فروش چشمگیر گوشی‌های 5G هواوی در فصل سوم سال 2020 اخبار

فروش چشمگیر گوشی‌های 5G هواوی در فصل سوم سال 2020

موسسه آماری Counterpoint گزارشی از گوشی‌های 5G فروخته شده در فصل سوم 2020 منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، فروش گوشی های 5g هواوی توانسته در بازار جهانی حضور قدرتمندی داشته باشد و با وجود همه محدودیت‌ها، پرفروش‌تر از رقبا باشد.

این گزارش بر روی بازار گوشی‌های 5G در چین متمرکز است که از نظر راه اندازی شبکه‌های 5G در دنیا پیشتاز است. جالب اینکه هواوی علی‌رغم محدودیت‌هایی وضع شده علیه این شرکت، توانسته به همان اندازه سامسونگ در لیست 10 گوشی 5G پرفروش دنیا حضور داشته باشد و به نظر می‌رسد  مشکلات ایجادشده برای هواوی نتوانسته جلودار پیشرفت این کمپانی شود.

هواوی توانسته سه گوشی در لیست 10 گوشی پرفروش 5G ماه سپتامبر داشته باشد. گوشی‌های P40 Pro ، Nova 7 و P40 به عنوان بهترین گوشی های هواوی در سال 2020 موفق شده‌اند جایگاه‌های دوم، سوم و پنجم لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های 5G ماه را از آن خود کنند. سهم این گوشی‌ها به ترتیب 4.5 درصد، 4.3 درصد و 3.8 درصد بوده است. حضور پررنگ هواوی در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های 5G در شرایطی است که این کمپانی با محدودیت‌های دولت ایالات متحده آمریکا روبرو شده بود.

فروش گوشی های 5g هواوی

فروش گوشی های 5g هواوی، در حقیقت هواوی بیش از 50 درصد گوشی‌های 5G به فروش رفته در فصل سوم سال میلادی جاری در چین را به خود اختصاص داده است که عملکرد خیره‌کننده‌ای محسوب می‌شود.

همچنین این گزارش نشان می‌دهد تنوع گوشی‌های 5G به شدت در حال افزایش است. در حالی که در فصل اول سال میلادی جاری تنها 50 مدل گوشی 5G وجود داشت، حالا بیش از 200 مدل گوشی مجهز به 5G در بازار یافت می‌شود که به معنای رشد 300 درصدی در طی بازه فصل اول 2020 تا فصل سوم 2020 است.

هواوی در فصل سوم سال میلادی جاری 28.13 میلیون دستگاه تلفن همراه 5G عرضه کرده است و توانسته 56.6 درصد بازار را در دست بگیرد. در عین حال هواوی توانسته با سه گوشی در لیست 10 گوشی 5G پرفروش فصل حضور پیدا کند. هواوی در بازار چین محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برند گوشی موبایل است و از رقبای داخلی و خارجی خود بسیار جلوتر است.

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!