فروش ویژه گوشی‌های هوآوی Y8p و Y6p همراه با هدیه اشتراک 3 ماهه نماوا

فروش ویژه گوشی‌های هوآوی Y8p و Y6p همراه با هدیه اشتراک 3 ماهه نماوا

فروش ویژه گوشی‌های هوآوی Y8p و Y6p به مدت دو هفته از تاریخ 30 مهر آغاز شده و هدیه‌ی اشتراک 3 ماهه نماوا به خریداران این گوشی‌ها در جشنواره هوآوی  اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان پس از خرید یکی از این دو مدل در جشنواره گوشی‌ های هوآوی می‌توانند جهت دریافت هدیه خود به محل رودشوهای هوآوی که در لیست زیر آمده‌اند، مراجعه نمایند. شایان ذکر است که هنگام مراجعه همراه داشتن گوشی خریداری شده به صورت فعال و دارای سیم‌کارت، مدارک مربوط به خرید مانند رسید پرداخت پول، فاکتور و کارت شناسایی برای دریافت هدیه الزامی است.

گوشی‌های هواوی Y8p و Y6p از سری گوشی‌های میان‌رده هواوی هستند که با هدف ارائه امکانات مناسب و برآورده کردن نیازهای کاربران با قیمتی مناسب طراحی شده‌اند. هواوی Y8p از صفحه‌نمایش 6٫3 اینچی OLED استفاده می‌کند که با ارائه کیفیت تصویر HD و تراکم پیکسلی 418 PPI کیفیت خوبی را به کاربر ارائه می‌دهد. پردازنده هشت‌هسته‌ای این گوشی نیز توان پردازش بالا در کارهای روزانه را ارائه کرده و توان اجرای بازی‌های روز حتی از نوع سه‌بعدی را نیز دارد.

هواوی Y6p نیز مجهز به صفحه‌نمایش 6٫3 اینچی است که 88٫4 درصد بخش جلویی گوشی را تشکیل داده است. علاوه بر آن باتری 5000 میلی‌آمپری آن فراتر از سطح یک میان‌رده است که در کنار قابلیت شارژ معکوس می‌تواند به عنوان «پاوربانک» (Power Bank) نیز به کار برده شود. جشنواره فروش ویژه گوشی های هواوی مدل Y8p و Y6p با مشخصات بالا تا دو هفته دیگر ادامه دارد.

همچنین اگر بخواهیم توضیحی در مورد رودشوهای هواوی بدهیم باید بگوییم که این مکان‌ها محلی برای ارتباط نزدیک‌‌تر با مشتریان و ارائه خدمات نرم‌افزاری فراگیر به دارندگان گوشی‌های هوآوی است. خدمات رایگانی در جشنواره هوآوی ارائه می‌شود که هنگام مراجعه برای دریافت هدیه خود می‌توانید از آنها نیز بهره‌مند شوید. این خدمات عبارتند از:

• معرفی و آشنایی با سرویس‌های موبایلی هوآوی
• تجربه مستقیم استفاده از دستگاه‌های هوآوی (مجهز به سرویس‌های موبایلی هوآوی)
• نصب و به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های پرکاربرد
• آموزش و ساخت شناسه مخصوص هوآوی Huawei ID
• روش‌های ارتباط با مرکز خدمات شرکت هوآوی
• روش‌های انتقال اطلاعات از گوشی‌های قدیمی (تمامی برندها) به گوشی جدید

با عضویت در خبرنامه هوآوی به روز بمانید!