آموزش فعال کردن قابلیت Sound Booster در گوشی‌های سری P40 هواوی مقاله و آموزش

آموزش فعال کردن قابلیت Sound Booster در گوشی‌های سری P40 هواوی

بیشتر کاربران از صدای کم هدفون‌های بی‌سیم گلایه دارند و اگر این دستگاه‌ها از قابلیت حذف نویز هم بی‌بهره باشند و کاربر در مکان شلوغ قرار گرفته باشد، این مشکل دو چندان می‌شود. اما هواوی به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گجت‌های صوتی، برای حل این مشکل دست به کار شده و فناوری جدیدی به نام قابلیت Sound Booster را معرفی کرده است تا کاربران با هر هدفونی بتوانند از صدایی با کیفیت و بلند بهره‌مند شوند. در ادامه به نحوه فعال کردن قابلیت Sound Booster بیشتر آشنا خواهیم شد.

هواوی با مجهز کردن گوشی‌های سری  P40 خود به قابلیت Sound Booster یک روش کاملاً جدید برای انتقال صدای بی‌سیم معرفی کرده که با هدفون و بلندگوهای بلوتوثی کار می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید به راحتی صدا را از راه دور ضبط یا تقویت کنید.

افزایش‌دهنده صدا یا Sound Booster قابلیت جدیدی است که موجب شده گوشی هواوی پی 40 پرو به یک میکروفن کنترلی تبدیل شود و به‌راحتی صداهای پخش شده از هدفون‌های بلوتوثی یا اسپیکرها را پخش کند. ناگفته نماند برای استفاده از این قابلیت گوشی هوشمند شما باید در محدوده بلوتوث دستگاه‌های مورد نظر قرار داشته باشد.

برای اینکار کافی است هدست بلوتوث خود را به گوشی هوشمند متصل کنید. پس از آن شما قادر خواهید بود از راه دور به ضبط صدا بر روی گوشی P40 خود بپردازید. صدای ضبط شده از طریق میکروفن‌های گوشی هوشمند شما و از طریق بلوتوث برای هدفون ارسال می‌شود. برای اینکه صدای واضحی داشته باشید کافی است گوشی هوشمند خود را به سمت شخصی که در حال صحبت کردن است بچرخانید. همچنین این گوشی از الگوریتم‌های تشخیص گفتار و کاهش نویز محیط استفاده می کند تا برای شما صدایی شفاف را در محیط‌های پر سر و صدا به ارمغان بیاورد.

سری P40 هواوی از قابلیت Sound Booster یا تقویت مستقیم صدا پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید زمانی که در حال صحبت با گوشی هوشمند خود هستید، صدای دریافتی را توسط یک بلندگوی بلوتوثی تقویت کنید.

آموزش فعال کردن قابلیت Sound Booster

در صورتی‌که در یک محیط شلوغ قرار داشته باشید و بخواهید صدای خود را بشنوید؛ کافی است امکان Sound Booster گوشی هوشمند خود را فعال کنید. در این صورت صدای شما با اتصال گوشی هوشمند به یک بلندگوی بلوتوثی تقویت می‌شود. حتی شما می‌توانید با بهره‌گیری از این قابلیت در هدفون‌های بلوتوثی، در محیط‌های شلوغ هم مکالمه‌ای باکیفیت داشته باشید. اما در ادامه خواهیم گفت که چگونه می‌توان قابلیت جذاب Sound Booster را در گوشی‌های سری P40 هواوی فعال کرد. برای اینکار کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: در گوشی هوشمند خود به تنظیمات (settings) رفته و سپس روی گزینه صداها و لرزش ها (Sounds and vibrations) ضربه بزنید. پس از آن گزینه Sound Booster را انتخاب کنید.

قابلیت Sound Booster

مرحله 2: در پنجره باز شده قابلیت Sound Booster را روشن کرده و در ادامه یک بلندگو یا هدفون بلوتوثی را به گوشی هوشمند خود متصل کنید.

فعال کردن قابلیت Sound Booster

هنگامی‌که از هدفون بلوتوثی استفاده می‌کنید، برای بهره بردن از گزینه Sound Booster باید گوشی هوشمند را نزدیک منبع صوتی خود قرار دهید. اگر هم تلفن هوشمند خود را به بلندگوی بلوتوث متصل کرده‌اید، باید گوشی هوشمند خود را نگه داشته و مستقیماً با میکروفون صحبت کنید.

در حال حاضر سه هدفون HUAWEI FreeBuds ، HUAWEI FreeLace و Honor FlyPods از امکان Sound Booster پشتیبانی می‌کنند و دو بلندگوی بلوتوثی HUAWEI nova Mini و Honor Rubik’s Cube هم از این قابلیت بهره می‌برند.

در انتها باید گفت هواوی توانسته با معرفی قابلیت Sound Booster قدم بزرگی در زمینه بهبود کیفیت صدا در محصولات بلوتوثی خود بردارد که در نتیجه آن کاربران تجربه هیجان‌انگیزی را هنگام استفاده از هدفون یا بلندگوهای بلوتوثی تجربه خواهند کرد.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!