12، امکان اتصال چند دستگاهی را در تمام سناریوها، مانند تلفن‌های هوآوی، تبلت‌ها، هندزفری‌ها، Visions و ساعت‌های هوشمند فراهم می‌کند، که همگی می‌توانند آزادانه از طریق عملکرد آسان Super Device به هم متصل شوند. در محل کار، کاربران می توانند برای برقراری ارتباط موثرتر و راحت‌تر، یک تماس جلسه چند جانبه را شروع کنند.  گوشی nova Y90 می تواند دستیار شخصی شما نیز باشد. این گوشی از سیستم فایل توزیع شده برای ایجاد یک سوپر دستگاه تلفن هوشمند رایانه شخصی پشتیبانی می‌کند، جایی که کاربران می‌توانند به فایل‌های ذخیره‌شده در تلفن دسترسی داشته باشند و ویرایش‌هایی را مستقیماً روی رایانه شخصی انجام دهند، چه برای بازبینی یا جستجو باشد چه برای ذخیره اسناد.

در مجموع، nova Y90 پیشرفت های قابل توجهی را در همه جنبه‌ها، از طراحی، سخت افزار و تجربه تعاملی به ارمغان آورده است.

 

 

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!